اخبار داغ

امام‌جمعه ملایر:

ایستادگی و مقاومت در مقابل قدرت‌های پوشالی بزرگترین پیام 13 آبان است

ایستادگی و مقاومت در مقابل قدرت‌های پوشالی بزرگترین پیام 13 آبان است
امام‌جمعه ملایر گفت: بزرگ‌ترین پیام 13 آبان این بوده که باید در مقابل زیاده خواهان ایستاد و از این قدرت‌های پوشالی هراسی به خود راه نداد که آینده از آن اسلام و مسلمانان واقعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهم‌ترین پیام‌های روز 13 آبان روز ملی استکبارستیزی اظهار داشت: مهم‌ترین پیام این روزبه کسانی که اهل مقاومت و ایستادگی بوده اگر در مقابل ابرقدرت‌های اراده ایستادگی کنند پیروز بوده و ایستادگی‌شان را به تمام و کمال می‌رسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی تأکید کرد: 13 آبان نشان داده که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چراکه در این روز مردم ایران اسلامی آمریکا را زیر پا گذشتند.

,

امام‌جمعه ملایر ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت‌های پوشالی را بزرگ‌ترین پیام 13 آبان عنوان کرد و گفت: بزرگ‌ترین پیام 13 آبان این بوده که باید در مقابل زیاده خواهان و به تعبیر مقام معظم رهبری این بچه پروها ایستاد و از این قدرت‌های پوشالی هراسی به خود راه نداد که آینده از آن اسلام و مسلمانان واقعی است.

,

وی با اشاره به مهم‌ترین وظیفه امروز در مقابل استکبار بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه امروز ما را در برابر استکبار قرآن بیان کرده و آن را قرآن بیان کرده اشدا علی الکفار است.

,

حجت‌الاسلام برقراری گفت: ما باید در مقابل دشمنان شدت و حدت و در برابر دوستان اسلام مودت و محبت را نشان دهیم.

,

وی با تأکید بر ادامه دادن راه شهدا و راه کسانی که در مقابل استکبار ایستادگی کرده‌اند بیان کرد: ما باید راه کسانی که درراه مبارزه با استکبار شهید شده و در این راه قدم برداشته‌اند را ادامه دهیم چراکه هنوز در میانه راه هستیم.

,

امام‌جمعه ملایر ایستادگی در مقابل شیطان بزرگ را بزرگ‌ترین پیام 13 آبان به جهانیان دانست و بیان کرد: ما همچنان باید در مقابل شیاطین بزرگ ایستادگی کرده و به همه کشورهای اسلامی اعلام می‌کنیم که لانه‌های جاسوسی شیاطین در منطقه را تسخیر کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه