اخبار داغ

اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان جاسک با رویکرد محرومیت زدایی برگزار شد/بیانیه اجلاس مجمع بسیج شهرستان

اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان جاسک با رویکرد محرومیت زدایی برگزار شد/بیانیه اجلاس مجمع بسیج شهرستان
اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان جاسک با رویکرد محرومیت زدایی دهستان سورک بخش لیردف شهرستان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در سالن آمفی تاتر جاسک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  مکران نیوز:محمد احمدی فرماندار جاسک در ابتدای این مجمع، ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه خاندان عصمت و طهارت گفت: محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور بویژه روستاها و تلاش برای توجه به مستضعفان و محرومان و تقویت هر چه بیشتر آنها، از جمله شعارها و آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی است که از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توجه شایانی به آن معطوف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکران نیوز,

احمدی افزود: محرومیت زدایی از دغدغه های مقام معظم رهبری است و نامگذاری این سال ها هم نشان از نگاه ویژه ایشان به این مهم است.

,

وی در ادامه از تشکیل چهار کارگروه زیرساخت- فرهنگی- بهداشت و اشتغال در قالب طرح محرومیت زدایی خبر داد و خاطر نشان کرد هر جا سپاه و بسیج پیشتازی کرده آنجا موفقیت و سرافرازی بوده است.

,

فرماندار جاسک افزود: تلاش برای کاستن از عدم توازن های اجتماعی، فرهنگی و سرزمینی و در جهت تعدیل نا برابری میان شهر و روستا از حیث فرصت ها،منابع و منافع،ضرورتی اساسی و اجتناب ناپذیر به شمار می رود.

,

در ادامه سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: ماموریت اصلی سپاه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است و یکی از عرصه هایی که برای حفاظت از انقلاب تشخیص داده شده است موضوع اقتصادی و محرومیت زدایی است و در گام اول 6 دهستان استان را شروع که 100در صد اعتبارات آن از اعتبارات فرماندهی کل سپاه است.

,

وی با اشاره به اینکه در 6 دهستان هرمزگان در سال 95 طرح محرومیت زدایی انجام میشود ابراز امیدواری کرد:انشاالله بتوانیم در همه دهستانهای سراسر استان این طرح را اجرا کنیم.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در ادامه افزود:نحوه اجرای این برنامه بر اساس نیاز،خواست و اولویت مردم و همراهی آنها و همچنین تعامل همه دستگاهها خواهد بود.

,

وی گفت:جهت پرهیز از موازی کاری، اولویت بندی طرح ها و اجرای آن با نظر مستقیم مردم دهستان ها است، همچنین حل مشکلات مناطق محروم، عزم هماهنگ دولت و مردم را می طلبد و اگر سپاه و بسیج نیز به این حوزه ورود کرده اند، اقدامات آنها نقش مکمل دارد و زمانی قرین موفقیت خواهد بود که با همدلی و همراهی و مساعدت ساکنان مناطق محروم همراه باشد.

,

سردار ترابی خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق دور افتاده کشور و برقراری عدالت اجتماعی را از جمله برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید قدردان نظام اسلامی باشیم که در سایه آن فعالیت‌های محرومیت زدایی انجام می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد:جهت پرهیز از موازی کاری، اولویت بندی طرح ها و اجرای آن با نظر مستقیم مردم دهستان ها است، همچنین حل مشکلات مناطق محروم، عزم هماهنگ دولت و مردم را می طلبد و اگر سپاه و بسیج نیز به این حوزه ورود کرده اند، اقدامات آنها نقش مکمل دارد و زمانی قرین موفقیت خواهد بود که با همدلی و همراهی و مساعدت ساکنان مناطق محروم همراه باشد.

,

در پایان برنامه، بیانیه اجلاس مجمع بسیج شهرستان جاسک به شرح ذیل قرائت شد:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

, بسم الله الرحمن الرحیم, بسم الله الرحمن الرحیم,

حمد و سپاس خداوندی که به پاس پیروی محض همه مردم به ویژه بسیجیان از ولایت مطلقه فقیه و ایستادگی و شهادت‌طلبی آنان نعمت بی بدیل رهبری عزیز و پیروزی های روز افزون را نصیب این ملت نمود.

,

حمد و سپاس خدا را که در استمرار حرکت انبیاء و رسالت پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام نهضت تاریخی سلاله پاکشان امام خمینی (ره) را با مقاومت جانانه مردم فداکار و ولایتمدار ایران به پیروزی رساند.

,

در پرتو هدایت های حکیمانه ی ولایت فقیه و ایستادگی هوشمندانه مردم، توطئه های ظالمانه استکبار یکی پس از دیگری در هم شکسته و استمرار این راه عزتمند، میراث شکوهمندی را نصیب ملت ما بلکه جامعه بشری کرده است که حفظ و تعالی آن تکلیف گران سنگی بر دوش همه ی ماست.

,

آنچه امروز دشمن به آن دل بسته فرسایش اعتقادات و تضعیف ایمان ماست. امروز آنها به تقویت روح راحت طلبی و سازشکاری و غلبه ی اسلام آمریکایی چشم دوخته اند و تنها ابزار آنها ترویج انحراف و فساد و فتنه و تفرقه است و فشار اقتصادی هم جز وسیله ای برای رسیدن به این هدف نیست.
امید اصلی دشمن ایجاد شکاف و فرقه, فرقه کردن مسلمانان و پراکندن آنان از حول محور ولایت است. این هدفی است که دشمن حاضر شده برای آن به رسواترین جنایت ها دست بزند و ننگ حمایت از جنایتکارترین تروریست ها را بپذیرد و یا با جریان هایی که سال ها ضد استکباری شناخته می شوند از در آشتی و همکاری در آید و این میدان کار را پیچیده تر کند.

,
,

مجمع بسیج شهرستان جاسک مواضع، دیدگاه ها و مطالبات و انتظارات بسیجیان برای حرکت در مسیر انقلاب و پیشبرد اهداف متعالی آن به ویژه تحقق جامعه اسلامی را به این شرح اعلام می دارد :

,

1- تقویت همگرایی و تحکیم وحدت ملی و انسجام امت اسلامی حیاتی ترین نیاز برای تداوم موفقیت ها و امکان پذیر کردن حرکت به سوی جامعه اسلامی است و تبلور این وحدت در پایبندی به راه امام خمینی (ره) و پیروی کامل از ولایت فقیه حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی میداند.

,

2- حل مشکلات مردم، رفع رکودو تأمین معیشت و سلامت و حفظ و تعالی کانون خانواده و رشد صحیح جمعیت و بویژه حل مشکل بیکاری و هموار ساختن راه اشتغال عزتمند عموم مردم نمی باید تحت الشعاع رقابت های سیاسی واقع شود و بلکه باید در صدر اهداف دولت و عموم کارگزاران قرار گیرد.  امروز خدمت به مردمی اینچنین استوار و الگو در آزادیخواهی و حق طلبی، بالاترین عبادت ها است.

,

3- تنها راه غلبه بر مشکلات کشور در عرصه اقتصادی و تأمین رفاه و معیشت پایدار، توجه به اقتصاد درون زا و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است..

,

باید به جای چشم دوختن به بیرون برای حل مشکلات اقتصادی به مردم خودمان اعتماد کنیم و با محور قراردادن تولید ملّی و سپردن اقتصاد به مردم و استفاده از ظرفیت های بالای جوانان، به این سیاست ها جامه ی عمل بپوشانیم.

,

. 4- اصلاح نظام اداری، پیشگیری از بروز فساد مالی و برخورد قاطع و بدون گذشت با مفاسد اقتصادی وسواستفاده از بیت المال بدون هرگونه استثناء و تبعیض که از مطالبات مستمر رهبری معظم انقلاب بوده و هست از دیگر ضرورت های بسیار مهم شکوفایی اقتصادی است. از قوای سه گانه انسجام و جدّیت هرچه بیشتر در این مسیر را خواهانیم.

,

5-بسیج ظرفیت منحصر به فردی است که بعد از نعمت اسلام و ولایت فقیه، مهمترین سرمایه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است. لذا همانگونه که نیروهای مسلح با شناخت ارزش بالای این تشکل و با برنامه ریزی، این مجموعه را به نیروی بازدارنده و تعیین کننده در میدان دفاع از کشور مبدل ساخته اند و با بهره گیری از این نیروی عظیم، پیروزی های بزرگ و سرنوشت ساز را نصیب ملت نموده اند؛ جا دارد دستگاه اجرایی کشور نیز از اعلام آمادگی بسیج برای خدمت، استقبال و از این ظرفیت عظیم مردمی برای پیشبرد سریعتر امور کشور و رفع مشکلات حل نشده و بازکردن گره های کشور بهره گیرد.

,

مجمع بسیج جاسک ازتلاشها و زحمات همه مسئولین دلسوز شهرستان در راستای رفع غبارمحرومیت از چهره شهرستان جاسک تقدیر نموده و آمادگی خود را برای همکاری لازم اعلام میدارد.
به امید پیروزی اسلام و روزی که نماز را به امامت امام خامنه ای عزیز در مسجد الاقصی اقامه کنیم و با درخواست تعجیل در فرج امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف.    

,
,    ,

  و ما النصر الاّ من عند الله العزیز الحکیم.

,   و ما النصر الاّ من عند الله العزیز الحکیم,

آبان ماه  95 مجمع بسیج شهرستان جاسک

, آبان ماه  95 مجمع بسیج شهرستان جاسک ,

 

,

انتهای پیام /م

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه