اخبار داغ

عدم ارائه خدمات به مردم بالاشهر پیرانشهر اعتراض آنان را بهمراه داشت+ تصاویر

عدم ارائه خدمات به مردم بالاشهر پیرانشهر اعتراض آنان را بهمراه داشت+ تصاویر
امروز ظهر جمعی از مردم مناطق محروم شهرستان پیرانشهر در پی عدم خدمات اولیه از قبیل گاز و آب جاده مرز تمرچین پیرانشهر را برای چند ساعتی مسدود کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوردپیام،  امروز ظهر  جمعی از مردم مناطق محروم شهرستان پیرانشهر در پی عدم خدمات اولیه از قبیل گاز و آب جاده مرز تمرچین پیرانشهر را برای چند ساعتی مسدود کردند.
آنها مدعی آن بودند که برای امتیاز گاز به اداره مراجعه کرده اند اما به دلیل نداشتن پروانه ساختمان به آنها امتیاز داده نشده است.
همچنین آنها می گفتند: اگر از لحاظ اقتصادی زیر خط فقر نبودند هیچوقت در این دامنه کوه اسکان پیدا نمی کردند و همانند دیگر مردم شهرستان به مناطق پایین تر که دارای امکانات و امتیازات بیشتر و داخل شهر است، می آمدند.
سردار شکوری فرمانده سپاه پیرانشهر  به داخل مردم معترض رفتند و از نزدیک به درد دل آنها گوش دادند و بعد از شنیدن حرف دل مردم قول دادند که در اسرع وقت مشکل آنها را برطرف کنند.
سردار شکوری گفت: برای راه حل مشکلاتتان این شیوه درست کار نیست چند نفر از شما به نمایندگی از دیگر اجتماع همراه با ما به فرمانداری میرویم و در همان جا مشکل را برطرف می کنیم.
مردم معترض با بیانات سردار قانع شده و راه مسدود ی را باز کردند.

نمایندگان مردم معترض در فرمانداری گفتند: هدف و نیت آنها از این راه بند تنها رسیدن به امکانات اولیه و خدمات اولیه یک شهروند بوده و بس.
آنها اظهار می کردند: که پول اولیه 200 هزار تومانی برای امتیاز گاز را نمی توانند بدهند چه برسد به گرفتن یک پروانه ساختمانی 20 میلیون تومانی.
در این جلسه که مسولان ارشد شهرستان حضور داشتند قول دادند که در اسرع وقت یک لیست از این افراد فاقد گاز توسط نمایندگان مردم تهیه شود و تحویل شهرداری داده شود  تا  برای آنها به سهل ترین شیوه ممکن و در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی شود و همچنین قرار بر این شد تا نتیجه حصول امر  تا این قشر محروم جامعه از این سرمای پاییزی درامان باشد به نزدیکترین باجه نفت فروشی منطقه مراجعه کنند و نفت و گازوئیل آنها تامین شود.
در اینجا لازم به یادآوری است که جا دارد از  سردار شکوری فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پیرانشهر کمال تقدیر و تشکر بعمل آید که در تمام مراحل و اعتراضات مسالمت آمیز مردم کنار آنها و همدرد آنها بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوردپیام,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام /م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه