اخبار داغ

خواننده و آهنگساز لنگه ای:

زیرساخت‌های لازم برای هنر در لنگه وجود ندارد/برای شروع کار هنری مشوقی نداشتم

زیرساخت‌های لازم برای هنر در لنگه وجود ندارد/برای شروع کار هنری مشوقی نداشتم
خواننده لنگه ای با بیان اینکه کمبودها در زمینه هنری زیاد و موجودیت ها هم خیلی کم است ؛ افزود: علی‌رغم وجود ظرفیت‌های غنی در هنر لنگه، کمبودهای زیاد سبب شده که هنرمندان به دلیل ضعف زیرساختی برای ادامه فعالیت در زمینه های مختلف هنری کوچ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا صحرایی خواننده و آهنگساز لنگه ای در گفتگو با فرهنگ کده ؛ اظهار کرد : 12سال است که کار موسیقی می کنم و اوایل نوازنده بودم و ٨ سال است که خوانندگی فعالیت می کنم و ترانه می نویسم و برای ترانه سرایی دو سال زیر نظر استادم کار میکردم و شش سال هم در کار کارگرافیکی هستم و طراحی میکنم و در حال حاضر ساز گیتار می نوازم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علیرضا صحرایی خواننده و آهنگساز لنگه ای در گفتگو با فرهنگ کده ؛ اظهار کرد : 12سال است که کار موسیقی می کنم و اوایل نوازنده بودم و ٨ سال است که خوانندگی فعالیت می کنم و ترانه می نویسم و برای ترانه سرایی دو سال زیر نظر استادم کار میکردم و شش سال هم در کار کارگرافیکی هستم و طراحی میکنم و در حال حاضر ساز گیتار می نوازم., فرهنگ کده,

 

,

برای شروع کار هنری مشوقی نداشتم
وی با بیان اینکه من برای شروع کار هنری مشوقی نداشتم ؛ افزود: از ابتدای کار که خوانندگی آغاز کردم خالد راهبر ، محمود راهبر، معین منیری ، مجتبی مهاجر و مهدی یوسفی که بسیار من را حمایت کردند و در پیشرفت هنری من سهیم بودند.

, برای شروع کار هنری مشوقی نداشتم,
,

 

,

تاکنون مسابقاتی زیادی در زمینه موسیقی در بندر لنگه برگزار نشده است 

, تاکنون مسابقاتی زیادی در زمینه موسیقی در بندر لنگه برگزار نشده است ,

 

,

خواننده لنگه ای به موفقیت های خود در زمینه هنری اشاره کرد و گفت: در شهرستان بندر لنگه مسابقاتی زیادی تا به امروز برگزار نشده اما لوح تقدیر از ارگان های مختلف دارم و در جشنواره های موسیقی پاپ سنتی و محلی مقام دوم  را کسب کردم که شرکت در جشنوارها برایم باعث افتخار بود و اگر جشنواره ای برای بار دوم برگزار شود شرکت خواهم کرد.

,

 

,

خانواده مانع موفقیت های من در زمینه هنری نشدند

, خانواده مانع موفقیت های من در زمینه هنری نشدند,

 

,

صحرایی در ادامه بیان کرد: از وقتی وارد عرصه موسیقی شدم خانواده هیچ وقت مانع موفقیت های من نشدند و از گفته خودشان کسب موقعیت های من برایشان باعث افتخار بود.

,

 

,

 

,

نوازنده هرمزگانی با اشاره به برنامه آتی خود ؛ افزود: برای آینده ام بیشتر روی شغلم و زندگی شخصی ام برنامه ریزی می کنم و در کنار آن موسیقی را ادامه میدهم و به امید اینکه بتوانم روز به روز بیشتر پیشرفت کنم و مخاطب هایم بیشترشود.

,

 

,

استان هرمزگان از لحاظ فرهنگی و هنری در سطح بالایی در کشور قرار دارد

, استان هرمزگان از لحاظ فرهنگی و هنری در سطح بالایی در کشور قرار دارد,

 

,

این هنرمند هرمزگانی با بیان اینکه استان هرمزگان از لحاظ فرهنگی و هنری در سطح بالایی در کشور قرار گرفته است ؛ تصریح کرد: هرمزگان در حوزه فرهنگ و هنر ظرفیت های خوبی برای درخشش در سطح ملی و بین المللی را داراست و همچنین کشش استان از لحاظ فرهنگی باعث پیشرفت هر چه بیشتر در این زمینه شده است.

,

 

,

زیرساخت‌های لازم برای هنر خوانندگی در لنگه وجود ندارد

, زیرساخت‌های لازم برای هنر خوانندگی در لنگه وجود ندارد,

 

,

خواننده لنگه ای ؛ اذعان کرد: کمبودها در زمینه هنری زیاد و موجودیت ها هم خیلی کم است و علی‌رغم وجود ظرفیت‌های غنی در هنر لنگه، کمبودهای زیاد سبب شده که هنرمندان به دلیل ضعف زیرساختی برای ادامه فعالیت در زمینه های مختلف هنری کوچ کنند.
صحرایی با بیان اینکه میتوان گفت مسئولان هم حمایت می کنند و هم نمی کنند چرا که هنرمندان و مسئولان هر دو انتظاراتی از هم دارند؛ بیان کرد: در حال حاضر بیشترین سختی ها دارم چرا که خواننده در شهرستان بیشتر شده و رقابت سخت تر شده است.

,
,

 

,

در کارهای من ترانه یکی از مهم ترین کار است

, در کارهای من ترانه یکی از مهم ترین کار است,

وی با بیان اینکه از آنجایی که خودم ترانه سرا فعالیت می کنم قدرت کلام برایم اهمیت بالایی دارد ؛ افزود: در کارهای من ترانه یکی از مهم ترین کار است، مثل فیلمنامه در سینما می ماند من خودم به موضوع ترانه اهمیت زیادی می دهم و قدرت کلام نقش اصلی را دارد تا شنونده بتواند آهنگ را احساس کند.

,

 

,

 

,

آهنگساز هرمزگانی اظهار کرد: تاکنون آلبومی منتشر نکردم اما در حال حاضر ٢٢ تا کار زدم و ٩ تا از بهترین ها را جمع آوری کردم و در قالب یک آلبوم با سی دی اورجینال و زیر نظر ارشاد شهرستان در بازار ارائه دادم.

,

 

,

 

,

هنرمند لنگه ای به موضعیت موسیقی پاپ در کشور و همچنین در استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: در کشور و حتی استان آهنگساز ها و نوازنده های خوب و برجسته زیاد است که برای همکاری با آنها باید هزینه هنگفتی پرداخت کرد که شاید در توان هر کسی نباشد.

,

 

,

راهکار خروج یکنواختی موسیقی وارد کردن سبک جدید در موسیقی ایران است
خواننده هرمزگانی به راهکار خروج یکنواختی موسیقی اشاره کرد و اضافه کرد: درکشور میتوان گفت که ٧٠ درصد خواننده ها در یک سبک کار میکنند و این باعث میشود که موسیقی یکنواخت شود چون خیلی از خواننده ها وارد کردن سبک جدید در موسیقی ایران را ریسک میدادند و ترس از این دارند که عام پسند نباشد در موسیقی هم باید مثل خیلی از کارا ریسک کرد.

, راهکار خروج یکنواختی موسیقی وارد کردن سبک جدید در موسیقی ایران است,
,

 

,

 

,

صحرایی به نقش ترانه در موسیقی پاپ پرداخت و گفت: ترانه بیان گر احساسات است و اگر کلام یک آهنگ خوب باشد روی احساسات نوازنده و آهنگ ساز و تنظیم کننده میتواند تاثیر مثبت داشته باشد.

,

 

,

با حضور در جشنواره ضعف های خودم را پیدا کردم

, با حضور در جشنواره ضعف های خودم را پیدا کردم,

 

,

وی به کارهای جشنواره ای خود و باز خوردهای آن اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در جشنواره آهنگ «نرو» و «حس ناب» هر دوی آنها از کارای خودم بود که اجرا کردم که به لطف خدا بازتاب خوبی هم بین مردم و هم داورها داشت و ضعف های خودم هم در این جشنواره تا حدودی پیدا کردم .

,

 

,

 

,

نوازنده لنگه ای ادامه داد: جشنواده یک حرکت مناسب است چرا که خواننده ها می توانند خودشان را محک بزنند و بدانند از صفر تا صد در چه حدی هستند و به کمک داورها ضعف های خودشان پیدا کنند.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه