اخبار داغ

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران:

برای توسعه کشور احزاب مختلف در مسائل کلان باید به یک فهم مشترک برسند

برای توسعه کشور احزاب مختلف در مسائل کلان باید به یک فهم مشترک برسند
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران گفت: احزاب مختلف در مسائل کلان کشور به یک فهم مشترک برسند توسعه کشور را رقم خواهند زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین- رحیم سلیمانی راد مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت: مسئولان در هر نقطه ای خدمت کنند، برای توسعه کشور تلاش می کنیم تا رفاه و آسایش مردم فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین-, قرچک آنلاین, رحیم ,

وی گفت: زمانی می توانیم معانی توسعه را  لمس و درک کرد که  از بخش فرهنگ شروع شود و برای فرهنگ جامعه کارهای اساسی انجام دهیم.

,

سلیمانی راد بیان کرد: فرهنگ ما مبتنی بر آمیزه های دینی است و اگر این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم، ریشه تمام فساد و بدبختی از جامعه برداشته می شود.

,

وی تصریح کرد: مردم را باید در تمام امور جامعه مشارکت داد و سهم و نقش مردم هر چقدر پررنگ شود، توسعه و امنیت جامعه بیشتر می شود و همکاری مردم با مسئولان وحدت ملی را بوجود می آورد.

,

مدیر کل محترم امور روستایی و شوراهای استانداری تهران  در پایان خاطر نشان کرد: احزاب مختلف در مسائل کلان کشور به یک فهم مشترک برسند توسعه کشور را رقم خواهند زد.

,

_mg_2630

, _mg_2630, _mg_2630,

حسین عباسی بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در ادامه بیان کرد: اگر بخواهیم روند توسعه در روستا ها شکل گیرد باید به جوانان و بانوان توجه ویژه گردد.

,

 وی افزود: عمده نیازمندی شهروندان از روستاها تامین می شود و باید برنامه های برای توسعه روستاها برنامه ریزی و تدوین شود که اکثریت جمعیت روستا را در نظر گرفته شود.

,

 عباسی  گفت: باید مردم را در مسائل روستایی سهیم کنیم تا در نگهداری و بهبود کیفیت ثمر بخش باشد و نتیجه بگیرند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته زیر ساخت های که برای توسعه روستاها پیش بینی شده مورد توجه قرار نگرفته است و امسال که از اعتبار ناچیزی برخوردار هستیم، با بحران و مشکلات عمده ی روبرو خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه