اخبار داغ

مقایسه مراسم اربعین و حج/عربستان درس مدیریت بگیرد

مقایسه مراسم اربعین و حج/عربستان درس مدیریت بگیرد
حرکت دسته جمعی اربعین یکی از بزگترین اجتماعات انسانی را در شهر کربلا رقم می زند که عدد 20 میلیونی آن چندین برابر جمعیتی است که در اجتماعاتی همچون حج حضور می یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، حرکت دسته جمعی اربعین یکی از بزرگترین اجتماعات انسانی را در شهر کربلا رقم می زند که عدد 20 میلیونی آن چندین برابر جمعیتی است که در اجتماعاتی همچون حج حضور می یابند.

بسیاری از زائران کربلا در مراسم اربعین با دست خالی به این شهر سفر کرده و در آنجا مورد استقبال گرم ملت عراق واقع می شوند در حالی که اینگونه سفرها آورده مالی چندانی برای دولت این کشور ندارد.

این در حالی است که عربستان در ازای حضور هر حاجی سرمایه هنگفتی را به دست می آورد و نه تنها به وظایف خود عمل نمی کند بلکه مسلمانان کشورهای مختلف را نیز به سوی مرگ سوق می دهد.

فاجعه منا یکی از حوادثی بود که بی لیاقتی و بی کفایتی آل سعود در اداره مراسم حج را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

استقبال چند میلیونی زائران از مراسم راهپیمایی اربعین حسینی این پیام را به دنیا می رساند که این مراسم با مدیریت صحیح برگزار می شود بدون آن که تلفاتی به دنبال داشته باشد.

حضور گسترده مردم در مراسم اربعین این نکته را به آل سعود گوشزد می کند که از مدیریت این مراسم درس گرفته و اقدامات لازم در خصوص برگزاری مراسم حج را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


پایگاه خبری تحلیلی کلار در ادامه به مقایسه مراسم اربعین و حج در قالب تصاویر زیر  پرداخته است که از نظر می گذرانید:

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه