اخبار داغ

معلولیت و محرومیتهایی که افتخار آفرینی می کنند؛

کسب یک مدال با دستانی خالی و همتی به استواری دنا+تصاویر

کسب یک مدال با دستانی خالی و همتی به استواری دنا+تصاویر
یکی دیگر از جوانان شهرستان دنا اهل روستای تمنک بخش مرکزی با حداقل امکانات در مسابقات جانبازان و معلولین کشور که در تهران برگزار شد موفق به کسب مدال برنز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از سفیر دنا حکمت حیدرخواه اهل روستای تمنک بخش مرکزی شهرستان دنا موفق به کسب مدال برنز مسابقات دو و میدانی کلاس t20 (دو چهارصد متر)به میزبانی استان تهران شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا,
 
,
حیدر خواه که اولین تجربه مدال آوری در سطح ملی را دارد با حداقل امکانات و حتی بدون از اطلاع مسوولان شهرستانی در این رقابتها شرکت کرده و موفق به کسب مقام سوم کشوری شده است.
,
 
,
اسد الله برگ ریزان رییس اداره بهزیستی شهرستان دنا که صبح روز گذشته با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی به دیدار این مدال آور ملی رفتند گفت:حکمت خواه بدون از برخورداری از حداقل امکانات و تجهیزات مورد نیاز مانند کفش و لباس در این رقابتها شرکت کرده و موفق به کسب مدال برنز این دوره از رقابتها شد.
,
 
,
برگ ریزان با بیان اینکه این مدال آور از این به بعد مورد حمایت ویژه سازمان بهزیستی قرار خواهد گرفت افزود: تامین هزینه دانشگاه و تامین هزینه های رفت و برگشت این قهرمان ملی به رقابتهای ملی توسط سازمان بهزیستی و تربیت بدنی صورت میگیرد تا که شاهد رشد و ترقی روز افزون این ورزشکار باشیم.
,
تصاویر تکمیلی: 
,
تصاویر تکمیلی: 
,
تصاویر تکمیلی: 
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه