اخبار داغ

فرمانده سپاه پاسداران زابل؛

نقش آفرینی نوجوانان در دفاع مقدس/ دشمن با جنگ نرم به دنبال نفوذ در کشور است

نقش آفرینی نوجوانان در دفاع مقدس/ دشمن با جنگ نرم به دنبال نفوذ در کشور است
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل عنوان کرد: نوجوانان و دانش آموزان در پیروزی انقلاب و همچنین دفاع مقدس نقش ارزنده و ویژه ای ایفا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اوشیدا؛ علی ثمره حسینی در مراسم کنگره ۳۶ هزارشهید دانش آموز و ۲۱ شهید دبیرستان شهید حسینی طباطبایی زابل در مصلای این شهرستان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد: شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس حماسه های بسیار آفریدند بنابراین، رشادت های آنان باید به خوبی تدوین و معرفی شود.

وی با بیان اینکه، شهید شاخص دانش آموزی شهید فهمیده است ادامه داد: شهید شاخص سیستان وبلوچستان شهید دانش اموز عالی است که بعنوان یک دانش آموز برتر می تواند الگوی بسیار خوبی برای دانش اموزان استان باشد.

فرمانده سپاه پاسداران زابل ابراز داشت: به رغم تلاش ها و مجاهدت های شهید عالی، این شهید ارجمند به خوبی برای دانش آموزان معرفی نشده است که در این راستا باید تمامی دستگاه های مربوطه همت گمارند.

وی تاکید کرد: جوانان و نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده ای داشته اند به طوری که اگر اعتقاد و عزم راسخ و پایدار آنان نبود پیروزی نهایی با سختی مواجه می شد.

ثمره حسینی ابراز داشت: دشمنان بعد از ناامیدی و شکست در جنگ نظامی به سراغ جنگ فرهنگی و جنگ نرم آمده اند تا بلکه بتوانند با جنگ نرم باورها و اعتقادات دانش آموزان را سست و متزلزل کنند.

وی با عنوان اینکه، فرهنگ ایثار و شهادت عاملی مهم برای دستیابی به پیشرفت و توسعه پایدار است در پایان تاکید کرد: بهترین شیوه مقابله با جنگ نرم دشمن، ارتقای تحصیلی، پیشرفت علمی و بینش عمیق سیاسی و معرفتی در بین دانش آموزان است.

انتهای پیام/گ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه