اخبار داغ

رزمایش پدافند غیرعامل در مدارس بابل اجرا شد

رزمایش پدافند غیرعامل در مدارس بابل اجرا شد
هفته پدافند غیرعامل در واقع فرصتی برای ارزیابی زیرساخت‌های به وجود آمده در بدنه آموزش و پرورش به ویژه در مدارس به عنوان خط مقدم جبهه فرهنگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رزمایش؛  همت احمدی مدیر آموزش و پرورش بابل در آیین نمادین برگزاری مانور پدافند غیرعامل که در هنرستان شریف واقفی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید فرهنگ پدافند غیرعامل با رویکرد کاهش آسیب‌های تهدید کننده بین دانش‌آموزان نهادینه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
احمدی، با اشاره به نقش دانش‌آموزان و اولیا در پدافند غیرعامل و پایداری ملی افزود: هفته پدافند غیرعامل در واقع فرصتی برای ارزیابی زیرساخت‌های به وجود آمده در بدنه آموزش و پرورش به ویژه در مدارس به عنوان خط مقدم جبهه فرهنگی است.
,
 
,
وی با بیان اینکه پیشرفت‌های جوانان در عرصه‌های علمی و دفاعی در واقع مبارزه با تهاجم فرهنگی و شکست دشمن در این حوزه است، تصریح کرد: پدافند غیرعامل در شرایط عادی و غیرعادی برای محافظت از مدارس و دانش‌آموزان در برابر عوامل طبیعی مثل سیل، زلزله و ... غیرطبیعی همچون تهاجم فرهنگی دشمنان باید مد نظر قرار گیرد.
,
 
,
احمدی خاطرنشان کرد: معلمان و دانش‌آموزان باید به تهدیدهای فضای مجازی و سایبری دقت داشته باشند تا با توجه به اتفاقات امروز هوشیارانه عمل کنند.
,
 
,
وی گفت: باید عمق نگاه، برنامه‌ها، سیاست‌ها و اقدامات‌مان در نظام تعلیم و تربیت به گونه‌ای باشد که امنیت و آرامش برای آینده‌سازان انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.
,
 
,
بنابراین گزارش، این مانور که با مشارکت فرماندهی انتظامی شهرستان، آب و فاضلاب، برق، گاز، سپاه، تیم‌های امداد و نجات اورژانس، هلال احمر، آتش‌نشانی و گروه‌های دانش‌آموزی همراه بود.
,
 
,
آغاز رزمایش با پخش آژیر حمله دشمن شروع شد که با وقوع انفجارهای پی در پی و به آتش کشیده شدن چندین لاستیک اتومبیل همراه بود، همچنین این مانور همراه با حضور نیروهای آتش‌نشانی و هلال احمر برای اطفای حریق، امداد و کمک‌های اولیه، حمل مصدومان فرضی و انتقال آنان به مراکز درمانی بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه