اخبار داغ

اطلاعیه قطعی گاز در بهار، مردم را سر کار گذاشت

اطلاعیه قطعی گاز در بهار، مردم را سر کار گذاشت
در طی یک هفته گذشته طبق اطلاعیه شرکت ملی گاز استان ، اعلام شد که به علت تعمیرات ، گاز شهر بهار و لالجین قطع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، طبق اطلاعیه اعلام  شده در خصوص قطعی گاز همه رسانه های مجازی هم صدا شده و مردم شهرهای بهار و لالجین از توابع استان همدان را آماده قطعی گاز در روز سه شنبه 4 آبان ماه از ساعت 8 صبح تا 10 شب کرده بودند و همه ادارات و ارگان ها نیز آماده این قطعی بودند؛ اما طبق گزارش های مردمی متوجه شدیم که در بعضی مناطق گاز قطع نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

جویای چگونگی قطعی گاز در شهر بهار شدیم محمد مهدی رستمی مسئول بخش بهره برداری شرکت ملی گاز شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برای رفاه حال همشهریان تدابیری اندیشیدیم که گاز بخش خانگی شهر بهار قطع نشود و از یک خط موقت از همدان برای بهار گاز گرفتیم ، اما گاز ادارات ، نانوایی ها و مراکز صنعتی و مراکز پر مصرف قطع شد.

,

رستمی افزود: گاز شهرهای مهاجران ، لالجین و روستاهای اطراف طبق برنامه قطع شد؛ اما سعی کردیم حداقل گاز شهر بهار را تامین کنیم.

,

رستمی در پاسخ به انتقادهای مردم از بی برنامگی در مورد قطعی گاز و نحوه اطلاع رسانی گفت: همکاران ما دو شبانه روز تلاش کردند که گاز شهر قطع نشود حالا گویا بدهکار هم شده ایم ، در هر حال بحث اطلاع رسانی بیشتر جنبه احتیاط و ایمنی داشت که اگر در مواردی همین خط موقت هم نتوانست جوابگو باشد و با قطعی مواجه شدیم مردم از پیش آمادگی داشته باشند.

,

پ.ن1: نمیدانم چه شد که یاد داستان چوپان دروغگو افتادم.... نکند که یک بار دیگر اطلاعیه صادر کنند و مردم ما محلی بر آن نگذارند؟

,

پ.ن2: آخر چنین اطلاعیه هایی رسانه های ما را هم شایعه ساز می انگارد... زندگی واقعی مردم است ، مانور که نیست ساختگی باشد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه