اخبار داغ

قاضی عسکر در همایش یاوران رسانه ای اربعین:

رسانه ها به برجسته سازی بُعد ضداستکباری اربعین اهتمام بورزند

رسانه ها به برجسته سازی بُعد ضداستکباری اربعین اهتمام بورزند
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از رسانه های جمعی خواست که در برجسته سازی بُعد ضد استکباری مراسم پیاده روی عظیم اربعین نهایت تلاش خود را انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  قم فردا،حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر ، پیش از ظهر پنج شنبه در همایش یاوران رسانه ای اربعین حسینی که در مجتمع یاوران مهدی (عج)جمکران برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: چنانچه بخواهیم با جهل و گمراهی و ظلم و ستم مبارزه کنیم باید بدانیم که زنده نگاه داشتن اربعین حرکت در این مسیر است چه آن که این مهم در واقع نه فقط بیعت با اباعبدالله الحسین(ع) بلکه بیعت با همه ائمه است و این که ما در مسیر سیدالشهدا(ع) هستیم و از این راه برنمی گردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , قم فردا,

وی با ابراز خرسندی از این که در سالیان اخیر یک حرکت عظیم و برجسته در سطح بین المللی در مساله اربعین را شاهد هستیم که حتی دشمن را حساس کرده و برای آن برنامه ریزی می کند ، افزود: ما باید در برابر مستکبران جبهه گیری و موضع گیری داشته باشیم و این درسی است که از سیدالشهدا(ع) فرا گرفته ایم و این مساله باید به طور خاص در اربعین نمود و تجلی داشته باشد.

,

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین با بیان این که اربعین باید تجلی هر چه بهتر همبستگی بین المللی مسلمانان و حتی غیر مسلمانان در مقابله با ظلم و جریان استکباری باشد، خاطرنشان کرد: ما باید کاری کنیم که سال به سال این حرکت عظیم به یک برنامه ضد استکباری فراگیر در عالم تبدیل شود و در عین حال به نقطه وحدت میان شیعه و سنی تبدیل شود.

,

وی یادآور شد: البته مسلم است که بحث وهابیت کاملاً متفاوت از اهل سنت است چرا که رمز پیوند شیعه وسنی همانا محبت به اهل بیت(ع) است و حقیقتاً اگر این را دنبال کنیم اربعین می تواند به وحدت بین مسلمین و مستضعفان جهان تبدیل شود.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه