اخبار داغ

نامه یک رزمنده دوران دفاع مقدس به رئیس جمهور

نامه یک رزمنده دوران دفاع مقدس به رئیس جمهور
اقدامات سه سال و نیمه دولت تدبیر و امید و به دنبال آن سخنان اخیر ریاست جمهور در اراک سبب شد تا یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گلایه های خود را در قالب یک دل نوشته به گوش رئیس دولت تدبیر و امید برساند که متن کامل آن در زیر می آید:
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،اقدامات سه سال و نیمه دولت تدبیر و امید و به دنبال آن سخنان اخیر ریاست جمهور در اراک سبب شد تا یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  گلایه های خود را در قالب یک دل نوشته به گوش رئیس دولت تدبیر و امید برساند که متن کامل آن در زیر می آید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

آقای روحانی در اراک گفته : «یک غاصبی آمده بود، باغ ما را غصب کرده بود، ما غاصب را از باغ خود بیرون کردیم و درب باغ به روی مردم باز شده است. ولی امروز عده‌ای کودک به درب باغ آمده و می‌گویند، سیب و گلابی کجاست که می‌خواهیم میل کنیم؟ امروز این باغ که نهال‌های آن تازه غرس شده آماده باروری است، اما برای به ثمر نشستن صبر لازم است.»

,

تا سال 92 که آقای روحانی مجموعه باغهای هسته ای ایران را تصاحب کرد، 20000درخت تناور غنی سازی (دستگاه سانترفیوژ) در باغ نطنز وجودداشت که همه ی آنها بارور بودند و تا آن زمان حدود 10 تن اورانیوم با غنای 5درصد تولید کرده بودند و هر روز در حال محصول دهی بیشتری بودند. علاوه بر این 3000 درخت تنومند و پرثمر در باغ نطنز  وجود داشت که محصولاتی با غنای 20 درصد از آن برداشت میشد.

,

آقای روحانی پس از سال 92 شروع به تخریب این باغهای باارزش کرد، تا آنجا که در قرارداد برجام اقدام به قلع و قمع باغهای هسته ای ایران نمود و در ادامه 14940 درخت تناور غنی سازی نطنز را از بین برد و 10 تن محصول با غنای 5درصد را منهدم کرد.

,

با تخریب 14940 درخت غنی سازی 5درصد در نطنز از سال 92 تا امروز، مردم از 18 تن محصول 5درصد که می توانست در این سالها تولید شود محروم شدند. پس از آن به کدخدای روستا تعهد دادند که حق برداشت محصول از سایر درختان باغ را ندارند و  تا 10 سال هیچ درخت دیگری در نطنز نکارند.

,

همچنین با تدبیر دولت آقای روحانی  3000 درخت تناور باغ فردو  و 482 تن محصول مرغوب آن با غنای 20 درصد یکجا نابود شد و در ادامه پای تمامی نهال های باغ اراک بتن ریختید، طوری که تا ابد در آن باغ هیچ گیاهی رشد نخواهد کرد.

,

متاسفانه کاری که دشمن در طول سه دهه نتوانسته بود انجام دهد، دولت تدبیر و امید با بی تدبیری و ناامیدی در طی سه سال، با نابود کردن زیرساخت های هسته ای کشور انجام داد و حالا در پاسخ استدلالهای منطقی مخالفان برجام، از سیب و گلابی برایمان می گوید. و با اینکه در گزارش اولیه صد روزه خود از خیلی قولهای توخالی صحبت کرده بودید اکنون سه سال و اندی گذشته ولی آش همان آش هست و کاسه همان کاسه.

,

آقای حقوقدان در طول این سه سال در بحث اقتصاد با ابداع واژه های طنزگونه همچون تورم صفر، عبور از رکود و رفتارهای زیرکانه، چون توزیع سبد کالا و تخصیص وام 25 میلیونی آن هم نه به نفع معیشت مردم بلکه برای خالی کردن انبارهای خودرو نشان دادید برنامه ای برای اقتصاد نداشتید.

,

آقای روحانی در دولت مذاکرات برای توجیه راهبرد غلط وابسته کردن همه امورات کشور به سیاست خارجه آسمان و ریسمان بافته و گفتید کربلا درس مذاکره است، اشتباه گفتید در روزهای توهین به نبی مکرم اسلام وزیر خارجه کشور هتاک را آغوش گرفتید، اشتباه کردید نباید همه چیز را به سیاست خارجه گره می زدید. در همه روزهای پیاده روی و دست دادن و امثالهم 333 روز سفیر جمهوری اسلامی ایران پشت درهای سازمان ملل ماند. نفت به استناد نامه 4 وزیرتان با کاهش 60 % قیمت مواجه شد. سفره مردم کوچکتر شد. در همه این روزهای این مذاکرات از حاکم جزیره بحرین تا وزیر گستاخ سعودی از اردوغان تا رئیس جمهور کشور هشتصد هزار نفری جیبوتی یکی یکی به ملّت ایران توهین کردند.

,

فاجعه فرودگاه جده و حوادث منا رخ داد. کمتر کسی اگر به واسطه تبلیغات دوساله به راهبرد مذاکرات خوش بین بود، بعد از فاجعه منا دریافت که متأسفانه رویکرد حضرتعالی در سیاست خارجی هیچ بخشی از منافع ملّی ما را تأمین نکرد. با اینحال هنوز از این سیاست اشتباه بازنگشتید. چنانچه چند روز بعد از فاجعه تلخ منا وزیر خارجه ما از تحکیم مودت با آل سعود سخن گفت.

,

جناب حجت الاسلام روحانی از آنجایی که دولت شما فاقد گفتمان سیاسی و اجتماعی است به نظر می رسد برای جبران این خلأ آینده سیاسی خویش را به کسانی گره زده اید که سابقه ی خود را در بزنگاهها (فتنه 88) نشان داده اند. و هیچ گاه دلسوز شما نبوده و شما را معاون اول کابینه آقای هاشمی رفسنجانی می دانند و تا زمانی که هاشمی و خاتمی مشاور جنابعالی باشند، خسر الدنیا و الاخره خواهی شد. اینها دیر یا زود چه در صورت وصول مطالباتشان و چه بالعکس آن، پروژه عبور از روحانی را کلید خواهند زد. ما نمی خواهیم عبور از روحانی مطرح شود. ما رئیس جمهوری می خواهیم مستقل که بر اساس آنچه شعار داده عمل کند. اگر مدعی دروغ آمارسازی در دوره های قبل است خود آمارسازی نکند و دروغ نگوید.

,

جناب آقای حقوقدان :

,

1-منتقدین را کودک حساب می کنید. نادان حساب می کنید. بیسواد حساب
می کنید. بنظر خودتان به این روحیه انتقاد پذیری چه نمره ای اختصاص دهیم؟

,
,

2-به حیثیت ما همان پروژه های عظیم و غرورآفرین فردو و نطنز بتن ریختید، درحقیقت دل هفتاد و چند میلیون نفر را به درد آوردید. در صورتی که اگر انرژی هسته ای ما به آن حد نرسیده بود خود شما و وزرایتان نمی توانستید در مقابل استکبار و 5+1 عرضه اندام کنید. فکر می کردید که آنها از حقوقدان بودن شما
می ترسیدند نخیر آنها از همان جایی که بتن ریختید، ترسیدند، از روحیه انقلابی مردم عزیزمان ترسیدند، از روحیه استکبار ستیزی ما ترسیدند. از روحیه ولایت مداری ملّت ایران ترسیدند. که متأسفانه همه آنها را به باد دادید. دشمن همیشگی ما را پررو کردید.

,
,

3-جناب آقای حقوقدان به کدام یک از شعارهای انتخاباتی عمل کردید. به جز رجزخوانی، مظلوم نمایی و ... آیا بازهم می خواهید به همین شعارهای بی اساستان ادامه دهید؟

,

4-جناب آقای حقوقدان قضیه اقتصاد مقاومتی که نجات دهنده کشور از وابستگی بودجه بود چه شد؟ مگر خودتان ایرانی نیستید؟

,

5-چرا از دستاوردهای انقلاب دفاع نمی کنید؟ اگر ما به جای خانواده شهداء انرژی هسته ای بودیم قطعاً شما را به منزل خودمان راه نمی دادیم، که از پشت به ملّت ایران خنجر زدید.

,

6-آقای حقوقدان رسیدگی به فیش های نجومی چه شد؟

,

7-آقای رئیس جمهور چرا باید در هفته دولت حتی یک پروژه ساده روستایی همچون آسفالت کاری افتتاح نشود تا مرهم دل ملّت شود؟ پس در این مدّت سه سال و اندی چکار می کردید؟

,

8-آقای حقوقدان به قول آقای دادستان در تمامی فسادهای بانکی خود روسای بانک ها سهیم هستند پس شما چطور حقوقدانی هستید که اینطور حق ملّت ایران را می چاپند؟

,

8-آقای حقوقدان مردم گرسنه اند. تورم، گرانی، بی عدالتی، بی تدبیری در دوره جنابعالی کمر مردم را شکسته چرا پیگیری نمی کنید؟

,

البته زمانی که یک بنگاه دار، بخشدار بشود نتیجه کار بیشتر از این نخواهد شد. یا زمانی که در دولت شما همیشه فضای کشور فضای انتخاباتی باشد همینطور می شود. فرزندان ساواکی ها و مفتی زاده ها از عنوان اصلاح طلب سوء استفاده بکنند و خودشان را منتسب به شما بکنند. بیشتر از این انتظار نداریم.

,

جناب آقای دکتر حسن روحانی، ای کاش به جای دکتر طبیب می شدید آن وقت به سربالین ما می آمدید تا ...

,

آقای روحانی بالای غیرت صادقانه بیایید و به مردم بگویید که گول حرفهای آمریکا و متحدانش را خوردید و بگویید که اشتباه کردید تا به عنوان لااقل یک ایرانی محبوبیت خود را از دست ندهید.

,

یک رزمنده دوران دفاع مقدس

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه