اخبار داغ

دانشگاه جهرم برترین دانشگاه استان فارس پس از شیراز

دانشگاه جهرم برترین دانشگاه استان فارس پس از شیراز
رئیس دانشگاه جهرم گفت: دانشگاه جهرم بعد از دانشگاه های دولتی و صنعتی شیراز به‌عنوان سومین دانشگاه بزرگ و معتبر استان فارس مشغول به فعالیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پسین جهرم؛   مسعود نادریان رئیس دانشگاه جهرم در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در پنج حوزه آموزشی، پژوهشی، اجرایی، عمرانی و فرهنگی برای توسعه کمی و کیفی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه جهرم در حال حاضر بعد از دانشگاه های دولتی و صنعتی شیراز به‌عنوان سومین دانشگاه بزرگ و معتبر استان فارس مشغول به فعالیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پسین جهرم,

رئیس دانشگاه جهرم بیان کرد: تدوین برنامه راهبردی از جمله اقدامات زیربنایی است که علاوه بر هویت‌بخشی به دانشگاه، مسیر 20 سال آینده این مجموعه را ترسیم می‌کند.

,

وی افزود با اشاره به تصویب چارت سازمانی دانشگاه جهرم در مدیریت جدید، 142 عضو هیات علمی و 142 کارمند با برخورداری از چهار دانشکده(علوم پایه، ادبیات و علوم انسانی، علوم کشاورزی و فنی و مهندسی) گفت : بر اساس برنامه راهبردی در 20 سال آینده به هشت دانشکده افزایش پیدا می‌کند.

,

این استاد دانشگاه با اشاره به این‌که در حال حاضر 3200 دانشجو در دانشگاه جهرم مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: در شرایط موجود توان پذیرش 6 هزار دانشجو را داریم که این تعداد در برنامه راهبردی به 12 هزار نفر افزایش می یابد .
نادریان در خصوص انتقال دانشگاه به مجموعه پردیس افزود: تا پیش از انتقال به پردیس، فعالیت دانشگاه در سه ساختمان استیجاری با 50 سال قدمت انجام می‌شد.

,
,

رئیس دانشگاه جهرم به تکمیل ساختمان دانشکده علوم پایه در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: این دانشکده با برخورداری از 14 کلاس، 14 آزمایشگاه، 3 کارگاه کامپیوتر، 36 اتاق اساتید، سالن آمفی تئاتر و کتابخانه دارای 6870 متر مربع زیربنا است.

,

وی با تاکید به توانایی دانشگاه در انتقال تمام دانشکده‌ها به پردیس اظهار کرد: 16 پروژه عمرانی دانشگاه جهرم به‌طور کامل احداث شده و یا در دست تکمیل است.

,

نادریان مجموعه ورزشی دانشگاه جهرم را از بزرگ‌ترین پروژه‌ها در حوزه عمرانی عنوان کرد و افزود: این پروژه با پیشرفت 65درصدی، دارای سالن‌های کشتی، تنیس روی میز، ژیمناستیک، ورزش‌های رزمی، استخر و زمین چمن مصنوعی است که با 20 هزار متر مربع مساحت در 5 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

,

رئیس دانشگاه جهرم احداث مسجد و مجتمع فرهنگی در 1800 متر زیربنا را از دیگر اقدامات عمرانی در دانشگاه جهرم عنوان کرد که به همت خیران در حال ساخت است.

,

وی با بیان این‌که امسال دانشگاه جهرم برای نخستین بار در مقطع کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی و مدیریت راهبردی در ورزش اقدام به جذب 12 دانشجو کرده است، از قطعی شدن ایجاد رشته برق در مقطع کارشناسی و صنایع غذایی در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد .

,

 نادریان در پایان جلسه  از تلاش ها و همکاری های خبرنگاران با دانشگاه جهرم تقدیر کرد و خواستار همکاری بیشتر آنها با این دانشگاه شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه