اخبار داغ

راه اندازی موکب استقبال از زائرین پاکستانی اربعین توسط سپاه در پایانه مرزی میرجاوه

راه اندازی موکب استقبال از زائرین پاکستانی اربعین توسط سپاه در پایانه مرزی میرجاوه
فرمانده سپاه شهرستانی میرجاوه از راه اندازی موکب استقبال از زائرین پاکستانی اربعین در محل پایانه مرزی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علیرضا کرد در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: عشق به سالار شهیدان موجی از محبت و ارادت را قلوب مردم آزاده جهان قرارداده که با ترک خانه و زندگی روز مره ، حماسه ای را خلق می کنند، اربعین حسینی یک همایش بزرگ مذهبی سیاسی، نظامی و فرهنگی است و تا کنون در دنیا هیچ مذهب و فرقه ای نتوانسته است درصدی از این جمعیت را جمع کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

وی افزود: موکب اربعین توسط سپاه شهرستان میرجاوه به منظور خدمات رسانی بهتر به زائرین پاکستانی امام حسین(ع) که به مناسبت اربعین از طریق مرز میرجاوه وارد کشور می شوند تا راهی سفر معنوی کربلای معلی شوند در پایانه مرزی مستقر خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: این موکب از یازدهم آبان و  20 روز پیش از اربعین برای ارائه خدمات فرهنگی، پذیرایی، استراحت و اسکان موقت زائرین پاکستانی امام حسین(ع)در محل پایانه مرزی میرجاوه مستقر می شود.

,

وی تاکید کرد: هر ساله میلیونها انسان آزاده از سراسر جهان برای حضور در پیاده روی و مراسم اربعین حسینی خود را به نجف و کربلا رسانند، شکوه اربعین حسینی و حضور هر ساله مسلمانان از  اقصی نقاط جهان در کربلا و پیاده روی بزرگ اربعین، نشان از اقتدار و وحدت بالای مسلمانان جهان دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه