اخبار داغ

در یک اقدامی نامعلوم؛

قتل مشکوک زن سبزی فروش در میناب

قتل مشکوک زن سبزی فروش در میناب
زن چهل ساله سبزی فروش توسط فردی مشکوک در میناب به قتل رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی دو روز گذشته مطبی مبنی بر ربوده شدن زن جوان مینابی در شبکه مجازی انتشار یافت که یک خودرو سواری با دو سرنشین اقدام به ربودن زن چهل ساله در روستای تمبانوی میناب نموده و سر نخی از نامبرده در دست نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی مهرانی در این باره با خبرنگار میناب جنوب گفت: زن جوان چهل ساله ساکن روستای تمبانو در یک اقدامی مشکوک توسط یک خودرو پراید با یک سرنشین از درب منزل با اهدافی نامعلوم ربوده می شود.

, میناب جنوب ,

بخشدار بخش مرکزی شهرستان میناب اظهار داشت: مقتول با هویت (ل-س) برای امرار معاش خانواده در بندرعباس به شغل سبزی فروشی فعالیت داشت و اعضای خانواده به خیال رفتن به بندرعباس از وی بی اطلاع می شوند که با گذشت 2 روز خبری مبنی بر گم شدن وی به مراجع قانونی اعلام می شود.

,

وی بیان داشت: طبق بررسی های انجام شده جسد مقتول توسط  یک چوپان در زیر یک پل در حوالی خور بندرزک پیدا می شود که  اطلاع دقیقی از قتل زن جوان در دست نیست.

,

بخشدار بخش مرکزی شهرستان میناب خاطر نشان ساخت: بر اساس آخرین اخبار دریافتی درباره این حادثه با کشف جسد مقتول یک نفر مضنون توسط نیروهای امنیتی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

,

گقتنی است در همین رابطه خانم جوان مینابی که دچار اختلال هواس بود با گذشت2 روز از ناپدید شدنش توسط نیروهای مردمی در بندرعباس پیدا شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه