اخبار داغ

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

ایجاد مرکز ویژه برای کمک به دانش آموزان و معلمان نیازمند/ حضور خیران در زمینه های آموزشی زمینه سازی برای پیشرفت کشور است

ایجاد مرکز ویژه برای کمک به دانش آموزان و معلمان نیازمند/ حضور خیران در زمینه های آموزشی زمینه سازی برای پیشرفت کشور است
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه مدارس ارتباط مستقیمی با معلمان و دانش‌آموزان دارد، افزود: اقدام خیرخواهانه خیران، زمینه‌ساز تربیت دانش‌آموزان توسط معلمان برای آینده‌سازی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از پیک هشترود، حسن وجدان‌پرست ظهر امروز در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه‌یار منطقه هشترود از ایجاد مرکز نیکوکاری تربیت ویژه کمک به دانش‌آموزان و معلمان نیازمند در استان خبر داد و اظهار داشت: دریافت کد و کارهای اداری این مرکز از تهران صادر شده و تا چند روز آینده در تبریز افتتاح خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود, پیک هشترود,

 

,

وی افزود: با آغاز به‌کار این مرکز دیگر نیاز به کمک ادارات بهزیستی و کمیته امداد به دانش‌آموزان بی بضاعت نخواهد بود.

,

 

,

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: اقشار مختلف مردم، ادارات و نهادهای دولتی می‌توانند در این مرکز عضو شوند و با پرداخت حق عضویت کمتر به حساب متمرکز این مرکز در تبریز ما را در یاری رساندن به دانش‌آموزان و معلمان بی‌بضاعت کمک کنند.

,

 

,

وی اضافه کرد: این مرکز در خیابان طالقانی تبریز در ساختمان دانش‌آموزی استان آغاز به‌کار خواهد کرد.

,

 

,

وجدان‌پرست با اشاره به اینکه مدارس ارتباط مستقیمی با معلمان و دانش‌آموزان دارد، افزود: اقدام خیرخواهانه خیران، زمینه‌ساز تربیت دانش‌آموزان توسط معلمان برای آینده‌سازی کشور است.

,

 

,

حسن مستفید فرماندار هشترود نیز از خیرین خواست نسبت به احداث خوابگاه مرکزی دختران , احداث هنرستان دخترانه, بازسازی مدرسه شهید رجایی, بازسازی مدرسه ابتدایی فاطمیه, احداث مدرسه روستای قویون قشلاقی, مغامیر, قره سقال و دوده اقدام اساسی کنند .

,

 
مستفید گفت : در اکثر مدارس روستایی فضاهای آموزشی در حال تخریب اند و ما نگران سلامتی فرزندان خود هستیم .

,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه