اخبار داغ

دونالد ترامپ:

برنامه کلینتون در سوریه منجر به جنگ جهانی سوم می‌شود/ رسانه‌های آمریکا به نفع دموکرات‌ها دروغ‌پردازی می‌کنند

برنامه کلینتون در سوریه منجر به جنگ جهانی سوم می‌شود/ رسانه‌های آمریکا به نفع دموکرات‌ها دروغ‌پردازی می‌کنند
کلینتون خواهان ایجاد منطقه امن روی زمین برای حفاظت از غیرنظامیان در سوریه است، اما تحلیل‌گران از این می‌هراسند که این مناطق امن منجر به درگیری مستقیم آمریکا با جنگنده‌های روسیه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سناباد نیوز، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری رویترز اظهار داشت که برنامه هیلاری کلینتون دموکرات برای سوریه به جنگ جهانی سوم ختم خواهد شد، زیرا در پی این اقدام احتمال درگیری نظامی آمریکا با کشور روسیه که مجهز به تسلیحات اتمی است، بالا می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سناباد نیوز,

در مصاحبه رویترز که بیشتر روی سیاست خارجه ترامپ تمرکز شده بود، این نامزد جمهوری خواه اعلام داشت که اولویت دولت او شکست داعش و سپس مذاکره با بشار اسد برای کناره گیری از قدرت خواهد بود. تمرکز آمریکا باید روی داعش باشد، نه سوریه. اسد بسیار قدرتمندتر از سه سال گذشته است. کنار گذاشتن اسد در این زمان نسبت به شکست داعش بسیار کم اهمیت خواهد بود.

,

ترامپ با بیان اینکه کلینتون پای آمریکا را در جنگ سوریه بازخواهد کرد، گفت: هیلاری خواهان ایجاد منطقه امن روی زمین برای حفاظت از غیرنظامیان در سوریه است، اما تحلیل گران از این می‌هراسند که این مناطق امن منجر به درگیری مستقیم آمریکا با جنگنده‌های روسیه شود.

,

پایگاه زیرو هدج در این رابطه نوشت: مطالعات نشان می‌دهد که هیلاری کلینتون خواهان اقدام نظامی آمریکا در سوریه برای مقابله با رژیم بشار اسد و نیروهای روسیه در این کشور است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که حملات محدود هوایی با موشک‌های کروز از سوی آمریکا می‌تواند اسد را تنبیه کند. حتی این اقدام نیز می‌تواند به درگیری مستقیم با روسیه تبدیل شود، زیرا پایگاه‌های نظامی مسکو در سوریه واقع شده‌اند.

,

تا انتخابات آمریکا تنها دو هفته دیگر زمان باقی مانده است و ترامپ در نظرسنجی‌ها وضعیت خوبی ندارد. وی مدعی است که رسانه‌های آمریکا نتایج دروغ از نظرسنجی‌ها را منتشر می‌کنند تا حامیان این حزب را در انتخابات ناامید و کلینتون را پیروز این رقابت کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه