اخبار داغ

در چهاردهمین همایش بیوشیمی فیزیک ایران مطرح شد؛

ارسال ۱۰۲ مقاله به همایش بیوشیمی / برگشت نخبگان به سیستان هدف دانشگاه زابل است

ارسال ۱۰۲ مقاله به همایش بیوشیمی / برگشت نخبگان به سیستان هدف دانشگاه زابل است
رییس دانشگاه زابل عنوان کرد: دانشگاه زابل برای برگشت نخبگان به سیستان و بهره برداری از آنان در زمینه های گوناگون اقدامات بسیاری انجام داده و در این راستا به موفقیت های شایانی دست یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اوشیدا؛ موسی بهلولی در همایش بیوشیمی فیزیک ایران که در محل دانشگاه زابل برگزار شد اظهار داشت: قهر طبیعت و خشکسالی های اخیر سبب مهاجرت شدید مردم سیستان از منطقه شده است که در این راستا دانشگاه زابل به منظور برگشت مردم و نخبگان به منطقه اقدام به انجام برنامه های مختلف مختلفی داشته که در این راستا سبب بازگشت شمار زیادی از نخبگان به منطقه و بهره برداری از آنان شده است.

وی افزود: به منظور ارتباط گسترده در میان دانشجویان، پژوهشگران و اساتید و همچنین دستیابی به فرصتی جهتدارائه نوین ترین و جدیدترین دستاوردهای علمی همایش بیوشیمی فیزیک در منطقه برگزار شد تا از این طریق به حل مشکلات منجر شود.

بهلولی ادامه داد: با اوحه به اینکه سیستان و بلوچستان مقصد گردشگری کشور در سال آینده نامگذاری شده بنابراین دانشگاه زابل اقدام به همکاری با اداره ی میراث فرهنگی و گردشگری کرده تا با استفاده از نیروهای علمی و پژوهشی دانشگاه در این راستا بتوان در این زمینه گام های ارزشمند برداشت.

رییس دانشگاه زابل خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلات مالی، دانشگاه زابل به منظور رفع مشکلات منطقه با تمام توان به دنبال ارائه راهکارهای مناسب و جدید است تا از این طریق زمینه های رشد علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در منطقه ایجاد شود و در این راستا از طرح های قابل استفاده و بهره برداری که منجر به شکوفایی منطقه می شود حتما حمایت خواهد کرد.

گفتنی است؛ ۱۰۲ مقاله به چهاردهمین همایش بیوشیمی فیزیک ایران ارسال که پس از داوری ۶۵ پوستر مقاله به همایش راه یافته است.

انتهای پیام/م

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه