اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور؛

مراسم راهپیمایی 13 آبان در استان هرمزگان برگزار شد

مراسم راهپیمایی 13 آبان در استان هرمزگان برگزار شد
راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور استان هرمزگان برگزار شد و مردم ولایتمدار هرمزگان در کنار آبهای نیلگون خلیج‌فارس فریاد انزجار خود را استکبار جهانی به گوش جهانیان رساندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛13 آبان سالروز ملی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، روز دانش آموز و تبعید امام راحل به ترکیه به خاطر اعتراض به مصوبه کاپیتولاسیون آمریکایی می باشد که به عنوان نماد  استکبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران در جهان معرفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, 13 آبان سالروز ملی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، روز دانش آموز و تبعید امام راحل به ترکیه به خاطر اعتراض به مصوبه کاپیتولاسیون آمریکایی می باشد که به عنوان نماد , استکبار ستیزی جمهوری اسلامی ایران در جهان معرفی شده است.,

راهپیمایی 13 ابان که فرصتی برای اعلام روحیه استکبار ستیزی جامعه است همزمان با سراسر کشور  در استان هرمزگان با حضور  اقشار مختلف مردم با وحدتی مثال زدنی پرشورتر از گذشته برگزار شد.

, راهپیمایی 13 ابان, که , فرصتی برای اعلام روحیه استکبار ستیزی جامعه است همز,

شرکت‌کنندگان هرمزگانی در راهپیمایی 13 آبان  با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی نشان دادند.

,

در این مراسم قطعنامه ای توسط دانش آموزان در حمایت از ملت های مظلوم، ایستادگی در برابر ظلم و بیداد استکبار جهانی، حمایت از تولید ملی، اعتماد نکردن به گفته های آمریکا با توجه بر تاکید رهبری بر بدعهدی دشمنان به ویژه استکبار جهانی قرائت شد.

,

در بخش هایی از این قطعنامه آمده است:

,

با تاکید بر نقش محوری آمریکای جنایت کار و کارگردانی زشت ترین صحنه های جنایت و جنگ افروزی به دست رژیم های کودک کشی همچون اسرائیل غاصب و عربستان سعودی و دیگر گروه های تروریستی و جنایت پیشه ظالم و بدعهدی های شیطان بزرگ هر گونه اقدامی در کوتاه آمدن و دوست پنداشتن آمریکا را شدیدا محکوم کرده و آن را خیانت به اسلام، آرمان های اصیل انقلاب اسلامی، ملت و خون شهدا می دانیم.

,

ما ملت سرفراز با گرامی داشتن مقام شامخ شهیدان به خصوص شهدای مدافع حرم، حمایت از ملل مظلوم و مسلمانان جهان به ویژه ملت مظلوم فلسطین، یمن، سوریه، عراق و بحرین را وظیفه دینی و مصداق عملی استکبار ستیزی دانسته و کمک به جبهه مقاومت و تقویت توان دفاعی را اقدامی خردمندانه و وظیفه قانونی مسئولین کشور در راستای امنیت ملی و جهانی ارزیابی نموده و هر اقدام و سخنی که برخلاف این سیاست و رویه الهی باشد را به شدت محکوم می کنیم.

,

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه جدی به توانمندی های نخبگان و استعداد جوانان عزیز کشورمان و جلوگیری از واردات کالاهایی که در کشور تولید می شود را وظیفه مسلم دست اندرکاران فرهنگی، اقتصادی دانسته و بر استفاده از تمام ظرفیت های کشور برای جلوگیری از انواع نفوذ های سیاسی، امنیتی و فرهنگی و اقتصادی امریکا و استعمارگران تاکید می نماییم.

,

برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع"مرگ بر آمریکا" و به آتش کشیدن پرچم آمریکا در پایان راهپیمایی از دیگر مراسم این راهپیمایی بود.

,

جزیره کیش با 91 کیلومتر مساحت و جمعیت 27 هزار نفری در میان آب های خروشان و نیلگون خلیج فارس همزمان و همگام با دیگر بخش های ایران اسلامی در تمامی مراسم ملی و مذهبی، راهپیمایی های 22 بهمن، روز قدس و 13 آبان با حضور مردم و مسئولان در خط مقدم مبارزه با استکبار ایستاده است.

,

شعار" مرگ بر آمریکا" نماد استکبارستیزی است

, شعار" مرگ بر آمریکا" نماد استکبارستیزی است, شعار" مرگ بر آمریکا" نماد استکبارستیزی است,

حجت الاسلام میثم فراشی نماینده ولی فقیه در سپاه کیش در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار ما با گرامی داشت یوم الله سیزده آبان و هفته دانش آموز، شعار " مرگ بر آمریکا" را نماد مشترک ظلم ستیزی جهانیان علیه استکبار دانست و افزود: هر انسان آزاده و آزادیخواه در اقصی نقاط جهان آمریکا را به عنوان مستکبر و ظالم می شناسد و با فریاد مرگ بر آمریکا به جنگ با ظلم می رود.

,

وی افزود: متاسفانه در کشور ما عده ای قلیل یا جاهلانه و یا عامدانه دم از دوستی و همنشینی با آمریکا می زنند به این امید که از سوی آمریکا مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه کیش تاکید کرد: این افراد باید نگاهی به کشورها، شخصیت ها و گروهایی که سنگ آمریکا رابه سینه می زدند  بیندازند آنگاه متوجه خواهند شد که  چه بر سر آنها آمد؛ همه آنها بازیچه ای در دست آمریکا برای رسیدن شیطان بزرگ به مطامع به منافعش شدند و پس از دست یابی این ابر قدرت ظالم به خواسته هایش به راحتی کنار گذاشته شدند.

,

وی با تصریح بر اینکه این خوی استکبار جهانی است که از همه فقط به نفع خود استفاده کند اظهار کرد: آن ها پایبند به هیچ دوستی و عهدنامه ای ننیستند و نمونه آن در توافق برجام در کشور ما به وضوح دیده شد.

,

حجت الاسلام فراشی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب بارها این موضوع را پیش از این توافق اعلام فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست آمریکا دشمن درجه یک ایران و کشورهای آزادی خواه و مردم انقلابی است و تا استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار در صحنه حضور دارند مبارزه با آمریکا و دست نشانده های او که همان جنگ حق و باطل است ادامه دارد.

,

راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور با حضور مردم، مسئولان و دانش آموزان بسیجی در میدان سنایی تا اسکله بزرگ تفریحی کیش با شعار "مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل" ، " مرگ بر آل سعود" برگزار شد.

,

 

,

استکبار از انقلابی گری ملت ایران غضبناک است

,

استکبار از انقلابی گری ملت ایران غضبناک است

,

استکبار از انقلابی گری ملت ایران غضبناک است

,

استکبار از انقلابی گری ملت ایران غضبناک است

, استکبار از انقلابی گری ملت ایران غضبناک است,

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در مراسم راهپیمایی 13 آبان گفت:در درون جبهه استکبار که امروز در انتخابات پیش روی جامعه سیاه آمریکا،دو نفر شیطان حفایق باطنی وفجایع درونی آمریکا را به دنیا نمایش می دهند اگر هزاران اختلاف بایکدیگر داشته باشند اما ذره ای برای تقابل با انقلاب اسلامی اختلافی ندارند ودست به دست هم نیز خواهند داد.

,

امام جمعه پارسیان با طرح این سؤال که استکبار و در رأس آن آمریکا به دنبال چیست،گفت:استکبار همه تلاش خود را برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی وحاکمیت اسلامی است و با به راه انداختن جنگ های نیابتی،به وجود آوردن جریان های داعشی،ایجاد اختلاف در جوامع اسلامی،کشتار شیعه وسنی در پی عملی کردن افکار پلید خود می باشد.

,

میرزایی به مسئله نفوذ و بیانات رهبر معظم انقلاب در این زمینه اشاره کرد وافزود:استکبار غضبناک است واز شور و انقلابی گری ملت ایران اسلامی در هراس است.

,

وی با اشاره به عصبانیت استکبار در مقابله با انقلاب اسلامی گفت:این عصبانیت از اسلامی است که اجازه نمی دهد نظام اسلامی ومسلمانان زیر چتر ذلت آمریکا فرو رود.

,

 

,

مهم‌ترین رویکرد سیاسی ۱۳ آبان استکبار ستیزی است

, مهم‌ترین رویکرد سیاسی ۱۳ آبان استکبار ستیزی است,

حجت الاسلام صابر پروین رئیس سازمان و تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد ضمن تبریک ایام الله ۱۳ آبان و گرامیداشت  یاد و خاطره  شهدای دانش آموز با اشاره به اهمیت حضور همگانی مردم در این راهپیمایی و ابراز انزجار از استکبار گفت: ۱۳آبان به چند دلیل برای ما مقدس می باشد که مهمترین آن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که بارها توسط امام راحل و مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید شده است.

,

پروین حفظ روحیه استکبار ستیزی در یوم الله ۱۳ آبان را مهم‌ترین رویکرد سیاسی آن  ذکر کرد و افزود: این ایام یادآور حضور طبقه نوجوان و جوان در عرصه استکبار ستیزی است.

,

وی اظهار کرد: با ترویج برنامه‌های فرهنگی مرتبط با یوم الله ۱۳ آبان می‌توان ثمره وقایع آن دوران را همیشه زنده نگه داشت.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بشاگرد گفت: یوم‌الله سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی  رفیع ملت سربلند  ایران  است.

,

پروین خاطر نشان کرد: سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آن‌ها  ویژگی استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت مبارز، مقاوم و ولایت‌مدار ایران اسلامی است در ۱۳ آبان متبلور است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه