اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی خبرداد

اعزام 140 زائر پیاده اربعین حسینی از قهستان

اعزام 140 زائر پیاده اربعین حسینی از قهستان
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی از اعزام ۱۴۰ زائر پیاده اربعین حسینی از بخش قهستان شهرستان مرزی درمیان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وحدت درمیان؛ ابوالفضل نوفرستی مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی در مراسم بدرقه کاروان زائرین اربعین حسینی از بخش قهستان شهرستان درمیان اظهار داشت: مراسم پیاده روی اربعین خسینی(ع) هر ساله بعد از سقوط صدام برگزار می شود که تمام جهان را به سمت ارادت خالصانه به اهل بیت (ع) کشانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان,

 

,

وی افزود: با حضور باشکوه تر و فعال تر مردم در راهپیمایی عظیم اربعین دسیسه ها و توطئه های دشمن دقیق تر می شود و با وجود شمرهای زمان اما از شور و ارادت عاشقان امام حسین (ع) کاسته نمی‌شود.

,

 

,

نوفرستی اربعین حسینی را نمایشگاهی از عشق و ارادت به سیدالشهدا(ع) دانست و تصریح کرد: در روایتی زیارت امام حسین (ع) به منزله یک عمره مقبوله عنوان شده است که ثواب بسیاری دارد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه ائمه معصومین (ع) بارها در روایات خود پیاده روی به سمت حرم امام حسین (ع) را توصیه کرده اند که برای هر قدمش اجر و مغفرت بسیاری است گفت: الحمدالله در چندسال اخیر حرکت بسیار خوبی صورت گرفته که مردم مسلمان خصوصا مردم ایران از اقصی نقاط کشور در این کنگره عظیم شرکت می کنند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: این حرکت عظیم مردمی باعث رعب ووحشت در دل دشمنان اهل بیت (ع) ، مخصوصاً کسانیکه داعیه اسلام را دارند و علیه آن حرکت می کنند همچون سعودیها ، داعشی ها وتکفیری ها می شود و مشت محکمی است بر دهان یاوه گوی آنان و این حرکت عظیم اربعین در واقع بیعت با آرمان‌های حسین بن علی(ع) و مکتب عاشوراست که بیش از پیش سبب  مایوس شدن دشمنان دین خدا می‌شود.

,

 

,

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی از خدمات‌دهی 7 موکب از خراسان جنوبی به زائرین اربعین در کاظمین خبر داد و گفت: مسئولیت این موکب‌ها برعهده ستاد بازسازی عتبات عالیات است و همچنین موکب شهدای منا در مرز چزابه توسط مردم خراسان جنوبی افتتاح شده ‌و آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

,

 

,

نوفرستی بیان کرد: 140 ‌مرد و زن در قالب 3 دستگاه اتوبوس برای حضور در کاروان پیاده زائرین اربعین امام حسین (ع) از بخش قهستان شهرستان درمیان اعزام می‌شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه