اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت:

برای اولین بار در زایشگاه بیمارستان امام علی (ع) سرایان نوزادان دوقلو متولد شدند/ نوزادان به دلیل عدم وجود بخش NICU به فردوس منتقل شدند

برای اولین بار در زایشگاه بیمارستان امام علی (ع) سرایان نوزادان دوقلو متولد شدند/ نوزادان به دلیل عدم وجود بخش NICU به فردوس منتقل شدند
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سرایان از تولد نوزادان دوقلو برای اولین بار درزایشگاه بیمارستان حضرت امام علی (ع) شهرستان سرایان خبرداد وبر ضرورت حضور تمام وقت متخصص زنان وزایمان در این بیمارستان تاکید نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرایان بیدا، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرایان گفت: برای اولین باردر زایشگاه بیمارستان حضرت امام علی (ع) شهرستان سرایان از یک مادر باردار نوزادانی دو قلو متولدشدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سرایان بیدا,

 

,

وی افزود: با توجه به شرایط خاص مادر قبل از زایمان و عدم امکان انتقال وی به مراکز بالاتر، زایمان در این مرکز توسط ماما و با حضور پزشک متخصص زنان که به صورت پاره وقت در بیمارستان حضور دارند، با موفقیت و به روش طبیعی به سرانجام رسید.

,

 

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان سرایان اظهار کرد: نوزادان به علت نارس بودن و عدم وجود بخش NICU با تشخیص پزشک متخصص اطفال به بیمارستان شهید دکتر چمران فردوس منتقل شدند و مادر نوزادان پس از یک روز تحت نظر بودن در بیمارستان مرخص شد.

, NICU,

 

,

شرفی تصریح کرد: ازآنجاکه این زایمان بسیار موفقیت آمیز بوده، حضور تمام وقت متخصص زنان در بیمارستان امام علی (ع) سرایان از ضروریات است که امیدواریم به زودی با همت وتلاش مسئولین مربوطه این امر محقق شده و با توجه به الزام ایجاد بخش  NICU ان شاء الله شاهد راه اندازی این بخش نیز در بیمارستان امام علی (ع) سرایان باشیم.

, NICU,

, , ,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه