اخبار داغ

محور بیانات ائمه جمعه استان مرکزی

اختلاس ۸ هزار میلیاردی توسط مدیر نمونه کشوری دولت یازدهم/ توهین به منتقدان با دعوت به اخلاق تضاد دارد/ اختلاس بزرگ اخیر به سرنوشت حقوق های نجومی دچار نشود

اختلاس ۸ هزار میلیاردی توسط مدیر نمونه کشوری دولت یازدهم/ توهین به منتقدان با دعوت به اخلاق تضاد دارد/ اختلاس بزرگ اخیر به سرنوشت حقوق های نجومی دچار نشود
ائمه جمعه استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن تاکید بر مسائل مهم شهرستان ها از جمله، تصادف دلخراش جاده خنداب، به بیان ماجرای اختلاس ۸۰۰۰ میلیاردی توسط مدیر نمونه دولت یازدهم و بررسی حواشی حضور رئیس جمهور در استان پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ ائمه جمعه استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن تاکید بر مسائل مهم شهرستان ها از جمله، تصادف دلخراش جاده خنداب، پروژه های نیمه تمام در این شهرستان ها، با اشاره به مصوبات سفر هیئت دولت به استان مرکزی، بر لزوم اجرایی شدن این مصوبات تاکید کردند و با یادآورشدن روز ۱۳ آبان، به بیان مصادیق استکبار جهانی، از جمله آمریکا و اسرادیل و عربستان و نتایج جنگ در یمن پرداختند. همچنین خطیبان جمعه استان در بخشی دیگر از سخنان خود به اختلاس ۸۰۰۰ میلیاردی توسط مدیر نمونه دولت یازدهم و حواشی حضور رئیس جمهور در استان پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد؛

,

لزوم اتخاذ تدابیر سریع برای حل مشکلات واحدهای صنعتی استان مرکزی

, لزوم اتخاذ تدابیر سریع برای حل مشکلات واحدهای صنعتی استان مرکزی,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در حال حاضر سرمایه‌های ارزشمندی همچون شرکت هپکو، آذرآب، ماشین‌سازی، واگن‌سازی در بخش صنعت این استان وجود دارد که متأسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی امکان استفاده از این منابع و سرمایه ها را نداشتیم.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نماز جمعه این هفته با اشاره به ویژگی های امام سجاد(ع) گفت: شکیبایی امام سجاد(ع) در برابر ناگواری ها و گذشت این امام بزرگوار نسبت به کسانی است که به او بی حرمتی یا جفا کرده بودند؛ در طول تاریخ همیشه کسانی بوده اند که گاه به دلیل نا آگاهی و زمانی برای دنیا پرستی و دنیاداری با اولیای الهی به ستیز برخاسته و آنان را آزار می داده اند.

, دیار آفتاب,

وی ادامه داد: امام سجاد(ع) با درایت الهی خود؛ کشتی طوفان زده شیعه را از لابه لای حوادث عبور دادند و با افشاندن عطر معنویت و بندگی دعا که بخشی از آن را در صحیفه سجادیه مشاهده می کنیم؛ به تبیین مسایل کلامی و اخلاقی، تهاجم علیه دنیاگرایی و دنیا طلبی، تربیت شاگردانی در مدرسه علمی و فکری، حمایت غیرعلنی از قیام مختار و احیای مصایب عاشورا و یاد شهدا کربلا توانستند راه را برای احیا و معرفی فرهنگ و مکتب کربلا باز کنند و آن را تحویل فرزند بعد از خودشان دهند.

,

وی همچنین ادامه داد: امام سجاد(ع) با روشنگری و بیان خطبه های فراوان؛ جریان حق علیه باطل را برای همه روشن و چهره دشمنان اسلام و یزیدیان را فاش کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: معانی و اعمال خداپسندانه در صحیفه سجادیه به وضوح دیده می شود که باید از آن در گسترش فرهنگ عمومی جوامع مسلمان استفاده کرد.

,

امام جمعه اراک با اشاره به الگو قرار دادن امام سجاد(ع) در زندگی گفت: امام سرچشمه فضایل اخلاقی و معنوی، صبر و استقامت انسانی است بر تمامی مسلمین واجب است که امام را الگو و سرمشق خود در زندگی قرار دهند.

,

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در نماز جمعه امروز اراک در خصوص پیاده روی اربعین گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه ‌تر مراسم اربعین حسینی باید در استان و اراک به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

,

وی ادامه داد: اربعین حسینی بزرگ‌ترین سرمایه معنوی، اخلاقی، علمی، سیاسی و اجتماعی مسلمانان است.

,

نماینده ولی فقیه در خصوص وقایع آبان ماه در طول تاریخ نیز اظهار کرد: سخنرانی امام پیرامون قانون ننگین کاپیتولاسیون، تبعید امام به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش‌آموزان و دانشجویان از مهم‌ترین رویدادهای تاریخی در این ماه است.

,

وی حضور همه افراد جامعه را در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ضروری دانست و ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم در این روز سبب می شود تا نقشه شوم آمریکا نقش برآب شود و همینطور پشتیبانی و حمایت مردم از آرمان امام راحل و شهدا بار دیگر به گوش جهانیان رسانده می شود.

, .,

خطیب جمعه اراک همچنین اشاره ای به سفر دولت تدبیر و امید به استان مرکزی داشت و گفت: قبل از سفر تمام مسایل و مشکلات استان با هیأت دولت در میان گذاشته شد که امیدواریم این سفر در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اشتغال جوانان منشأ خیر شود.

,

آیت الله دری اظهار کرد: راه‌اندازی قطار سریع‌السیر اراک به سلفچگان یکی از مسایلی بود که در این سفر مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

,

امام جمعه اراک با تأکید بر ضرورت حل مشکلات بخش صنعت بیان کرد: در حال حاضر سرمایه‌های ارزشمندی همچون شرکت هپکو، آذرآب، ماشین‌سازی، واگن‌سازی و... در بخش صنعت این استان وجود دارد که متأسفانه به دلیل عدم مدیریت مناسب و مشکلات اقتصادی نتوانسته‌ایم به درستی از این منابع و سرمایه‌ها استفاده کنیم.

,

وی ادامه داد: امید می‌رود دولت با اتخاذ تدابیر ارزشمند راهکارهایی را ارائه دهد که مدیران لایق و توانمند در این شرکت‌ها مدیریت امور را بر عهده بگیرند و رونق را در این واحدها رقم بزنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید برای رونق این واحد‌های صنعتی نیمه جان ضمن گذاشتن مدیرانی لایق و توانمند، از دانش سایر کشورها در غرب و شرق و سایر نقاط در به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید بهره بگیریم.

,

امام جمعه خنداب تاکید کرد:

,

لزوم ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار

, لزوم ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار,

امام جمعه خنداب گفت: اسرائیلی که به فکر نابودی اسلام و حکومت های اسلامی است جای برای صلح و مصالحه ندارد، باید تامل کرد تا دشمن واقعی را شناخت و در مقابل آن ایستادگی و مقاومت کرد.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، حجت الاسلام مجدی زاده کرمانی امام جمعه شهر خنداب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه به بیان اوصاف افراد متقین پرداخت و به ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: ۱۳ آبان ۱۳۴۳ روز بازداشت حضرت امام خمینی(ره) و تبعید ایشان به ترکیه بود، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ یورش ماموران شاه به دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران و شهید و مجروح کردن ده‌ها دانش آموز اتفاق افتاد که روز دانش آموز نام گرفت، ۱۳ آبان ۹۵ مصادف است با روز پنج شنبه، به همین خاطر راهپیمایی در روز جمعه ۱۴ آبان برگزار می شود.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری نسیم خنداب, پایگاه خبری نسیم خنداب,

, ,

وی افزود: سومین حادثه در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) بود، امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم و انقلابی برتر از انقلاب اول یاد می کنند، انقلاب اول شاه را بیرون کرد و انقلاب دوم آمریکا را از ایران بیرون راند، به همین جهت روز مبارزه با استکبار جهانی است.

,

امام جمعه خنداب گفت: خداوند در سوره ۱۱۸ آل عمران می فرمایند؛ «از دهانشان(دشمنان) بغض و دشمنی ظاهر می شود»، از دهان کنگره آمریکا، کاندیداهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی ها بغض و دشمنی نسبت به ایران و انقلاب اسلامی ظاهر می شود که بر همین اساس باید مراقب باشیم، آنچه در سینه های دشمنان نهفته، بیشتر از ظاهرشان است.

,

مجدی زاده اظهار کرد: استکبار جهانی برای نابودی انقلاب اسلامی و ارزش‌های مردم ایران اسلامی با همه توان، تلاش می کند و در مقابل انقلاب صف آرایی کرده‌ است، با استکبار نمی توان کنار آمد، بلکه باید استقامت و ایستادگی کرد و قدرت و توان نظامی را افزایش داد.

,

امام جمعه خنداب با اشاره به اظهارات سعودی ها در خصوص صلح با اسرائیل تصریح کرد: اسرائیلی که به فکر نابودی اسلام و حکومت های اسلامی است جای برای صلح و مصالحه ندارد، باید تامل کرد تا دشمن واقعی را شناخت و در مقابل آن ایستادگی و مقاومت نمود.

,

مجدی زاده خاطرنشان کرد: مشکل تکمیل بیمارستان و مشکلات منطقه جنگاه خنداب در سفر هیئت دولت به استان مرکزی حل شدنی است، امیدواریم مابقی مسائل و مشکلات شهرستان نیز حل شوند.

,

امام جمعه موقت فرمهین:

,

مبارزه با استکبار جهانی ادامه دارد/ لزوم هوشیاری کامل در مقابل یزیدیان زمان

, مبارزه با استکبار جهانی ادامه دارد/ لزوم هوشیاری کامل در مقابل یزیدیان زمان,

امام جمعه موقت فرمهین گفت: دشمن شکل مبارزه را تغییر می دهد، یک روز در نقاب ابوسفیان، ابوجهل و ابولهب، معاویه، یزید، عمرسعد و روزی دیگر در نقاب ابوبکر بغدادی بعنوان خلیفه مسلمین و گروه هایی بنام داعش، النصره، طالبان، سپاه صحابه و بوکو حرام و .. وارد جنگ با محبین اهل بیت(ع) می شود، باید در مقابل یزیدیان بیدار و هوشیار باشیم.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام علی شاکری، امام جمعه موقت فرمهین در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به رمز و راز جاودانگی حماسه عاشورا گفت: رمز و راز جاودانگی حماسه عاشورا فقط معلول یک عامل نیست بلکه عوامل متعددی درجاودانه ماندن آن دخالت دارند.

, دیار آفتاب, فراهان خبر, فراهان خبر,

وی افزود: در طول تاریخ جنگ ها وحوادث بزرگی درطول تاریخ اتفاق افتاده است که هیچ کدام دریادها وخاطره ها نمانده اند، اما یاد حادثه عاشورا که در روز دهم محرم فقط به مدت چند ساعت که آن هم بیش از ۱۳۰۰ سال پیش اتفاق افتاده هرسال نسبت به سال قبل شور و هیجان بیشتری پیدا می کند.

,

شاکری با اشاره به اراده و مشیت الهی برماندگاری عاشورا، اظهار کرد: خداوند در سوره صف می فرماید؛ «یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوانُورَاللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْکَرِهَ الْکَافِرُونَ»، می‌خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش کنند اما خداوند نور خود را کامل می‌کند هرچند کافران خوش نداشته باشند.

,

امام جمعه موقت فرمهین با بیان اینکه دشمنان اهل بیت(ع) دست از دشمنی با دوستداران اهل بیت(ع) برنداشته اند، گفت: دشمنان اسلام و درصدر آن استکبار جهانی هیچ وقت دست از عناد، تجاورز، غارت، چپاول ملت های مسلمان برنخواهد داشت، ملت آزاده ایران به تاسی از اهل بیت(ع) هیچ گاه دست از مبارزه با ظلم و استکبار جهانی برنمی دارند.

,

وی افزود: دشمن شکل مبارزه را تغییر می دهد، یک روز در نقاب ابوسفیان، ابوجهل و ابولهب، معاویه، یزید، عمرسعد و روزی دیگر در نقاب ابوبکر بغدادی بعنوان خلیفه مسلمین و گروه هایی بنام داعش، النصره، طالبان، سپاه صحابه و بوکو حرام و .. وارد جنگ با محبین اهل بیت(ع) می شود، باید در مقابل یزیدیان بیدار و هوشیار باشیم و با حفظ وحدت، یکدلی، انسجام در مقابل توطئه آنها بایستیم،

,

شاکری با اشاره روز «ملّی مبارزه با استکبار» گفت: روز سیزدهم آبان در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار از ایران نقش اساسی داشتند، سیزدهم آبان به همه ی مستضعفان آموخت که می توانند چپاول گران را به زباله دان تاریخ بسپارند.

,

وی بیان کرد: اراده خدای منّان بر آن است که انسان های مظلوم، به پاخیزند، برطاغیان و مستکبران، بشورند و داد خود را از آنها بگیرند و حاکمیت را از آن خود کنند، حاکمیتی که به عنوان امانتی الهی همواره در خدمت آرمان ها وارزشهای والا و خدایی باشد.

,

شاکری خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) با همین تفکر ژرف و ریشه دار دینی هسته مقاومت جهانی اسلام را علیه بیداد و تباهی استعمارگران و مستکبران بنیان نهاد و عظمت های آیین احمدی را در پرتو کرامت های محمدی (ص) و انوار پاک علوی (ع)، فرا راه بشر این روزگار و همه روزگاران آینده قرار داد.

,

امام جمعه ساوه:

,

اختلاس ۸ هزار میلیاردی توسط مدیر نمونه کشوری در دولت یازدهم/ توهین به منتقدان با دعوت به اخلاق تضاد دارد

, اختلاس ۸ هزار میلیاردی توسط مدیر نمونه کشوری در دولت یازدهم/ توهین به منتقدان با دعوت به اخلاق تضاد دارد,

امام جمعه ساوه با اشاره به انتقاد توام با حمایت از دولت یازدهم گفت: شما که دعوت به اخلاق می کنید زیبنده نیست به منتقدین توهین کنید و بگویید عده ای کودک، بی شناسنامه، بی سواد و ... زیرا خیلی از آنها اندیشمند هستند.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نارخبر، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه های نمازجمعه گفت: با فساد در هر دولتی باید برخورد شود اختلاس ۸هزار میلیاردی در همین دولت با مدیریت آقای غندالی از سال ۹۲ تا ۹۵ رخ داد که مدیر نمونه کشوری هم انتخاب شده بود.

, دیار آفتاب, نارخبر،, نارخبر،,

وی افزود: خواست مردم و رهبری برخورد سریع با مدیران فاسد درهر دولتی است.

,

دولتمردان باید به ساوه در حد جایگاهش توجه کنند

, دولتمردان باید به ساوه در حد جایگاهش توجه کنند, دولتمردان باید به ساوه در حد جایگاهش توجه کنند,

حسینی با اشاره به سفر هیئت دولت به استان مرکزی بیان کرد: دولتمردان باید به ساوه در حد جایگاه خودش به عنوان شهرستان دوم و ویژه استان توجه کنند و حضور بهتری در این سفر داشتند.

,

وی افزود: به پروژه ها باید ردیف بودجه خوبی برای اجرایی شدن اختصاص داده شود.

,

امام جمعه ساوه اظهار کرد: رییس جمهور سخنان خوبی در اراک از جمله دعوت به اتحاد و انسجام . تاکید بر وجود یک خط، یک رهبر و یک دولت در ایران اسلامی، انتقاد از انتخابات غیراخلاقی آمریکا، تاکید بر اخلاق  در داخل کشور بیان کردند.

,

وی با بیان اینکه انتقاد هم داریم افزود: شما که دعوت به اخلاق می کنید زیبنده نیست به منتقدین توهین کنید و بگویید عده ای کودک ، بی شناسنامه ، بی سواد و ... زیرا خیلی از آنها اندیشمند هستند.

,

برجام تصمیم نظام بود ولی به توصیه رهبری عمل نشد

, برجام تصمیم نظام بود ولی به توصیه رهبری عمل نشد, برجام تصمیم نظام بود ولی به توصیه رهبری عمل نشد,

حسینی گفت: البته برجام تصمیم نظام بود نه گروه خاصی ولی خودشیرینی افراطی داشتیم و با عدم عمل به توصیه های رهبری، ضمانتی از آمریکا گرفته نشد و تمجید از برجام افراط شد تا جایی که کار به جایی رسید که رییس جمهور در سازمان ملل اعتراض کرد.

,

وی افزود: طرفداران برجام مدعی بودند پس از برجام روزانه ۱۷۰ میلیارد تومان به نفع مردم می شود با این حساب تا الان باید ۵۰ میلیارد دلار سود کرده بودیم پس چه شد؟ این نقد ما در عین حمایت از دولت است.

,

راهپیمایی ضد استکبار مصداق جهاد کبیر است

, راهپیمایی ضد استکبار مصداق جهاد کبیر است, راهپیمایی ضد استکبار مصداق جهاد کبیر است,

امام جمعه ساوه با اشاره به مناسبت ۱۳ آبان بیان کرد: حذف درس "رهبر کوچک" مربوط به شهید حسین فهمیده ۱۳ ساله که حضرت امام راحل رهبر خطابش کرد با توجیه چاپ در شکلی دیگر، اشتباه بود.

,

وی با اشاره به خطرناک دانستن این درس برای غرب در نظریه یک اندیشمند آمریکایی افزود: ۱۳ آبان امسال نیز باید با وحدت، جدیت و رساتر از گذشته "مرگ بر آمریکا" را فریاد بزنیم.

,

حسینی اظهار کرد: دو گفتمان داریم. یکی گفتمان امام خمینی (ره) که « آمریکا شیطان بزرگ است» و « آمریکا را زیر پا می گذاریم»  و دیگری گفتمان بعضی مدعیان خط امام راحل است که می گویند«امام به ما مذاکره یاد دادند».

,

 امام جمعه تفرش:

,

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، لبیک گویی به ندای «هیهات من الذله» امام حسین(ع) است

, حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، لبیک گویی به ندای «هیهات من الذله» امام حسین(ع) است,

امام جمعه تفرش گفت: روز ۱۳ آبان، روز جهانی مبارزه با استکبار است. حضور ملت در راهپیمایی این روز، نشاندهنده استکبار ستیزی است. ملت در این روز به ندای امام حسین(ع) یعنی «هیهات من الذله»، لبیک می گویند.

,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از ندای تفرش، حجت الاسلام محمد مومنی، امام جمعه تفرش در خطبه های آیین عبادی و سیاسی جمعه این هفته در تفرش گفت: اساس عبادات و روحیه عبادات را روحیه تسلیم و رضا تشکیل می دهد. عبادات برای رسیدن انسان به کمال و تعالی است.

, دیار آفتاب, ندای تفرش, ندای تفرش,

مومنی در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به استقبال مردم از کاروان تدبیر و امید، گفت: مردم به خوبی برای استقبال آمدند، اما مسئولین مسئولیتشان چند برابر شد و باید کارها و پروژه ها را به خوبی دنبال کنند.

,

وی اظهار کرد: تمام سعی مسئولین شهرستان بر این بود که پروژه های نیمه تمام را در این سفر پیگیری کنند. مکاتباتی انجام شد. در این سفر ۵۰ میلیارد تومان به آب هفتیان تعلق گرفته است، پروژه تصفیه خانه در این سفر افتتاح شد.

,

مومنی با اشاره به اهداف دشمنان اضافه کرد: دشمنان به دنبال سبک کردن فریضه نماز، حذف معنویات، حذف روحیه شهادت طلبی و استکبار ستیزی در بین ملت مسلمان هستند تا از این طریق بتوانند بر آنها مسلط شوند.

,

وی به روز ۱۳ آبان اشاره و خاطر نشان کرد: روز ۱۳ آبان، روز جهانی مبارزه با استکبار است. حضور ملت در راهپیمایی این روز، نشاندهنده استکبار ستیزی است. ملت در این روز به ندای امام حسین(ع) یعنی «هیهات من الذله»، لبیک می گویند.

,

امام جمعه جاورسیان:

,

برجام تاثیری در زندگی مردم نگذاشت/ مسئولان کم کاری تعریض جاده خنداب را توجیه نکنند/ اختلاس ۸۰۰۰میلیاردی مصداق بارز حرام‌خواری

, برجام تاثیری در زندگی مردم نگذاشت/ مسئولان کم کاری تعریض جاده خنداب را توجیه نکنند/ اختلاس ۸۰۰۰میلیاردی مصداق بارز حرام‌خواری,

امام جمعه جاورسیان با اظهار تأسف از سانحه‌ دلخراش تصادف و در روستای خانقاء، از نحوه‌ پاسخگویی بعضی مسئولین که کم‌کاری در خصوص تعریض جاده‌ی خنداب به اراک را به عهده‌ دولت قبل می‌اندازند، گفت: این توجیه مسئولین در خصوص تعریض جاده خنداب شاید در شش ماهه‌ اول کار دولت قابل قبول باشد، اما در شش ماهه‌ پایانی کار دولت هرگز قابل قبول نیست.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، حجت الاسلام علیرضا احمدی امام جمعه جاورسیان به تشریح معاد پرداخت و گقت: حضرت محمد(ص)می فرمایند: «ده گروه از امت من به صورت‌های خاص وارد محشر می‌شوند»، سخن‌چین، حرام‌خوار، رباخوار، حکام جور، اهل عجب و غرور، علمای سوء و بی‌عمل، همسایه‌آزارها، عمال سلطان‌جائر، شهوت‌پرستان، منع‌کنندگان حقوق شرعی مالی، و متکبرین کسانی‌اند که هر یک به صورت‌های خاصی در قیامت محشور می‌شوند و مورد عذاب الهی‌اند.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری نسیم خنداب, پایگاه خبری نسیم خنداب,

احمدی با انتقاد از سیستم بانکی کشور، ربوی بودن معاملات بانک‌ها را بلای بزرگی خواند و اظهار کرد: این سیستم، بسیاری از خانواده‌ها را ناخواسته گرفتار ربا و پول حرام می‌کند که مسؤلین اقتصادی بانکی باید به توصیه‌ها و فتاوای مراجع معظم در این زمینه جامه عمل بپوشانند.

,

دزدی‌های کلان سازمانی، نشان از بی‌قانونی و ضعف مدیریت است

, دزدی‌های کلان سازمانی، نشان از بی‌قانونی و ضعف مدیریت است,

وی اختلاس ۸۰۰۰میلیاردی از صندوق ذخیره‌ ارزی فرهنگیان را مصداق بارز حرام‌خواری برشمرد و افزود: دزدی‌های کلان سازمانی، نشان از بی‌قانونی و ضعف مدیریت است و نبود روح تعهد و تقوا را در برخی سطوح مدیریتی نشان می‌دهد که تماماً تیشه به ریشه‌ اعتماد عمومی می زند.، دستگاه قضایی باید مجدانه و بدون اغماض به پیگیری موضوع و مجازات خاطیان بپردازد.

,

, ,

 امام جمعه جاورسیان شهادت محمدحسین فهمیده، شهادت آیت‌الله قاضی طباطبایی، تبعید امام به ترکیه، تسخیر لانه‌ جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را نماد قیام لله و مقاومت در راه عقیده و روحیه‌ی مبارک شهادت طلبی خواند و گفت: همه این موارد برای بیمه‌شدن ادامه‌ راه نورانی و پرافتخار انقلاب ضروری‌اند.

,

امیدواریم گوشه‌ای از مشکلات مردم استان حل شود

, امیدواریم گوشه‌ای از مشکلات مردم استان حل شود,

احمدی از سفر هیئت دولت به استان مرکزی ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدواریم با سفر هیئت دولت به استان مرکزی، گوشه‌ای از مشکلات مردم استان از جمله مسائل کشاورزان حل شود.

,

وی با انتقاد از نحوه‌ی حمایت برخی سخنگویان سیاسی از مسأله‌ برجام اظهار کرد: هیچ عاقلی پیامدهای سیاسی برجام را انکار نمی‌کند و هیچ عاقلی هم ادعا نمی‌کند برجام در زندگی و معیشت مردم در سطح خورد و کلان تأثیر داشته است.

,

امام جمعه جاورسیان در بخش دیگری از سخنان خود، با اظهار تأسف از سانحه‌ دلخراش تصادف و مرگ یکی از هموطنان در روستای خانقاء، از نحوه‌ پاسخگویی بعضی مسئولین که کم‌کاری در خصوص تعریض جاده‌ی خنداب به اراک را به عهده‌ دولت قبل می‌اندازند، خاطرنشان کرد: جواب و توجیه مسئولین در خصوص تعریض جاده خنداب شاید در شش ماهه‌ اول کار دولت قابل قبول باشد، اما در شش ماهه‌ پایانی کار دولت هرگز قابل قبول نیست.

,

امام جمعه داودآباد:

,

دانش آموزان شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند

, دانش آموزان شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند,

امام جمعه داودآباد ویژگی بارز شهید فهمیده را والامقام را دین داری و عشق به ولایت مطلقه فقیه عنوان کرد و گفت: دانش آموزان شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از اراک امروز؛ حجت الاسلام احمد محمودیان امام جمعه داودآباد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر داودآباد گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز دانش آموز است.

, دیار آفتاب, اراک امروز؛ , اراک امروز,

محمودیان با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام شدنی نیست اظهار کرد: دشمنی ایران با امریکا، دشمنی حق در برابر باطل است، حق و باطل هیچ‌گاه کنار یکدیگر قرار نمی‌گیرند.

,

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در راهپیمایی حماسی روز ۱۳ آبان همانند گذشته ندای مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد.

,

محمودیان به هشتم آبان سالروز شهادت بسیجی نوجوان شهید محمدحسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: این دانش آموز برای دفاع از اسلام و آرمان های امام(ره) درس را رها کرد و به مبارزه با دشمن پرداخت.

,

وی ویژگی بارز این شهید والامقام را دین داری و عشق به ولایت مطلقه فقیه عنوان کرد و ادامه داد: شهید فهمیده از کودکی در مسجد تربیت و پرورش یافته و برای پدر و مادر احترام بسیار قائل بود و همیشه وفای به عهد را رعایت می کرد که در نهایت به درجه رفیع شهادت دست یافت.

,

امام جمعه داودآباد با اشاره به جمله معروف امام خمینی (ره) درباره این نوجوان شهید آمده بود: رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد.

,

محمودیان با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان مرکزی تصریح کرد: امید می رفت در این سفر به همه مناطق استان خصوصا به مشکلات مردم داودآباد هم رسیدگی می شد.

,

امام جمعه داودآباد اضافه کرد: امیدواریم دستاوردهای این سفر برای استان مرکزی و خطه تولیدی داودآباد مایه توفیق و منشا عمران و آبادانی باشد.

,

وی به نیمه کار ماندن تعریض جاده داودآباد اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شهر داودآباد یک شهر تولیدی است و تردد در جاده این شهر زیاد استان امیدواریم هرچه زودتر تعریض جاده به اتمام برسد.

,

امام جمعه خمین:

,

مصوبات دولت در سفرهای استانی در حد شعار باقی نماند/ برخی، پلاکاردهای مرگ برآمریکا را از دست مردم پایین کشیدند

, مصوبات دولت در سفرهای استانی در حد شعار باقی نماند/ برخی، پلاکاردهای مرگ برآمریکا را از دست مردم پایین کشیدند,

امام جمعه خمین گفت: مشکلات مردم و مصوبات دولت‌های گذشته باید پیگیری و اجرا شود و نباید در حد شعار باقی بماند.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از خمین نیوز حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه شهرستان خمین با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی گفت: حضور مردم در مراسم استقبال از هیئت دولت از تمام اقشار قابل تقدیر است.

, دیار آفتاب, خمین نیوز ,

وی اظهار کرد: در این سفر مشکلات اقتصادی و فرهنگی شهرستان برای رئیس جمهور و هیئت دولت بازگو شد و قول دادند که این مسائل را پیگیری کنند.

,

حسینی به عدم اجرای مصوبات دولت‌های قبل اشاره و بیان کرد: دولت باید به مصوبات عمل کند و در حد شعار نباشد.

,

وی همچنین به پایین آوردن پرچم‌های مرگ بر آمریکا در مراسم استقبال از رئیس چمهور توسط برخی از افراد اشاره و تصریح کرد: کشور ایران، یک کشور انقلابی است و باید فریاد مرگ بر آمریکا را سر بدهد و انزجار خود را از دشمن اعلام کند.

,

حسینی گفت: برخی از طلاب انقلابی پلاکارد‌های مرگ بر آمریکا به دست داشته‎اند که با برخورد برخی از آقایان روبرو شده‌اند، البته به آنها تذکر داده شد اما باید این را بدانند که به کمک آمریکا مسائل حل نخواهد شد.

,

امام جمعه خمین به تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و افزود: باید با راهپیمایی در این روز و حضور دانش‌آموزان، انزجار خود را از دشمنان اعلام کنیم.

,

حسینی در ادامه به محاصره موصل و حلب اشاره و بیان کرد: استکبار جهانی بعد از ۵ سال تا کنون به کمک هم پیمانانشان و تمام تجهیزات نتوانسته هیچ غلطی بکند و روز به روز نیز حلقه محاصره موصل توسط ارتش عراق تنگ‌تر شده است.

,

وی در خطبه‌های نماز جمعه به میلاد امام محمد باقر(ع)، شهادت آیت‌الله قاضی طباطبایی، سالروز بازداشت امام خمینی(ره) و شهادت زید بن علی بن الحسین(ع) اشاره کرد.

,

امام جمعه آشتیان:

,

دولت در برابر اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان پاسخگو باشد/ اختلاس بزرگ اخیر به سرنوشت حقوق های نجومی دچار نشود

, دولت در برابر اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان پاسخگو باشد/ اختلاس بزرگ اخیر به سرنوشت حقوق های نجومی دچار نشود,

امام جمعه آشتیان گفت: شعار مرگ بر آمریکای مردم ایران اعلام انزجار از روحیه استکباری سیاست مداران این کشور است.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سفیر آشتیان حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری امام جمعه آشتیان در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: ۱۳ آبان به ما یاد داد باید در برابر امریکا و زیاده خواهی آنان ایستادگی کنیم.

, دیار آفتاب, سفیر آشتیان, سفیر آشتیان,  ,

وی اضافه کرد: عصبانیت استکبار جهانی از ایران و مردم بیدار آن به خاطر عدم همراهی با آنها در سیاست های ضد انسانی و ضد بشری است و همین مهم دلیلی برای دشمنی همیشگی آنان و طرح ریزی انواع توطئه ها در قبال ایران اسلامی است.

,

خطیب جمعه آشتیان ترور، دخالت در امور کشورها، زورگویی به ملت های ضعیف و به راه اندازی جنگ را مهم ترین ویژگی امریکای جنایتکار دانسته و افزود: امروز برنامه ای که آنان در ایران دنبال می کنند نفوذ در میان مردم و مسئولین است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

,

وی در ادامه در خصوص اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: دولت باید در برابر اختلاس ۸ هزار میلیارد تومانی از صندوق ذخیره فرهنگیان پاسخگو باشد و رسانه ها هم باید سکوت در این خصوص را بشکنند و از دولت در این رابطه پاسخ بخواهند.

,

نیشابوری جابجایی وزرا در دولت را برای فرار از این فساد بزرگ دانسته و افزود: قوه قضائیه نباید اجازه دهد اختلاس صندوق فرهنگیان به سرنوشت حقوق های نجومی گرفتار شود و به هیچ عنوان مهم نیست که مفسدان به کدام جناح و گروه وابسته هستند باید با هر مفسدی برخورد قاطع صورت گیرد .

,

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده اظهار کرد: شهید فهمیده الگوی موفقی برای دانش آموزان و جوانان ایرانی و مسلمان است و خوشبختانه در انقلاب اسلامی میلیون ها حسین فهمیده تربیت شده است.

,

امام جمعه شازند:

,

آمریکا، ترویج دهنده اسلام هراسی در دنیا / آقای استاندار! آیا دغدغه بیش از ۶ هزار بیکار شازند را هم دارید؟

, آمریکا، ترویج دهنده اسلام هراسی در دنیا / آقای استاندار! آیا دغدغه بیش از ۶ هزار بیکار شازند را هم دارید؟,

امام جمعه شازند به صحبتهای اخیر استاندار مرکزی در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر اینکه «نرخ بیکاری در خمین ما را رنج می دهد» اشاره و خاطر نشان کرد: آقای استاندار! این که نسبت به معضل بیکاری در شهرستان خمین دغدغه دارید امر پسندیده ای است اما آیا دغدغه بیش از ۶ هزار نفر بیکار شهرستان شازند را هم دارید؟!علی رغم وجود صنایع غول پیکر و پایین دستی و دیگر ظرفیت ها، چرا باید نرخ بیکاری این شهرستان به این میزان باشد؟!

,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با بیان اینکه ماندگاری و تأثیرگذاری حادثه کربلا به گونه‌ای استثنایی است که در تاریخ نظیر آن یافت نمی‌شود گفت: یکی از درسهایی که باید از اسارت اهل بیت امام حسین(ع) بگیریم، صبر و استقامت و استقلال و آزادی بوده و اینکه در مقابل استکبار نباید تسلیم شد.

, دیار آفتاب, شازند ما, شازند ما,

امام جمعه شازند  با اشاره به این موضوع که انشای خطبه امام سجاد(ع) در شام، بنی امیه را در زباله‌دان تاریخ دفن کرد، بیان کرد: اشتباه باطل بر این است که حق را از دید خود نگاه می‌کند و یزید نیز امام حسین (ع) را تنها یک نفر می‌دانست درصورتی که امام (ع) یک امت، جریان و حقیقت ماندگار بود.

,

, ,

موسوی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت بسیجی نوجوان «حسین فهمیده» و هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: شهادت حسین فهمیده نه فقط برای شهر و استانش بلکه برای کشور و جهان اسلامی باعث افتخار است.

,

وی همچنین به روز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه اشاره و عنوان کرد: ۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم تبعید امام راحل به ترکیه، به خاک و خون کشیدن ۷۰ تن از دانش آموزان معترض به سیاست های مداخله گرانه آمریکا توسط رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام است.

,

امام جمعه شازند تداوم راه امام و شهدا را از پیام های راهپیمایی ۱۳ آبان عنوان و افزود: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر و ترویج دهنده اسلام هراسی در دنیا است و شعار مرگ بر آمریکا نیز برآمده از شعور سیاسی ملت ایران است.

,

موسوی در ادامه در توصیه ای به اداره ها و سازمانها گفت: برخورد با مردم باید مناسب باشد و نباید افراد برای انجام امورات اداری سردرگم شوند و از این اتاق به آن اتاق فرستاده شوند؛ تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار همه اداره ها و نهادها و سازمان ها باشد.

,

وی همچنین در سفارشی به بازاری ها و تجّار بیان کرد: کسبه و بازاریان سوره مطففین را نصب العین خود قرار دهند چرا که کم فروشی و احتکار و هم چنین گران فروشی از اموراتی بوده که مورد غضب خداوند است.

,

خطیب جمعه شازند در ادامه به دولتمردان نیز سفارش کرد که به فکر جوانان مملکت باشند به ویژه در امر اشتغال و ازدواج کمک حال جوانان باشند چرا که جوانان سرمایه های مادی و معنوی این نظام و مملکت هستند.

,

موسوی همچنین به صحبتهای اخیر استاندار مرکزی در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر اینکه «نرخ بیکاری در خمین ما را رنج می دهد» اشاره و خاطر نشان کرد: آقای استاندار! این که نسبت به معضل بیکاری در شهرستان خمین دغدغه دارید امر پسندیده ای است اما آیا دغدغه بیش از ۶ هزار نفر بیکار شهرستان شازند را هم دارید؟!علی رغم وجود صنایع غول پیکر و پایین دستی و دیگر ظرفیت ها، چرا باید نرخ بیکاری این شهرستان به این میزان باشد؟!

,

خطیب جمعه شهر زاویه اعلام کرد:

,

طرح جدید سازمان ملل، نقشه ای برای رهایی عربستان از باتلاق خودساخته در یمن

, طرح جدید سازمان ملل، نقشه ای برای رهایی عربستان از باتلاق خودساخته در یمن,

امام جمعه شهر زاویه گفت: عربستان نتوانسته به هیچ یک از اهدافش در یمن دست یابد از این رو دست به دامان قدرت‌های غربی و سازمان ملل شده تا از این باتلاق خارج شود.

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از زرخبر، حجت الاسلام حسن باقری امام جمعه شهر زاویه در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به تحولات منطقه گفت: عملیات آزادسازی موصل در حالی ادامه دارد که نیروهای عراقی اعلام کردند مرحله اول عملیات را با موفقیت به پایان رسانده اند.

, دیار آفتاب, زرخبر, زرخبر,

باقری اظهار کرد: نیروهای عراقی بیش از ۸۰ روستا را در موصل آزاد کرده و بیش از ۱۱۰۰ تروریست تکفیری را به هلاکت رسانده اند.

,

وی افزود: ائتلاف خارجی به رهبری آمریکا به دولت عراق فشار زیادی وارد می کنند که مانع مشارکت بسیج مردمی حشدالشعبی شود.

,

خطیب جمعه زاویه تصریح کرد: هدف آمریکا و سایر مخالفان بسیج مردمی عراق این است که زمینه اختلافات پس از آزادسازی موصل را فراهم کنند.

,

وی در ادامه با اشاره به تحولات یمن گفت: این هفته جنگ در یمن ادامه یافت و نیروهای متجاوز سعودی به حملات خود علیه مردم تداوم بخشیدند.

,

 باقری ابراز کرد: ولد الشیخ نماینده سازمان ملل در این هفته به صنعا رفت و طرح خود را برای پایان جنگ مطرح کرد.

,

وی تصریح کرد: جنبش انصارالله طرح ولد الشیخ را مردود دانست و آن را رد کرد.

,

 باقری ابراز کرد: عربستان نتوانسته به هیچ یک از اهدافش در یمن دست یابد از این رو دست به دامان قدرت‌های غربی و سازمان ملل شده تا از این باتلاق خارج شود.

,

وی خاطرنشان کرد: از این رو ولد الشیخ را نباید نماینده سازمان ملل دانست بلکه او نماینده عربستان است که هدفش ایجاد صلح در یمن نیست و به فکر پیاده کردن طرح آل سعود است.
 

,
,

امام جمعه کمیجان بیان کرد:

,

تاکید رهبر انقلاب در شتاب دهی به رشد علمی کشور/ نامناسب بودن گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش

, تاکید رهبر انقلاب در شتاب دهی به رشد علمی کشور/ نامناسب بودن گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش,

امام جمعه گفت: گزینه های پیشنهادی هم گزینه های مطلوبی نیستند فردی که برای آموزش و پرورش معرفی شده است در مجلس گذشته به دلیل نقش فعال در فتنه ۸۸ نتوانست بیش از ۷۰ رای به دست آورد.

,

به گزارش دیار آفتاب؛به گزارش سلام کمیجان به امامت حجت الاسلام مقدسی پور برگزار شد.

, دیار آفتاب, سلام کمیجان ,

حجت الاسلام مقدسی پور، امام جمعه کمیجان در خطبه نماز جمعه این هفته کمیجان با اشاره به بیانات رهبری در دیدار یا نخبگان جوان، بیان کرد: دوران ستم شاهی در ایران با دوران عقب ماندگی علمی گره خورده است حکومت وابسته پهلوی، زمینه ساز صدمه به تمدن و علم نیز در کنار سیاست و قدرت ملی بود.

,

مقدسی پور افزود: ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی توانسته است مسیر حزکت علمی کشور را هموار نماید و حرکتی روبه رشد را با سرعتی فزاینده در عرصه علمی به سوی جبران ضعف های عقب ماندگی  تمهید کند.

,

حجت الاسلام مقدسی پور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در طول رهبری خود به صورت جدی پیگیر ایجاد، تداوم، تسریع، شتاب دهی و حفظ خط صحیح رشد علمی  کشور بوده اند.

,

امام جمعه گفت: تلاش وافر ایشان در ایجاد بنیاد ملی نخبگان، توجه به اساتید و دانشجویان و دانشگاه هو و جریان های خوش فکر و نوآوری علمی کشور، توجه به شرکت های علمی دانش بنیان و... همه و همه نشانی از این توجه جدی به مقوله رشد علمی کشور و حرکت علمی دارد.

,

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به "نفوذ" امریکا از طریق مراودات و مبادلات علمی و پژوهشی گفت:  یکی از راه های ایجاد فکر امریکایی نفوذ است ، برنامه نفوذ تغییر باور ها، تغییر آرمان ، تغییر نگاه ها و تغییر سبک زندگی است.

,

وی افزود: دشمن تلاش می کند که با ابزار و امکانات جدید شبکه سازی در داخل ملت نفوذ کند و این دقیقا همان زمانی است که عملا اشغال کشور بدون این که جنگ نظامی رخ دهد صورت گرفته است.

,

امام جمعه کمیجان یکی از راه های نفوذ فرهنگی حضور برخی افراد در ایران به بهانه مراودات علمی و پژوهشی دانست و بیان کرد: نمونه واقعی آن را در سفر "ریچارد اشتون" دبیر مجله به اصطلاح علمی "ساینس" در ایران شاهد بودیم، ایشان در ایران از موسسه رویان و برخی از مراکز هسته ای ما دیدن کرد.

,

مقدسی پور در مورد برکناری وزرا و تغییر و تحول در دولت یازدهم به چند نکته اساسی اشاره کرد و گفت: اگر این تغییرات با هدف مبارزه با فساد و ناکارامدی صورت گرفته باشد که ظاهرا بخشی از فلسفه برکناری این سه وزیر بوده است، لذا از این تغییرات باید استقبال کرد.

,

وی تصریح کرد: برکناری فانی به دلیل وقوع فساد ۸ هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان و برکناری علی جنتی و گودرزی به دلیل ناکارامدی در وزارتخانه ارشاد و ورزش و جوانان بوده است.

,

امام جمعه اظهار کرد: نکته قابل توجه آن است که این برکناری ها ناقص و با توجه به مطالبات مردم نبوده است در حال حاضر مهم ترین مطالبات مردم  بهبود وضعیت اقتصادی، بیکاری و معیشت مردم است که باید در این ماه های پایانی اقدام قابل ملاحظه ای انجام دهند.

,

مقدسی پور گفت: گزینه های پیشنهادی هم گزینه های مطلوبی نیستند فردی که برای آموزش و پرورش معرفی شده است در مجلس گذشته به دلیل نقش فعال در فتنه ۸۸ نتوانست بیش از ۷۰ رای به دست آورد  و در این مجلس هم مجددا معرفی شده است و قطعا نمایندگان به آن رای نمی دهند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه