اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان جاسک خبر داد:

اجرای 6 طرح محرومیت زدایی در دهستانهای محروم هرمزگان

اجرای 6 طرح محرومیت زدایی در دهستانهای محروم هرمزگان
فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان جاسک از اجرای 6 طرح محرومیت زدایی در 6 دهستان محروم هرمزگان در سال 95 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مکران نیوز:سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در این مجمع اظهار کرد:سپاه در حد وسع و توان خود تلاش خواهد کرد محرومیت از روستاها کم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکران نیوز,

وی با اشاره به اینکه در 6 دهستان هرمزگان در سال 95 طرح محرومیت زدایی انجام میشود خاطرنشان کرد:انشاالله بتوانیم در همه دهستانهای سراسر استان این طرح را اجرا کنیم.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در ادامه افزود:نحوه اجرای این برنامه بر اساس نیاز،خواست و اولویت مردم و همراهی آنها و همچنین تعامل همه دستگاهها خواهد بود.

,

سردار ترابی گفت: جهت پرهیز از موازی کاری، اولویت بندی طرح ها و اجرای آن با نظر مستقیم مردم دهستان ها است، همچنین حل مشکلات مناطق محروم، عزم هماهنگ دولت و مردم را می طلبد و اگر سپاه و بسیج نیز به این حوزه ورود کرده اند، اقدامات آنها نقش مکمل دارد و زمانی قرین موفقیت خواهد بود که با همدلی و همراهی و مساعدت ساکنان مناطق محروم همراه باشد.

,

وی خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق دور افتاده کشور و برقراری عدالت اجتماعی را از جمله برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید قدردان نظام اسلامی باشیم که در سایه آن فعالیت‌های محرومیت زدایی انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه