اخبار داغ

بیکاری 100 کارگر به علت تعطیلی کارخانه رویال پلاست پود دامغان

بیکاری 100 کارگر به علت تعطیلی کارخانه رویال پلاست پود دامغان
مدیرعامل شرکت رویال پلاست پود : بدلیل عدم پرداخت تسهیلات و جرایی نشدن طرح توسعه کارخانه ، این واحد صنعتی موقتا تعطیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ احمد جعفری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک اظهار داشت : این واحد تولیدی در آذر ماه سال 1392 با حدود 100 کارگر در سه شیفت با تولید روزانه شش الی هفت تن که محصول نهایی اکثرا به کشورهای همسایه نظیر عراق ، افغانستان صادر می شد ، واقع در شهرک صنعتی دامغان آغاز بکار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک دامغان ؛ , تیتریک دامغان ؛ , تیتریک دامغان, .,

وی با بیان اینکه صنایع تولیدی سیمان، گچ و کشاورزی از اعم مشتریان ما هستند افزود : تمامی مواد اولیه این کارخانه از تولید داخلی و از پتروشیمی ایران تهیه می شود .

,

جعفری ادامه داد : برای سرپا نگه داشتن و ماندگاری یک کارخانه می بایست از نقطه سر به سر عبور کرد  که انجام طرح توسعه یکی از راه های برون رفت از این برابری است.

,

وی افزود : یک و سال نیم است با همین شرایط و برابری هزینه و درآمد کارخانه را با سختی اداره کردیم و پیگیر طرح توسعه بودیم .

,

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک ریال از منابع و تسهیلات دولتی استفاده نکرده ایم گفت : قریب 30میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی از مجموعه ی هلدینگ سرمایه گذاری نوین آلیاژ صورت گرفته است .

,

احمد جعفری تصریح کرد : پرونده ای در بانک صنعت و معدن جهت دریافت تسهیلات برای راه اندازی و شکل گیری طرح توسعه کارخانه تشکیل شد که طولانی شدن فرآیند کار بانکی و مصوبه و شرایط جدید بانک باعث شد نتوانیم آن را اجرا کنیم و وارد مرحله زیان شویم .

,

مدیرعامل شرکت رویال پلاست پود گفت :  به جهت اینکه از اهداف طرح توسعه و آینده کارخانه دور نشویم  ، از روی تاسف و اجبار ، موقتا مجبور به تعطیلی این واحد صنعتی شدیم .

,

وی با اشاره به اینکه ماهیانه حدود 150 تا 200 میلیون تومان حقوق به پرسنل این واحد پرداخت می شد عنوان کرد : به اجبار و برای اینکه تاکنون از منابع دولتی استفاده نکرده ایم و به جهت اینکه کارخانه به تعطیلی دائم کشیده نشود ، موقتا تعطیل نمودیم و متاسفانه 100 نیروی کارگر بومی ما حداقل تا شش ماه از کار بیکار شدند .

,

جعفری با بیان اینکه هیچ کدام از تجهیزات این کارخانه ساخت داخل نیست و باید وارد کشور شود گفت : جهت ادامه فعالیت مجبور به اجرای طرح توسعه هستیم که هفت میلیارد و 800 میلیون تومان درخواست تسهیلات کرده ایم که تاکنون دریافت ننموده ایم.

,

این سرمایه گذار بخش خصوصی بیان کرد : دولت و متولیان صنعت ، بانک ها باید شرایطی را فراهم کنند تا رونق کسب و کار صورت گیرد.

,

وی در خاتمه با اشاره به اینکه بانک ها به سمت بنگاه داری رفته اند گفت : یک سال و اندی است دوندگی کرده ایم ولی به نتیجه نرسیده ایم و دیگر قادر نیستیم از جیب خودمان هزینه کنیم و بیشتر خواستار حمایت عملی هستیم.

,

 

,


انتهای پیام /

,
, انتهای پیام /, انتهای پیام /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه