اخبار داغ

حاشیه های دیدنی و خواندنی از تعامل اقشار بسیج در یک رزمایش؛

رزمایش الی بیت المقدس؛ نمایش قدرت نمایی بسیجیان

رزمایش الی بیت المقدس؛ نمایش قدرت نمایی بسیجیان
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: پیام رزمایش الی بیت المقدس، نمایش اقتدار اقشار مختلف بسیج به قدرت های مستکبر و بالابردن قدرت بازدارندگی نیروهای بسیجی برای حفاظت از این مرز و بوم و نیز رساندن پیام صلح و دوستی و امنیت پایدار به دوستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به گزارش خبرنگار رودآور؛ مرحله اصلی رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با رمز یا رسول الله(ص) در تویسرکان برگزار شد، رزمایشی که حضور نوجوانان و جوانان در کنار افراد میان سال زیبایی خاصی به خود گرفته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در حاشیه این رزمایش و در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در این رزمایش 6 گردان الی بیت المقدس تویسرکان حضور دارند و روز گذشته اعضای این گردان ها با حضور در راهپیمایی 13 آبان رویکرد اصلی رزمایش را که برگرفته از مکتب سرخ حسینی یعنی استکبارستیزی است را به همگان نشان دادند.

,

, ,

وی اظهار کرد: بالا بردن توان رزمی بسیجیان از اهداف اصلی این رزمایش است تا به یزدیان زمان یعنی امریکای جنایتکار نشان دهند که هرگز دست از حمایت اسلام و انقلاب برنمی دارند.

,

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: پیام رزمایش الی بیت المقدس، نمایش اقتدار اقشار مختلف بسیج به قدرت های مستکبر و بالابردن قدرت بازدارندگی نیروهای بسیجی برای حفاظت از این مرز و بوم و نیز رساندن پیام صلح و  دوستی و امنیت پایدار به دوستان است.

,

سعیدی عنوان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی با محوریت آموختن رزم انفرادی، ستونی کشی در شب، پدافند، کمین و ضد کمین از جمله برنامه های روز گذشته بود و امروز در مرحله اصلی آن 6عملیات توسط 6 گردان بیت المقدس تویسرکان برگزار شد.

,

وی تصیح کرد: عملیات های تأخیری، تعقیب و گریز و مقابله با رخنه، پاکسازی و دفاع مستحکم، ضد هلی برن، اغتشاشات و امداد و نجات از برنامه های اصلی این رزمایش در تویسرکان بود.

,

, ,

«محسن جهانگیری» مسئول عملیات سپاه ناحیه تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: گردان های بیت المقدس تویسرکان با حضور در رزمایش یا حسین گویان به رهبر خود لبیک گفتند.

,

وی با تأکید بر اینکه هرگونه چشم داشت و اقدام نظامی دشمن توسط گردان های بیت المقدس خنثی و متلاشی خواهد شد، اظهار کرد: اگر دشمنان چنین قصدی داشته باشند پیش از آن که حرکتی انجام دهند در موقعیتی که فکرش را نمی کنند ضربه محکمی خواهند خورد.

,

مسئول عملیات سپاه ناحیه تویسرکان افزود: در دنیای امروزی بالابردن سطح تقوا و پرهیزگاری برای نیرو های بسیجی و گردان ها از همه چیز مهمتر است.

,

, ,

یکی از بسیجیان نوجوان حاضر در رزمایش هم با تأکید بر اینکه هیچ مستکبری با مشاهده توان و قدرت معنوی و دفاعی ما جرأت دست درازی به کشور را نخواهد داشت، گفت: امروز ما همراه سایر دوستان بسیجی خود فریاد بر می آوریم که تا پای جان برای حمایت از انقلابمان ایستاده ایم و می گوییم لبیک یا حسین(ع).

,

, ,

کزازی دیگر بسیجی حضور یافته در رزمایش نیز عنوان کرد: دشمن از ما همبستگی و اتحاد ما و بیشتر از اعتقاد و ارزش های والای اسلامی و انقلابی ما ترس دارد، از این رو به دنبال تخریب ولایت و بسیجیان نقشه های شومی در سر می پروراند که خوشبختانه با راهنمایی های مدبرانه و حکمیانه مقام عظمای ولایت و حضور همیشه در صحنه بسیجیان راه به جایی نبرده است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

فاطمه زنگنه

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه