اخبار داغ

عکاس «گلشن» مقام نخست سوگواره عکس عاشورایی طبس

عکاس «گلشن» مقام نخست سوگواره عکس عاشورایی طبس
عکاس پایگاه اطلاع رسانی گلشن موفق شد در بخش آزاد سوگواره عکس عاشورایی طبس، مقام نخست را از آن خود کند؛ اثر عکاس این پایگاه در بخش پیرغلامان حسینی این سوگواره نیز شایسته تقدیر شناخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلشن، ششمین سوگواره عکس عاشورایی طبس امشب با برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام اسامی افراد برگزیده، به کار خود پایان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلشن,

 

,

هادی یعقوبیان، عکاس پایگاه اطلاع رسانی گلشن موفق شد در بخش آزاد این سوگواره مقام نخست را کسب کند؛ فاطمه ظهیری و علیرضا جهانی نیز در این بخش به رتبه‌های دوم و سوم دست یافتند و آثار مهدی وکیل‌زاده و مهدی صفری هم شایسته تقدیر معرفی شد.

,

 

,

در بخش پیرغلامان حسینی این سوگواره حامد غلامی، رضا کاظم‌زاده و محسن اکبری عنوان‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند و آثار هادی یعقوبیان و نرگس باهنر نیز در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

,

 

,

در بخش کودک و محرم نیز به ترتیب نرگس باهنر ،روح‌الله امیری و علی آذرنیوش مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و آثار احمدرضا میرابی و عطیه رسولی شایسته تقدیر اعلام شد.

,

 

,

همچنین اثر احسان محبوبی از نگاه مردم به‌عنوان اثر شناخته شد.

,

 

,

از برگزیدگان ششمین سوگواره عکس عاشورایی طبس با اهدای تندیس سوگواره، لوح تقدیر و جوایز تجلیل و تقدیر شد.

,

 

,

همچنین در این مراسم از عوامل فیلم مستند «زندگی در روز هشتم» به کارگردانی حسین نظری فیلمساز طبسی که از شبکه‌های جام جم، افق و مستند پخش شده هم تجلیل شد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه