اخبار داغ

مدیر حج و زیارت استان کرمان:

تنها کانال رسمی صدور ویزا در ایام اربعین حسینی سامانه سماح است/۱۴۵مرکز در استان کرمان متولی دریافت مدارک زائرین اربعین حسینی هستند

تنها کانال رسمی صدور ویزا در ایام اربعین حسینی سامانه سماح است/۱۴۵مرکز در استان کرمان متولی دریافت مدارک زائرین اربعین حسینی هستند
مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت : تنها کانال رسمی صدور ویزا در ایام اربعین حسینی سامانه سماح است و اگر فردی خارج از سامانه اقدام به ثبت نام زائرین کند مردم بدانند که سودجو است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازکرمان۱۴۰۰؛ حجت‌الاسلام روح‌الله صاحبی مدیر حج و زیارت استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران در مجتمع رسانه ای کویر گفت : سازمان حج و زیارت تنها وظیفه نظارت بر اعزام زائران را بر عهده دارد و خود مجری کار نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان۱۴۰۰, ؛ حجت‌الاسلام روح‌الله صاحبی مدیر حج و زیارت استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران در مجتمع رسانه ای کویر گفت : سازمان حج و زیارت تنها وظیفه نظارت بر اعزام زائران را بر عهده دارد و خود مجری کار نیست.,

ثبت‌نام بیش از ۲۱ هزار کرمانی در سامانه سماح

, ثبت‌نام بیش از ۲۱ هزار کرمانی در سامانه سماح,

وی افزود : در سال گذشته ۲۳ هزار نفر ثبت‌نام برای اربعین حسینی از کرمان انجام شده بود اما تا صبح امروز ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و این در حالی است که هنوز حدود ۲۰ روز تا پایان ثبت‌نام باقیمانده است .

,

مدیر حج و زیارت استان کرمان خاطر نشان کرد : برای صدور ویزا مبلغ ۴۰ دلار دریافت می‌شود که به صورت ریالی است و ویزاهایی که زیر ۴۰ دلار هزینه دارند جعلی هستند .

,

صاحبی با بیان این که همه زائران سامانه سماح بیمه می‌شوند، عنوان کرد : در هنگام ثبت‌نام مبلغ ۲۵ هزار تومان برای انواع خدمات به زائران دریافت می‌شود که عمدتا خدمات پزشکی و درمانی است.

,

کرمان نیازمند چهار پرواز جدید به عتبات عالیات است/ تنها کانال رسمی صدور ویزا در ایام اربعین حسینی سامانه سماح است

, کرمان نیازمند چهار پرواز جدید به عتبات عالیات است/ تنها کانال رسمی صدور ویزا در ایام اربعین حسینی سامانه سماح است,

وی با بیان این که اولین پرواز عتبات رفسنجان هفته پیش به نجف انجام شده است خاطر نشان کرد : اکنون ما در هفته چهار پرواز از استان کرمان به عتبات داریم که این تعداد باید به هشت پرواز افزایش یابد .

,

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد : تنها کانال رسمی صدور ویزا در ایام اربعین حسینی سامانه سماح است و اگر فردی خارج از سامانه اقدام به ثبت نام زائرین کند مردم بدانند که سودجو است .

,

۱۴۵ مرکز در استان کرمان متولی دریافت مدارک زائرین اربعین حسینی هستند 

, ۱۴۵ مرکز در استان کرمان متولی دریافت مدارک زائرین اربعین حسینی هستند ,

صاحبی اظهار داشت : در استان کرمان حدود ۱۱۵ دفتر زیارتی وجود دارد که مراحل صدور ویزا را انجام می‌دهند ولی به دلیل حجم مراجعات زیاد در این ایام برای رفاه و آسایش عمومی مردم این تعداد دفاتر به ۳۰ نمایندگی افزایش یافته است .

,

وی در توصیه به مردم کرمان افزود : مردم برای سفر به عتبات عالیات باید مستقیما به دفاتر رسمی حج و زیارت مراجعه نمایند و در چند ماه گذشته در استان کرمان با دلالان به صورت ایجابی برخورد شده است .

,

مدیر حج و زیارت استان کرمان اضافه کرد : در این چند روز با مستقر شدن هیأت کنسولگری برای ۵ هزار نفر ویزا صادر شده است و باید دفاتر زیارتی هر چه زودتر مدارک زائران را برای صدور ویزا ارائه نمایند.

,

صاحبی شهرستان های کرمان، رفسنجان و سیرجان را دارای بیشترین ثبت‌نامی برای پیاده‌روی اربعین دانست و یاداور شد : پیاده روی اربعین سقف ثبت نامی ندارد و تا ۲۴ آبان ماه سال جاری ثبت نام انجام می شود .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه