اخبار داغ

محمدنوری:

صدرنشینی پرسپولیس در لیگ بی ارزش است

صدرنشینی پرسپولیس در لیگ بی ارزش است
نوری در واکنش به این موضوع که آیا تراکتورسازی توانایی آن را دارد که صدرجدول را از پرسپولیس بگیرد، خاطرنشان کرد: «به نظرم الان صدرنشینی در لیگ کاذب است و ارزشی ندارد. مهم آخر فصل است که تراکتورسازی باید آن زمان تیم اول لیگ ایران باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوری درباره 4 امتیازی که تراکتورسازی در دو بازی اخیر از دست داد و صدر جدول را به پرسپولیس واگذار کرده اظهار داشت: «نتایجی که گرفتیم شاید به نسبت بازی که ارائه کردیم کم بوده اما بالاخره جذابیت‌های فوتبال به همین اتفاقات است. ما تلاش خودمان را کردیم تا تیم برتر میدان باشیم و در این راه موفق هم بود‌ه‌ایم خوب پیروز نشدیم که این هم جزو طبیعت فوتبال است که همواره تیم برتر برنده از زمین خارج نمی‌شود.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

هافبک تراکتورسازی در خصوص اشتباهات داوران در دیدارهای این فصل تراکتورسازی بیان کرد: «عادت کرده‌ام در کار داوران دخالتی نداشته باشم. به نظرم اشتباهات داوران را باید کمیته داوران مورد بررسی قرار دهد و برخورد لازم را با آنها داشته باشد. مسلما در بازی با فولاد داور می‌توانست بهتر عمل کند و برخی اشتباهات را به ضرر تیم ما نداشته باشد اما نتوانست و به ضرر ما سوت زد. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. بالاخره آنها زحمت خود را کشیدند و باید بپذیریم که اشتباه داوری بخشی از فوتبال است. امیدوارم که میزان اشتباهات تاثیرگذار داوران ما کمتر شود تا تیم‌ها بهتر بتوانند بازی کنند و اسیر مسائل حاشیه‌ای نشوند.»

,

 

,

او درباره دربی تبریز و دیدار با گسترش فولاد گفت: «قطعا یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل خود را پیش‌رو داریم. گسترش تیم خوب و جانداری است. تقریبا در اکثر بازی‌ها بهتر از تیم حریف خود بازی کرده و اما با بدشانسی نتوانسته به امتیازات بیشتری برسد. مربی جوان و با دانشی چون فراز کمالوند دارد و می‌آید تا در ورزشگاه بنیان‌دیزل 3 امتیاز را از ما بگیرد. باید مراقب باشیم که بازنده نباشیم و برابر گسترش آماده نتیجه لازم را بگیریم.»

,

 

,

نوری در مورد اینکه توانسته خودش را در ترکیب تیم تراکتورسازی جا بیندازد، بیان کرد: «شرایطم از ابتدای فصل خیلی بهتر است و به شناخت خوبی از هم تیمی‌هایم رسیده‌ام. مصدومیت جزئی دارم که این روزها با فیزیوتراپی در حال مداوای آن هستم. امیدوارم به شرایط بازی برسم تا دست امیرقلعه‌نویی بازتر باشد و بتواند با نگاه بازتری تیمش را برای بازی با گسترش فولاد بچیند.»

,

 

,

نوری در واکنش به این موضوع که آیا تراکتورسازی توانایی آن را دارد که صدرجدول را از پرسپولیس بگیرد، خاطرنشان کرد: «به نظرم الان صدرنشینی در لیگ کاذب است و ارزشی ندارد. مهم آخر فصل است که تراکتورسازی باید آن زمان تیم اول لیگ ایران باشد. چه بسا تیم‌هایی که در سال‌های گذشته هفته‌ها صدرنشین بودند و در چند هفته آخر جای خود را به تیمی دیگر دادند. برای همین صدرنشینی الان و حتی نیم‌فصل اصلا به درد نمی‌خورد. جام را به تیم اول انتهای فصل می‌دهند. ما رقیبان سختی داریم و برای آنکه قهرمان شویم باید با برنامه از آنها عبور کنیم.»

,

 

,

منبع:جام نیوز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه