اخبار داغ

حکایت ناتمام بوی آزاردهنده در جاده شهید کلانتری؛

خوشامدگویی با چاشنی تعفن!

خوشامدگویی با چاشنی تعفن!
خوشامدگویی با چاشنی تعفن تنها عبارتی است که می توان به بوی تعفن و آزاردهنده جاده کلانتری داد که در اثر بی تدبیری مسئولان و حل نشدن مشکل فاضلاب شهرک صنعتی و شهر ارومیه، چندین سال است ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،کافی از دیگر استانها و از طریق پل شهید کلانتری رهسپار ارومیه شوی تا پس از پشت سرگذاشتن موانع و مشکلات جاده ای بسیار و پس از واریز 45 هزار ریال پول، به 10 تا 15 کیلومتری ارومیه برسی!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

رسیدن همانا و خوشامدگویی و استقبال با چاشنی تعفن همانا!
بله این سرنوشت کسانی است که بخواهند به ارومیه بیایند تا با بویی ناخوشایند و متعفن روبرو شوند و از همان ابتدای ورود به این شهرستان به خاطره خوشی برای آنها تبدیل شود!
چندین سال است که بوی آزاردهنده مسافران و شهروندان عبوری از این محور را اذیت می کند، برخی معتقدند که این موضوع نشد ت گرفته از فاضلاب های شهری ارومیه است که در آن حوالی و در نزدیکی روستاها جمع می شود و برخی دیگر معتقدند که مربوط به شهرک صنعتی ارومیه و فاضلابهای آن و پسماند کارخانه چرم سازی است.
علاوه بر این موضوع اعتراض روستائیان منطقه نیز چاره ساز نبوده و هرچقدر گفته اند و اعتراض کرده اند که ای مسئولان متولی چاره ای به حال ما بیاندیشید، در عوض، آنها یکی از گوشهایشان را در و دیگری را دروازه کرده و می کنند و ظاهراً نیت هم کرده اند که این روش را با بی مسئولیتی هرچه تمامتر ادامه دهند.
امروزه شاهدیم که زندگی عادی مردم در چندین روستای حوالی این بوی متعفن، مختل شده و اگر آنهایی که در روستا ساکنند چنانچه اکنون محبور نبودند، مثل دیگرانی که در اثر این معضل به شهر کوچ کردند، سرزمین آبا و اجدادی خویش را ترک می گفتند!
حال با شرایط اسفناک فوق پاسکاری مسئولان متولی بسیار جالب است، چنانچه از شهرکهای صنعتی موضوع را پیگیر شوی، مقصر را آب و فاضلاب و از آب و فاضلاب پیگیر شوی، مقصر را شهرکهای صنعتی معرفی می کنند.
از طرفی اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی کاملا منفعلانه و بدون در پیش گرفتن تدابیری جدی ناظر ماجراست و مسئولان استانداری نیز با بی خیالی هرچه تمامتر مردم را نا امید از خود کرده اند و تنها متضرر اصلی در مرحله اول روستاییان مظلومی است که باید بو تعفن و آزاردهنده را تحمل کنند و در مرحله دوم شهرمان است که خاطره ای دل انگیز از ورودی اش را در نزد مهمانانش به یادگار می سپارد تا آنها در آینده با مرور خاطراتشان، دوباره اینجا را مقصد سفر خود قرار دهند.
انتهای پیام/م

,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه