اخبار داغ

رییس سازمان فرهنگی خانواده کل سپاه:

زنان جایگاه متعالی خود در اسلام را بشناسند

زنان جایگاه متعالی خود در اسلام را بشناسند
رییس سازمان فرهنگی و خانواده کل سپاه یکی از خلأهای موجود در جامعه زنان را عدم شناخت زنان نسبت به جایگاه خود در اسلام دانست و گفت: شناخت این جایگاه به زنان کمک می کند تا ابزار دست غرب نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس اداره فرهنگی و خانواده کل سپاه در گفتگو با یزدبانو درباره جایگاه خانواده و نگاه سپاه به آن در زیر مجموعه نیروها و خانواده آنان نهاد اظهار کرد: سازمان فرهنگی و خانواده سپاه دارای نقشه راه به عنوان تصویر مطلوب برای خانواده نیروهای تحت امر خود است که توسط کارشناسان متخصص و عالی رتبه برای همه اعضای خانواده آنان از جمله پسران، دختران و زنان است و به تأیید فرماندهی کل سپاه و معاونت های سپاه هم رسیده است که بر اساس این نقشه حرکت می کنیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدبانو ,


 حجت الاسلام والمسلمین کاظم زنگنه با یادآوری تأکید رهبر معظم انقلاب نسبت به مسأله خانواده تصریح کرد: با توجه به اهمیت رسیدگی به نهاد خانواده  به عنوان سنگ بنای جامعه، سپاه در این حوزه فعالیت های خود را انجام داده است.

,
,


وی در پاسخ به این سؤال که « به عنوان یک کارشناس مسائل خانواده چه خلآ هایی در مسأله خانواده به ویژه زنان در خانواده احساس می کنید» بیان کرد: در حوزه خانواده اولین مسأله ای که باید برای آن بسیج شویم جایگاه زن و تبیین آن برای بانوان جامعه است زیرا جایگاه زنان اعم از مادری، همسری  در اسلام دارای جایگاه مهم و مقدسی است.

,
,


حجت الاسلام والمسلمین زنگنه ابراز کرد: غرب به عنوان کالا و یا ابزاری برای فروش کالا به زنان نگاه می کند و مسأله زنان در هر کدام از ادیان آسمانی قابل مقایسه با دین مبین اسلام نیست زیرا اسلام دارای دستورالعمل جامعی در زمینه مسائل زنان و خانواده است.

,
,


وی تصریح کرد: باید اصالت و شخصیت زن به وی برگردد و اگر زنان جامعه ما جایگاه خود را بشناسند دیگر ابزار دست دیگران از جمله غرب قرار نمی گیرند که این موضوع نیازمند تبیین است.

,
,

 

,

انتهای پیام /م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه