اخبار داغ

مادران زینبی؛

می خواهیم در غم از دست دادن حضرت رقیه(س) شریک باشیم +تصاویر

می خواهیم در غم از دست دادن حضرت رقیه(س) شریک باشیم +تصاویر
به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در 5صفر سال61هجری، همایش سه ساله های حسینی دیروز15آبان در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه (س) به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سایت خبری زنان قم، عصر دیروز مادران دلداده حسینی همراه با فرزندان خردسالشان در شبستان نجمه خاتون ،حرم مطهر حضرت معصومه(س) گرد هم آمدند تا همه در غم از دست دادن حضرت رقیه (س) شریک باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری زنان قم,

مریم شهبازی مادر کارمندی که در این همایش حضور داشت با اشاره به حرکت زیبا و خودجوش خواهران خادم حرم حضرت معصومه(س) گفت:پخش روسری های سبز و سربند در بین هزارنفری کودکان ، چهره زیبایی به این همایش داده است که حس معنویت بیشتری نمایان می شود

,

.

, ,

طاهره رشیدی ، مادر خانه داری که همراه فرزندش آمده بود با اشاره به اینکه حضور مادران و کودکان در کنار هم،باعث افزایش معرفت دینی می شود، گفت: آشنایی ذهنی کودک با واقعه عاشورا و القاء محبت و دوستی اهل بیت(ع) زمینه فراگیری آموزه های دینی را برای کودکان و نونهالان فراهم می کند.

,

, ,

سکینه مرادی ،یکی دیگر از عزاداران حسینی حاضر در همایش سه ساله ها در گفتگو با خبرنگار ما،گفت:امروز با دختر سه ساله ام آمده ام تا در غم از دست دادن حضرت رقیه (س) شریک باشم.

,

دخترم سه ساله شده است و تصور اینکه دختر سه ساله ای در شرایط سه ساله کربلا که آن همه سختی و مصیبت بکشد و در کنار همه سختی ها، سیلی و تازیانه ها را بر بدن مطهرش تحمل کند، قلبم را به درد می آورد.

,

این مادر با یادآوری مصائب حضرت رقیه (س)،افزود: به امید خدا مصمم تر از گذشته ، ایمان ،تقوا و حجاب خود را تقویت خواهم کرد و ضمن بصیرت افزایی، سعی می کنم نسل خود را با عشق به اهل بیت (ع) بزرگ کنم.

,

 وی در پایان احساساتش را اینگونه بیان کرد: دختر سه ساله و پسر سه ماهه ام فدای حضرت رقیه(ع؛

,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه