اخبار داغ

کم‌حرمتی کانال هواداران رئیس جمهور به بزرگان انقلاب

کم‌حرمتی کانال هواداران رئیس جمهور به بزرگان انقلاب
کانال هواداران دکتر حسن روحانی(رئیس جمهور فعلی کشور) در مطلبی که به ساعت 12:35 روز جمعه 14 آبان‌ماه منتشر کرد متاسفانه به حضرت امام خمینی(ره) و شهید مطهری کم حرمتی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، کانال هواداران دکتر حسن روحانی(رئیس جمهور فعلی کشور) در مطلبی که به ساعت 12:35 روز جمعه 14 آبان‌ماه منتشر کرد، متاسفانه به حضرت امام خمینی(ره) و شهید مطهری کم حرمتی کرده است. هدف این پیام اشاره به سوابق مبارزاتی دکتر روحانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

در ابتدای این پیام آمده است: دکتر دوحانی در آغاز جوانی فعالیت سیاسی خود را با پیروی از آیت‌اله خمینی آغاز کرد. در حالی که رویه رسمی کشور و روحیه انقلابی اقتضا می‌کرد می‌نوشت امام خمینی.

,

جالب این جاست که بعد توضیح می‌دهد که دکتر روحانی نخستین بکارگیرنده  لقب امام برای رهبر انقلاب اسلامی بوده است، در جایی دیگر این مطلب آمده است با تحت تعقیب قرار گرفتن توسط ساواک به توصیه آیت‌اله بهشتی  و مرتضی مطهری، واقعا جای تعجب دارد نوشتن واژه آیت‌اله یا علامه برای این شهید بزرگ انقلاب چقدر زحمت داشت؟ یا واقعا چه اصول خبرنویسی را زیر سوال می‌برد؟

,

امیدواریم اگر کسانی با روحیه غیر انقلابی در کانال‌های خبری بزرگان کشور نفوذ پیدا کرده‌اند به گونه‌ای نگارش مطلب کنند که ردی نگذارند و حرمت صاحب کانال هم حفظ شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه