اخبار داغ

فرماندار سنندج در هفتمین شورای آموزش و پرورش:

لزوم حرکت به سوی هوشمند سازی تمام مدارس/شورای شهر و شهرداری زمینه ورزش در مدارس کم‌برخوردار را فراهم کنند

لزوم حرکت به سوی هوشمند سازی تمام مدارس/شورای شهر و شهرداری زمینه ورزش در مدارس کم‌برخوردار را فراهم کنند
فرماندار سنندج گفت: کمک به هوشمندسازی مدارس کمک به افزایش توانمندی دانش‌آموزان است و باید تمام توان خود را برای پیشبرد این مهم بکار ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "محمد ابراهیم زارعی" فرماندار سنندج شامگاه دیروز در هفتمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان سنندج که با حضور امام جمعه شهر سنندج، فرمانده بسیج ناحیه شهرستان سنندج، مدیران آموزش و پرورش نواحی 1 و 2، و دیگر سایر اعضاء در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد، گفت: کمک به هوشمندسازی مدارس کمک به افزایش توانمندی دانش‌آموزان است و باید تمام توان خود را برای پیشبرد این مهم بکار ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

وی با اشاره به برگزاری المپیادهای درون مدرسه‌ای در استان کردستان، اظهار کرد: برگزاری این المپیادها از سوی آموزش و پرورش امری قابل تحسین است چرا که رسیدگی به این مهم در راستای سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان تاثیرگذار خواهد بود.

,

 

,

فرماندار سنندج:افزود با توسعه ورزش در مدارس سرمایه‌گذاری بزرگی روی سلامت نوجوانان انجام خواهد شد که در آینده به سلامتی افراد توانمند در سطح جامعه منجر خواهد شد.

,

 

,

زارعی ادامه داد: در برخی مدارس که فضای ورزشی وجود ندارد از شورای شهر و شهرداری خواسته می‌شود تا زمینه استفاده دانش‌آموزان از فضاهای ورزشی سطح شهر را فراهم کنند.

,

 

,

فرماندار سنندج همچنین آموزش مهارت‌های زندگی و کارآفرینی در کنار دروس مدرسه را به دانش‌آموزان خواستار شد و عنوان کرد: معلمان می‌توانند دقایقی از کلاس درس خود را به این مهم بپردازند.

,

 

,

وی همچنین به هفته مبارزه با مواد مخدر در استان اشاره و گفت: در این هفته هرکدام از اعضای شورای آموزش و پرورش سنندج می‌توانند با حضور در یک مدرسه دانش‌آموزان را با آسیب‌هایی که در حوزه مواد مخدر در جامعه وجود دارد آشنا کنند.

,

 

,

زارعی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در مدار، تاکید کرد: همه ما به نوعی مدیون خون شهدا هستیم و باید با برگزاری این یادواره‌ها رشادت و ازخودگذشتگی رزمندگان و شهدا را به دانش‌آموزان که آینده‌سازان ایران اسلامی محسوب می‌شوند، منتقل کنیم.

,

 

,

وی در پایان خواستار ارائه راهکارهای اجرایی شدن مصوبات شورای آموزش و پرورش استان از اعضای این شورا شد و اضافه کرد: مسئولان شهرستان سنندج لازم است چندروز قبل از برگزاری شورا راهکارهای اجرایی شدن مصوبات را در جلسه اعلام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه