اخبار داغ

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین خبر داد

پلمپ ۱۵ واحد صنفی پوشاک نامتعارف در قزوین

پلمپ ۱۵ واحد صنفی پوشاک نامتعارف در قزوین
رییس پلیس امنیت عمومی استان از برخورد پلیس با عرضه‌کنندگان لباس‌های نامتعارف و پلمپ 15 واحد صنفی متخلف در قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص سرهنگ ایرج محمدی رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین در جمع خبرنگاران  از برخورد پلیس با عرضه‌کنندگان لباس‌های نامتعارف و پلمپ ۱۵ واحد صنفی متخلف  در قزوین خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,  ,

وی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جمع آوری لباس های نامتعارف و ضد فرهنگی و مقابله با مدگرایی و جلوگیری از ترویج فرهنگ منحط غرب و نفوذ عناصر بیگانه در نوع پوشش مردم، پلیس امنیت عمومی قزوین با تشکیل اکیپ هایی از ماموران مجرب اقدام به سرکشی از ۳۱۷ صنوف، مراکز خرید و مغازه های عرضه پوشاک کرد.

,

این مسئول انتظامی گفت: اخذ ۲۴ مورد تعهد، ۱۱۶تذکر به واحد های عرضه کننده پوشاک و ۱۵ مورد پلمپ واحدهای متخلف از نتایج دیگر این طرح بوده است.

,

سرهنگ محمدی با اشاره به حساسیت بالا در مجموعه پلیس  و دستگاه قضائی وبرخورد قاطعانه و قانونمند پلیس با عرضه کنندگان لباس های نامتعارف اذعان داشت: طرح نظارت بر فروشندگان پوشاک در سطح شهرستان قزوین مستمر و ادامه دار خواهد بود.

,

رئیس پلیس امنیت عمومی در پایان از عموم مردم خواست کرد تا در صورت مشاهده فروش و عرضه هرگونه لباس نامتعارف در فروشگاه ها مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

,

انتهای پیام / م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه