اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ایرانشهر؛

2 روستای "کوچ کورینگ" و "کچ کوش" به جاذبه های گردشگری ایرانشهر اضافه می شود

2 روستای "کوچ کورینگ" و "کچ کوش" به جاذبه های گردشگری ایرانشهر اضافه می شود
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ایرانشهر از اضافه شدن دو روستای (کوچ کورینگ) و (کچ کوش) دهستان دامن ایرانشهر به جاذبه های گردشگری این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبد الحمید خدایاری در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: با توجه به جلساتی که پیرامون سامان دهی صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر با حضور فرماندار و سایر مسئولین اجرایی شهرستان گرفته شد دو نقطه دیگر این شهرستان به لیست جاذبه های گردشگری ایرانشهر افزوده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پهره ,

وی گفت: در نظر داریم به منظور استقبال هرچه بهتر از گردشگران؛ فرصت اقامت های روستایی را فراهم کرده و با ارتباطگیری گردشگر با روستاییان علاوه بر آشنایی با آداب و رسوم؛ از جاذبه های گردشگری این مناطق نیز بهره ببرند.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: ایجاد بازارچه صنایع دستی در ورودی شهرستان در نزدیکی دروازه قرآن؛ برنامه دیگری است که به دنبال تقویت این فرصت برای جذب گردشگر هستیم.

,

گفتنی است در جلسه سامان دهی صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر که در فرمانداری ایرانشهر برگزار شد در خصوص پیگیری جذب اعتبار برای مرمت و بازسازی بناهای تاریخی و فرهنگی، برگزاری تورهای گردشگری، معرفی مکان های دیدنی و برگزاری جشنواره چنگال در ایرانشهر تصمیماتی گرفته شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه