اخبار داغ

قهرمانی تیم تنیس بانوان آذربایجان غربی در رقابت های قهرمان کشوری

قهرمانی تیم تنیس بانوان آذربایجان غربی در رقابت های قهرمان کشوری
رئیس هیئت تنیس آذربایجان غربی از درخشش بانوان تنیسور آذربایجان غربی در رقابت های قهرمان کشوری تنیس دختران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن شکاری در گفت و گو با تیار با تبریک قهرمانی شایسته و غرورانگیز دختران تنیسور آذربایجان غربی گفت: رقابت های قهرمان کشوری تنیس دختران به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس مازندران و در رده سنی زیر ۱۶و ۱۸سال و تیمی برگزار شد و در نهایت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیار,

وی افزود: تیم آذبایجان غربی در دو بخش زیر 16 و 18 سال با ترکیب شهرزاد بانی سعید ، لاچین افشین ، نیلوفر زینالپور ، رومینا زینالی ، حریر شقاقی بعنوان مربی و نسرین رضایی بعنوان سرپرست به این رقابتها اعزام شده بود که در فینال بخش انفرادی زیر ۱۶سال مهتا خانلو از تهران با نتیجه (۶-۷و ۲-۶ ) مقابل مهشاد شعیبی از خراسان رضوی به برتری رسید و قهرمان شد و رعنا بارزمان و رومینا زینالی مشترکا سوم شدند.

,

رئیس هیئت تنیس آذربایجان غربی اظهار کرد: در رده سنی زیر ۱۸سال ، کیمیا اسبقی پور از تهران با نتیجه ( ۲-۶، ۵-۷،۶-۴) لاچین افشین از آذربایجان غربی را از پیش رو برداشت و در جایگاه نخست ایستاد.

,

وی تصریح کرد: در نهایت در بخش تیمی این مسابقات تنیسورهای آذربایجان غربی با نتیجه ۲بر یک مقابل تهران به برتری رسید و قهرمان شد.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه