اخبار داغ

گلایه مردم از بی توجهی مسئولان و پرسه سگهای ولگرد در خیابان های دستگرد

گلایه مردم از بی توجهی مسئولان و پرسه سگهای ولگرد در خیابان های دستگرد
وجود تعداد زیادی از سگ های ولگرد در معابر و خیابان های شهر دستگرد مشکلی است که شهروندان خواستار رسیدگی سریع به این موضوع شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار، برخی از شهروندان شهر دستگرد از وجود تعداد زیادی سگ های ولگرد و بیمار در شهر دستگرد و معابر و خیابان های شهر خبر داده و اظهار نگرانی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم برخوار،,

طبق اعلام شهروندان، وجود تعداد زیادی از این حیوانات علاوه بر مشکلاتی که برای تردد برخی افراد مانند کودکان به وجود می آورد، مشکلات آلودگی و بیماری آن ها نیز مورد نگرانی و نارضایتی است.

,

سوالی که شهروندان پرسیده اند و خواستار پاسخگویی و پیگیری مسئولان هستند این است که چه کسی و یا کدام ارگان باید پاسخگوی این مشکل باشد؟ در حالی که تا کنون پیگیری های زیادی از طرف مردم برای حل این مشکل صورت گرفته اما نتیجه ای در بر نداشته است.

,

بنا بر این لازم است ارگان مربوطه (آتش نشانی، محیط زیست، شبکه بهداشت، شهرداری و….) در اسرع وقت وارد عمل شده و به این مشکل شهروندان که می تواند عواقب بدی نیز به همراه داشته باشد، رسیدگی کند؛ چراکه معدوم کردن این حیوانات قطعا نمی تواند بر عهده خود مردم گذاشته شود و اینکه مسئولان به جای انجام وظایف خود از خود مردم خواسته اند که نسبت به معدوم کردن این حیوانات اقدام کنند، پاسخی کاملا غیرمنطقی و غیر قابل قبول است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه