اخبار داغ

کارگردان انیمیشن ناسور:

یکی از ویژگی‌های انیمیشن ناسور همزاد پنداری مخاطب با قهرمان داستان است

یکی از ویژگی‌های انیمیشن ناسور همزاد پنداری مخاطب با قهرمان داستان است
کارگردان انیمیشن ناسور گفت: فیلم‌های زنده‌ای که در این زمینه ساخته می‌شود به دلیل رویکرد تاریخی که دارند نیازمند جلوه‌های ویژه‌ای هستند که کار متخصصان جلوه‌های ویژه است و حتی این آثار برای نمایش تصاویر معجزات و نمایش تصاویری که موجود نمی باشند کاربرد بالایی دارند و تصاویری را نمایش می دهد که با تصاویر زنده قابل نمایش نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ کیانوش دالوند کارگردان انمیشن ناسور گفت: تهیه کننده این کار "محمدحسین قاسمی" تهیه کننده فیلم شیار143 و "داریوش دالوند" تهیه‌کننده انیمیشن سهراب و رستم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دالوند با بیان  اینکه مفاهیمی مانند شجاعت ،رشادت  و وفاداری  که فضائل اخلاقی  محسوب می شوند به طور یقین سینما و انمیشن وسیله ای است که می تواند  این مفاهیم را با احساسات مخاطبان درگیر کرده  و به طور ناخوداگاه در ذهن او نهادینه کند اظهار داشت: یکی از ویژگی های انمیشن ناسور پرداختن به این موارد است.
,
 
,
وی تصریح کرد: حماسه دینی به دلیل رویکرد تقدسی که دارد فاصله آن با مخاطب زیاد است و بنابراین مخاطب نمی‌تواند با قهرمان همزاد پنداری کند و در صوتی که در سینما مخاطب  همزاد پنداری می کند و قهرمان را الگو قرار می‌دهد.
,
 
,
کارگردان انیمیشن ناسور اظهار داشت: ما در این اثر سعی کرده‌ایم که حماسه دینی را به شکلی روایت کنیم که این همزاد پنداری امکان‌پذیر باشد.
,
 
,
دالوند با بیان اینکه بعضی‌ها باور ندارند که انیمیشن دینی در بخش خصوصی ساخته می‌شود، عنوان کرد: سینمای دینی در کشور ما مغفول مانده و آن طور که شایسته است به آن پرداخته نشده است.
,
 
,
کارگردان انیمیشن ناسور با بیان اینکه انیمیشن به دلیل اینکه محدودیت های تصویر ی بسیار کمی دارد  ومی تواند هر چیزی را به تصویر بکشد  اظهار داشت: برای فیلم های مذهبی بسیار مناسب است.
,
 
,
وی تصریح کرد: فیلم های زنده ای که در این زمینه ساخته می شود به دلیل رویکرد تاریخی که دارند  نیازمند  جلوه های ویژه ای هستند  که کار متخصصان جلوه های ویژه است و  حتی این آثار برای نمایش  تصاویر  ، معجزات و نمایش تصاویری که  موجود نمی باشند  کاربرد بالایی دارند  و  تصاویری را نمایش می دهد که با  تصاویر زنده قابل نمایش نیست.
,
 
,
دالوند ادامه داد: البته کار های  فاخری در گذشته ساخته شده که این حرکت باید تداوم داشته باشد و منحصر نشود به کار های موردی که در صورت تکراراین اتفاق سینمای دینی به شدت آسیب پذیر خواهد بود.
,
 
,
کارگردان انمیشن ناسور بیان داشت : تولیدات با این مضامین در بخش خصوصی حمایت نمی شود که یکی از دلایل عمده آن نگرانی از بازگشت سرمایه است.
,
 
,
وی در پایان با بیان اینکه ممکن است در کوتاه مدت سرمایه حمایت‌کنندگان بخش خصوصی با تاخیر برگردانده شود، اما با ساخت یک انمیشن خوب در صورت داشتن کیفیت مطلوب و توانایی جذب مخاطب این امر محقق می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه