اخبار داغ

توسط اتحادیه فرش دست بافت صورت گرفت؛

اهدا فرش 105 متری به حرم شاهچراغ+ عکس

اهدا فرش 105 متری به حرم شاهچراغ+ عکس
اتحادیه تعاونی های فرش دست بافت ایران،یک قطعه فرش دست بافت از نوع کف ابریشم، بافت نائین و به مساحت 105 متر مربع تقدیم استان احمدی و محمدی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارش شیرازه، رئیس و اعضای اتحادیه تعاونی های فرش دست بافت ایران ضمن تشرف به حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع) و زیارت مضجع شریف این امامزاده واجب التکریم، یک تخته فرش نفیس دستباف را به حرم مطهر اهداء و در ادامه با تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
,

آیت الله دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) در این دیدار ضمن تشکر بابت اهدای این فرش ارزشمند به آستان مقدس احمدبن موسی(ع)، آنرا نمونه ای از کارهای هنری فاخر ایران اسلامی دانست.
 

,
,
اهدا فرش نفیس دست بافت به حرم مطهر شاهچراغ
 
, اهدا فرش نفیس دست بافت به حرم مطهر شاهچراغ,
,

نماینده مردم فارس درمجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به مشکل اشتغال در بین جوانان کشور تصریح کرد: این موضوع که از دغدغه های مسئولان نظام و دولت است، با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب(مدظله) است، قابل حل است.
وی بابیان این که در بین مشاغل، برخی از نظر اصالت تاریخی و ارائه کارهای تولیدی ویژگی خاصی دارند و هنر فرش بافی از این مشاغل با اصالت است افزود: رونق در صنعت تولید فرش، ضمن اشتغال زایی در بین جوانان می تواند موجب افزایش صادرات شود.

وی با تاکید برحمایت دولت و مجلس شواری اسلامی از توسعه صنعت فرش تصریح کرد: جوانان این دوران همانند رزمنده های دوران دفاع مقدس و سال های پس از آن باید بر روی پای خود بایستند و با راه اندازی کارگاه های اقتصادی برای خود و دیگرجوانان کار آفرینی کنند.

آیت الله دستغیب در ادامه با اشاره به توجه ویژه حضرت موسی بن جعفر(ع) به فرزندشان حضرت احمدبن موسی(ع) و جایگاه والای این امامزاده واجب التکریم از جمع آوری دانشنامه و زندگینامه این حضرت خبرداد و افزود: با رونمایی از این دانشنامه در آینده ای نزدیک دسترسی کامل به زندگی نامه حضرت احمدبن موسی (ع) میسر خواهد شد.
 

,
,
,
,
,
,
,
اهدا فرش نفیس دست بافت به حرم مطهر شاهچراغ
 
, اهدا فرش نفیس دست بافت به حرم مطهر شاهچراغ,
,

گفتنی است فرش اهدایی اتحادیه تعاونی های فرش دست بافت ایران، از نوع کف ابریشم، بافت نائین و به مساحت 105 متر مربع می باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه