اخبار داغ

با حضور معاون صدا و سیمای کشور؛

صفحه استانی خبرگزاری صداوسیما راه اندازی شد

صفحه استانی خبرگزاری صداوسیما راه اندازی شد
صفحه استانی خبرگزاری صداوسیمای ملی در پی حکم رهبری مبنی بر حضور رسانه ملی در فضای مجازی، افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما ظهر امروز با حضور دارابی معاون صدا و سیمای کشور و استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

مهرداد سیدمهدی در این مراسم با اشاره به حکم رهبری مبنی بر ضرورت حضور صدا و سیمای ملی در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: رسانه ملی باید در فضای مجازی حضور موثر داشته و بتواند جهت تاثیرگذاری در فضای جامعه و جریانات اجتماعی و فرهنگی و غیره از ظرفیت‌های موجود تصویری و خبری بهره مند شود.

,

وی در بیان اهداف ایجاد خبرگزاری صدا و سیمای استانی نیز گفت: صفحه استانی می‌تواند ظرفیت‌‌های استان چون ظرفیت گردشگری، صنعتی، اقتصادی و فرهنگی آذربایجان را بیشتر و بهتر نشان بدهد.

,

مدیرعامل خبرگزاری صدا و سیمای کشور تاکید کرد: مخاطب اصلی رسانه ملی مردم است و در صفحه استانی نیز باید طرح و انعکاس مسائل و مشکلات مردمی مورد توجه قرار بگیرد تا در پی آن پیگیری‌‌های لازم توسط مسئولین مربوطه به انجام برسد.

,

وی ظرفیت شهروند خبرنگار پیش بینی شده در صفحه استانی را از جمله امتیازات حائز اهمیت در این زمینه دانست و افزود: بدین طریق مردم می‌‌توانند اخبار و مطالباتشان را به صورت مستقیم و بدون واسطه به صداوسیما انتقال بدهند.

,

سید مهدی یادآور شد: انتظار این است که خبرگزاری صدا و سیما نیز بتواند در کنار حضور رسانه ملی روی آنتن بتواند، جایگاه مرجعیت خبری را در فضای مجازی کسب کند.

,

وی همچنین از راه اندازی کانال‌‌های خبررسانی صدا و سیما همزمان با صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما، خبر داد.

,

  انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه