اخبار داغ

پوشش بیمه تکمیلی برای قالیبافان

پوشش بیمه تکمیلی برای قالیبافان
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های فرش دستباف کشور گفت: از این پس همه قالیبافان سراسر کشور زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند، قالیبافان تا ۲۷ آبان برای ثبت نام در سامانه اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله بهرامی تعداد قالیبافان سراسر کشور را بیش از900 هزار نفر برشمرد و گفت: براساس تفاهم نامه ای که با بیمه تعاون امضا شده است این افراد می توانند با مراجعه به سامانه اتحادیه سراسری تعاونی فرش دستباف برای ثبت نام اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه هزینه پرداخت حق بیمه برای هریک از متقاضیان، ماهانه 23 هزار تومان است آخرین مهلت برای ثبت نام را از طریق سامانه www.taavon.co بیست و هفتم ابان اعلام کرد.

,

بهرامی افزود: هم اکنون 400 هزار نفر از قالیبافان تحت پوشش بیمه پایه هستند که در قرارداد جدید همه افرادی هم که بیمه پایه ندارند می توانند از تسهیلات پیش بینی شده در بیمه تکمیلی هم بهره مند شوند.

,

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های فرش دستباف گفت: قالیبافانی که تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند می توانند تا سقف 8 میلیون تومان برای اعمال جراحی و برای درمان سرپایی تا سقف 3 میلیون تومان خسارت دریافت کنند.

,

وی با اشاره به اینکه در بیمه تکمیلی هزینه های آزمایشگاهی تا سقف 1/5 میلیون تومان و برای زایمان 2 میلیون تومان پرداخت می شود افزود: همچنین بیمه تکمیلی قالیبافان به بیمه شدگان خود تا سقف 10 میلیون تومان بابت حوادث پرداخت می کند .

,

بهرامی تاکید کرد: در این بیمه هزینه های عصا و عینک نیز پرداخت می شود .
وی گفت: متقاضیان استفاده از بیمه تکمیلی می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن های شماره 77180741 و 77180742 تماس بگیرند.

,
,

 

,

 

,

منبع:شبکه خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه