اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

قابلیت برگزاری بهترین کنگره در شهرستان خمینی شهر/ ۱۰ شهید از ۲۶ شهید مدافع حرم متعلق به خمینی شهر است

قابلیت برگزاری بهترین کنگره در شهرستان خمینی شهر/ ۱۰ شهید از ۲۶ شهید مدافع حرم متعلق به خمینی شهر است
سردار فدا گفت: در شهر درچه شهر شاهد نمونه کشور برگزاری ۵ شب مراسم کنگره و یادواره ویژه ای را شاهد بودیم و شهرستان خمینی شهر ظرفیت این را دارد تا بهترین کنگره را در کشور برگزار نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درچه نیوز، جلسه شورای اداری شهرستان خمینی شهر امروز در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درچه نیوز,

سردار مجتبی فدا در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: در برنامه های اجرایی کنگره ۲۳۰۰ شهید شهرستان با محوریت فرمانداری تمام ادارات وارد عرصه اجرایی شدند و شاهد برگزاری کنگره باشکوهی خواهیم بود.

,

سردار فدا در ادامه افزود: در شهر درچه شهر شاهد نمونه کشور برگزاری ۵ شب مراسم کنگره و یادواره ویژه ای را شاهد بودیم به نحوی که مدعوین این مراسم از جمله حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ابو ترابی فر  و حجت الاسلام حجتی مراسم با شکوه و استقبال بی نظیر در این یادواره را تایید نمودند.

,

وی افزود: از ۲۶ شهید مدافع حرم ۱۰ شهید متعلق به شهرستان خمینی شهر است و شهرستان خمینی شهر ظرفیت این را دارد تا بهترین کنگره را در کشور برگزار نماید.

,

نماینده مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان گفت: درباره افتتاح بیمارستان منظریه بنده موافق افتتاح زود هنگام این بیمارستان بصورت تکمیل نشده نیستم ودر افتتاح ناقص شرکت نخواهم کرد.

,

سید محمد جواد ابطحی افزود: فرماندار محترم شهرستان پیگیر کار هستند. در این جلسه ابطحی نماینده مجلس شورای اسلامی سید محمد باقر محمدی که قبلا معاون فرماندار بودند را بعنوان مشاور و پیگیر کارهای خود در امور شهرستان معرفی نمود.

,

رئیس‌ شورای اداری شهرستان گفت: با حضور مسئولین کشوری و لشکری و حضور پر شور خانواده شهدا و ایثارگران کنگره خوبی را در پیش رو خواهیم داشت.

,

رضوانی در ادامه از سپاه ناحیه خمینی شهر و درچه بخاطر زحمات زیادی که برای هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره کشیدند تشکر نمود و در پایان رییس شورای اداری شهرستان ضمن معرفی روسای جدید ادارات و نهادها از حجت الاسلام  هاشمی بعنوان امام جمعه کوشک وتشکر از حجت الاسلام محمدی تقدیر به عمل اورد و با معرفی آقای زیبایی فرد رئیس جدید دادگستری و از خدمات رسول یزدانی رئیس سابق دادگستری خمینی شهر تشکر نمود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه