اخبار داغ

دانشگاه های استان البرز در هفته ای که گذشت

دانشگاه های استان البرز در هفته ای که گذشت
در هفته ای که گذشت دانشگاه های استان البرز با اخبار متعددی روبه رو بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسنا در نظر دارد هر هفته گزارشی از اتفاقات، اخبار دانشگاه های استان البرز را در اختیار دانشجویان و دانشگاهیان قرار دهد که اخبار زیر مربوط به هفته گذشته در دانشگاه های استان البرز است.

دانشگاه خوارزمی پردیس کرج

جدایی دو بخش تهران و کرج دانشگاه خوارزمی امکان ناپذیر است

یکی از موضوعاتی که هفته گذشته در دانشگاه خوارزمی مطرح و باعث نگرانی دانشجویان و دانشگاهیان این دانشگاه بود، بحث جدایی دو بخش دانشگاه خوارزمی کرج و تهران بود.

رئیس دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه دو بخش تهران و کرج دانشگاه خوارزمی جدایی ناپذیر است، اظهار داشت: این دانشگاه بیش از قبل آماده خدمت رسانی به استان البرز است.

سبحان اللهی با بیان اینکه خوارزمی یک دانشگاه ملی است، خاطر نشان کرد: به هیچ وجه اجازه تفکیک آن را نمی دهیم.

وی در پایان گفت: به هیچ عنوان نمی توان در یک دانشگاه صد ساله تفکیکی ایجاد کرد.



برگزاری سلسله نشست های ابعاد ژئوپلتیک مخاطرات محیطی در ایران

اولین نشست سلسله نشست های ابعاد ژئوپلتیک مخاطرات محیطی در ایران روز شنبه 1 آبان در سالن جلسات فرهنگ دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

در این رشته نشست ها به موضوعاتی همچون بررسی مخاطرات محیطی نوپدید شهر تهران، بحران های هیدروپلتیک ایران، مناسبات قدرت بر سر آب شیرین، بحران ریزگردهای ایران و رویکردهای منطقه ای، پیامدهای اجتماعی - سیاسی انتقال میان حوضه ای آب در ایران، آلودگی هوای کلان شهرها از جمله تهران، کرج، اصفهان، پدیده ای جغرافیایی- سیاسی، پیامدهای دگرگونی الگوی بارش بر مناسبات هیدروپلتیک حوضه مرکزی ایران پرداخته خواهد شد.

این نشست هر هفته، شنبه ها، از ساعت ۱۲:۲۰ الی ۱۴ در سالن جلسات فرهنگ دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.

برگزاری ششمین همایش بین المللی علوم و فناوری در دانشگاه خوارزمی

ششمین همایش بین المللی علوم و فناوری این هفته با حضور معاون توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس دانشگاه خوارزمی، رئیس انجمن علم وفناوری نانو ایران و قادم مقام امور بین الملل وزیر علوم برگزار شد.


دانشگاه جامع علمی_کاربردی استان البرز

مراسم افتتاح مرکز علمی و کاربردی میثاق واقع در شهرستان فردیس ( شهرک صنعتی سیمین دشت )، این هفته با حضور سرپرست دانشگاه علمی کاربردی و رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان البرز صورت گرفت.



هزار رشته مهارتی جدید در دانشگاه جامع علمی و کاربردی معرفی می شود

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در این مراسم با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی صورت گرفته انتظار می رود در سال جاری در کل مراکز علمی کاربردی 80 هزار نفر ثبت نام کنند، گفت: سهم هر مرکز 80 الی 100 دانشجو محاسبه شده است.

امید تاخیر در ثبت نام را ناخواسته اعلام کرد و افزود: از سال آینده شاهد چنین وضعیتی نخواهیم بود و درصدد هستیم هزار رشته مهارتی جدید را معرفی کنیم، همچنین سطح بندی مراکز دانشگاهی از دیگر برنامه های در دستور کار محسوب می شود.

ارائه تسهیلات به دانشجویان دارای سازمان مردم نهاد فراهم می شود

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان البرز در این مراسم با اشاره به اینکه خرد جمعی سرلوحه کار و فعالیت مدیران، اساتید و فعالان مراکز علمی کاربردی محسوب می شود، افزود: این مرکز برای پوشش علمی و آموزشی 180 صنایع موجود در شهرک صنعتی سیمین دشت احداث و تنها مختص یک واحد نیست.

سادات حسینی با اعلام اینکه طی دو الی سه سال گذشته 59 درصد رشته های کارشناسی جدید در استان البرز آموزش داده می شود که این امر نقطه قوتی برای منطقه محسوب می شود، گفت: 473 طرح خاتمه یافته در سال گذشته ارائه داده شده که از این میزان 9 طرح به ثمر نشسته است.

مهارت محوری اولویت کاری مرکز علمی کاربردی قطعه سازان میثاق

سرپرست مرکز علمی کاربردی قطعه سازان میثاق با اعلام اینکه به طور قطع مهارت محوری اولویت کاری این مرکز علمی کاربردی محسوب می شود، تصریح کرد: به سبب وجود 180 واحد صنعتی در این منطقه به رشته های مختلف مرتبط با این مهم نیاز داریم.


پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران



محفل انس با قرآن مجید برگزار شد

محفل انس با قرآن مجید با حضور محمد حسین بهمن، دانشجو و قاری ممتاز پردیس کشاورزی روز دوشنبه بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد امام علی این دانشگاه برگزار شد.

برگزاری سلسله مناظره های پیرامون محصولان تغییر یافته ژنیتیکی ( ترا ریخت )

از دیگر برنامه های این دانشگاه در هفته گذشته برگزاری سلسله مناظره های پیرامون محصولات تغییر یافته ژنیتیکی ( ترا ریخت ) بود که روز دوشنبه در تالار مهدوی با حضور دکتر محمود تولایی رئیس انجمن ژنتیک ایران و دکتر علی متولی زاده اردکانی دبیر انجمن زیست فناوری سلامت ایران به همت انجمن علمی و دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه تهران برگزار شد.


دانشگاه پیام نور استان البرز



طرحهای کلان دانشگاه پیام نور مورد حمایت قرار می گیرد

نماینده مردم کرج در نشست با رئیس دانشگاه پیام نور و روسای مراکز و واحدهای این استان گفت: از تمام توان خود در پیشبرد اهداف این دانشگاه استفاده خواهیم کرد و طرحهای کلان دانشگاه پیام نور البرز مورد حمایت قرار می گیرد.

کولیوند دراین نشست درگفتگو با مسئولین دانشگاه پیام نوراستان البرز به بررسی اهم مسائل دانشگاهی پرداخته و افزود: با همفکری و تعامل سازنده مسئولین دانشگاه و استان البرزکمک خواهیم کرد تا دانشگاه پیام نور مانند گذشته از طلایه داران توسعه آموزش عالی و فرهنگ باشد.

یادگیری دانش رابطه مستقیمی با کیفیت و شیوه زندگی دارد

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز نیز با تقدیر از حضور نماینده مردم کرج دراین دانشگاه،ضمن تشریح مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور،سیستم آموزشی این دانشگاه را بی نظیر و پیشرفته خواند و آنرا با کیفیت ترین سیستم آموزشی معرفی کرد.

وی افزود: :مزایای تحصیل بر کسی پوشیده نیست و به جرات می توان گفت یادگیری دانش رابطه مستقیمی با کیفیت و شیوه زندگی دارد و برای کسانی که مولفه هایی چون وقت، کیفیت و هزینه برایشان اهمیت دارد؛سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور بهترین پیشنهاد است ضمن اینکه ادامه تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور نتیجه ای مطلوبی را به دنبال خواهد داشت.

برگزاری مراسم هفتم شهدای گمنام دانشگاه پیام نور واحد کرج

دانشگاه پیام نور کرج که 27 مهر ماه میزبان شهدای گمنام بود، مراسم هفتم این شهدا را در کنار یادمان شهدای گمنام پیام نور کرج برگزار کرد.



دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز روز چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور مسئولین دانشگاه های استان البرز البرز برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین فرید، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز شد.



تدوین پایان نامه های جنسی در دانشگاه آزاد واحد کرج....؟!



دانشگاه آزاد واحد کرج که بین 11 دانشگاه ایران در جمع 1000دانشگاه برتر دنیاست، این هفته با حواشی زیادی رو به رو بود از پایان نامه های جنسی تا زمین وقفی که کلاس زبان شد.

روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد کرج خبر تدوین پایان نامه های جنسی را تکذیب کرد.

گفتنی است؛ اسنا البرز این خبر را تایید و رد نمی کند و اشاره به آن صرفا جهت بیان گزارشی از اتفاقات و اخبار هفته گذشته در دانشگاه های استان البرز است.


تشکل های دانشجویی

شروع ثبت نام دوره تربیتی و آموزشی الصافات ویژه دانشجویان جدید الورود دانشگاه خوارزمی این هفته صورت گرفت.

اردو جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز

اولین حضور دانشجویان بسیجی در فرآیند بیمارستان صحرایی، این اردو از 1 الی 14 آبان ماه از ساعت 7 الی 20  در قالب بیمارستان صحرایی شهید کلانتری شهرستان فردیس مشغول خدمت رسانی به مردم منطقه است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسنا ,
,
, دانشگاه خوارزمی پردیس کرج,
,
, جدایی دو بخش تهران و کرج دانشگاه خوارزمی امکان ناپذیر است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
, برگزاری سلسله نشست های ابعاد ژئوپلتیک مخاطرات محیطی در ایران,
,
,
,
,
,
,
,
, برگزاری ششمین همایش بین المللی علوم و فناوری در دانشگاه خوارزمی,
,
,
,
,
, دانشگاه جامع علمی_کاربردی استان البرز,
,
,
,
, ,
,
, هزار رشته مهارتی جدید در دانشگاه جامع علمی و کاربردی معرفی می شود,
,
,
,
,
,
, ارائه تسهیلات به دانشجویان دارای سازمان مردم نهاد فراهم می شود,
,
,
,
,
,
, مهارت محوری اولویت کاری مرکز علمی کاربردی قطعه سازان میثاق,
,
,
,
,
, پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران

,
,
, ,
,
, محفل انس با قرآن مجید برگزار شد,
,
,
,
, برگزاری سلسله مناظره های پیرامون محصولان تغییر یافته ژنیتیکی ( ترا ریخت ),
,
,
,
,
, دانشگاه پیام نور استان البرز

,
,
, ,
,
, طرحهای کلان دانشگاه پیام نور مورد حمایت قرار می گیرد,
,
,
,
,
,
, یادگیری دانش رابطه مستقیمی با کیفیت و شیوه زندگی دارد,
,
,
,
,
,
, برگزاری مراسم هفتم شهدای گمنام دانشگاه پیام نور واحد کرج,
,
,
,
, ,
,
, دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
, تدوین پایان نامه های جنسی در دانشگاه آزاد واحد کرج....؟!,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تشکل های دانشجویی, تشکل های دانشجویی,
,
,
,
, اردو جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه