اخبار داغ

نماینده ویژه اوباما؛

«پ.ک.ک» گروه تروریستی است

«پ.ک.ک» گروه تروریستی است
مک گورک با اشاره به تروریستی بودن گروه پ.ک.ک، تهدید بودن این گروه تروریستی برای ترکیه و اقلیم کردستان را خاطر نشان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، مک گورک نماینده ویژه باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در مبارزه با داعش، به اشاره به سختی عملیات پارکسازی موصل از گروه تروریستی داعش، زمانبر شدن این عملیات را خاطر نشان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

مک گورک در کنفرانس مطبوعاتی خود در بغداد خاطر نشان کرد، عملیات آزادسازی موصل در چارچوب پلان حاضر شده در حال ادامه می باشد.

,

وی افزود: "داعش با گروه های کوچک عملیات تروریستی همانند کرکوک و الرطبه در مناطق مختلف دیگر نیز انجام می دهد."

,

 

,

پ.ک.ک گروه تروریستی است

,

نماینده ویژه اوباما در مبارزه با داعش با اظهار این که: "پ.ک.ک گروه تروریستی می باشد و تهدیدی برای ترکیه و اقلیم کردستان عراق است." خاطر نشان کرد، این مشکل باید با همکاری اقلیم کردستان با حکومت مرکزی عراق حل شود.

,

 

,

آیا سربازان آمریکایی در عراق می مانند؟

,

وی همچنین در ارتباط با احتمال حضور نیروهای آمریکایی در عراق بعد از آزاد سازی مناطق تحت اشغال از گروه تروریستی داعش، افزود: "این مسئله مربوط به حکومت عراق می باشد و به گفتگوهای بین حکومت مرکزی عراق و آمریکا وابسته خواهد بود."

,

 

,

اهداف آمریکا در منطقه

,

شایان ذکر است، آمریکا با حضور در نظامی در منطقه و کمک رسانی به برخی از گروه های مسلح در منطقه، قصد ادامه حضور نظامی در خاورمیانه را دارد.

,

لکن با توجه به اتفاقات اخیر در منطقه مشاهده می شود که سیاست های منفور ایالات متحده آمریکا در خاورمیانه شکست خورده و این کشور استعمارگر دیگر جایی در منطقه ندارد.

,

کارشناسان خاورمیانه بر این اعتقادند که شیطان بزرگ در بین مردم منطقه هیچ گونه جایگاهی ندارد و نفرت مردم خاومیانه از این کشور زورگو روز به روز افزایش می یابد.

,

باید خاطر نشان کرد، بعد از تنش های به وجود آمده بین آمریکا و ترکیه برسر مسئله اعاده فتح الله گولن رهبر کودتای نافرجام 15 ژوئیه ترکیه و حمایت از گروهای مسلح کُردتوسط آمریکا در منطقه، تنها متفق و دوست ایالات متحده در منطقه عربستان سعودی می باشد.

,
انتهای پیام/م
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه