اخبار داغ

توسط بسیج جامعه پزشکی بوشهر انجام می‌شود؛

اعزام ۲۰ پزشک و پرستار بوشهری به منظور خدمت رسانی در اربعین حسینی

اعزام ۲۰ پزشک و پرستار بوشهری به منظور خدمت رسانی در اربعین حسینی
مسئول بسیج جامعه پزشکی بوشهر گفت: برای اولین بار تیم درمانی استان بوشهر متشکل از ۲۰ نفر از پزشکان و پرستاران برای خدمت رسانی به زائران حسینی در راه نجف - کربلا به عراق اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرادعلی فولادوند، مسئول بسیج جامعه پزشکی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی درباره ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی گفت: امسال با نزیک شدن به ایام اربعین حسینی، برای اولین بار ۲۰ پزشک و پرستار از استان بوشهر به کربلا اعزام خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه تیم درمانی اعزامی به کربلا متشکل از ۱۰ پزشک، ۱۰ پرستار و ۳ فوریت پزشکی است، افزود: تیم درمانی استان بوشهر از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان همزمان با روز اربعین حسینی در عراق حضور خواهند داشت.

 

فولادوند، تأکید کرد: در ایام اربعین، بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر درمانگاه صحرایی خود را با راه اندازی چادر در راه نجف - کربلا (عمود ۷۳۶) آغاز و در آنجا خدمات درمانی اعم از معاینه، بخیه، پانسمان و دارو به عزاداران حسینی ارائه می‌کند.

 

فولادوند، در پایان گفت: در اعزام تیم‌های درمانی به عراق، سازمان هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و تعدادی از خیرین داروساز یاور بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر بوده اند.

 

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه