اخبار داغ

کارگردان فیلم سینمایی سیانور در دانشگاه شهرکرد:

فیلم سیانور در جشنواره فیلم فجر مورد بی مهری قرار گرفت

فیلم سیانور در جشنواره فیلم فجر مورد بی مهری قرار گرفت
کارگردان فیلم سینمایی سیانور در دانشگاه شهرکرد: فیلم سیانور در جشنواره فیلم فجر مورد بی مهری قرار گرفت و دیده نشد اما منتقدان با تکیه به نقد علمی خود، زوایه های این فیلم را دیده اند و نقدهای مختلفی درباره این فیلم نوشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ فیلم سیانور با حضور کارگردان و بازیگران و جمعی از دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اکران شد.

کارگردان فیلم سینمایی سیانور گفت: «مخاطبان سینمای ایران هوشمند و باهوش هستند و در این فضا باید با ذائقه مخاطب در سینما حرکت کرد.»
بهروز شعیبی در نشست نقد و بررسی فیلم سیانور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افزود: «گونه یا ژانرهای مختلف نیاز سینمای ایران است و تولید فیلم های داستانی اجتماعی نمی تواند به تنهایی نیاز مخاطبان را پاسخ دهد.»


وی تصریح کرد: «خوشبختانه در سینمای ایران ژانرها یا گونه های دیگر از جمله سینمای کودک، سینمای سیاسی و سینمای تاریخی نیز مورد استقبال مخاطب قرار گرفته است.»
به گفته وی، اگر اعتماد مخاطب جذب شود تهیه کنندگان نیز به سمت تولید این گونه یا ژانر سینما که به تاریخ معاصر می پردازد کشیده خواهد شد.


شعیبی گفت: «فیلم سیانور در جشنواره فیلم فجر مورد بی مهری قرار گرفت و دیده نشد اما منتقدان با تکیه به نقد علمی خود، زوایه های این فیلم را دیده اند و نقدهای مختلفی درباره این فیلم نوشته اند.»
این کارگردان سینمایی گفت: «تاریخ همواره آموزنده است از این رو فیلم های تاریخی و سیاسی می تواند در انتقال بخشی از تاریخ به مخاطب اثر گذار باشد.»


در این نشست حامد کمیلی و هانیه توسلی حضور چشمگیر دانشجویان در جلسه نقد و بررسی را باعث خوشحالی خود عنوان کردند و درباره انتخاب این فیلم و روند بازی خود در کار توضیحاتی را ارائه کردند.
فیلم سینمایی سیانور دومین فیلم بلند سینمایی بهروز شعیبی است، که بخشی از حوادث سیاسی تاریخ معاصر ایران را روایت می کند.


مهدی هاشمی، هانیه توسلی، حامد کمیلی ، پدرام شریفی، بابک حمیدیان ، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی و آتیلا پسیانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


این نشست از سوی انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد و تاکنون از سوی دانشگاه نشست فیلم ها روی پرده از جمله ابد و یک روز سعید روستا و بادیگارد ابراهیم حاتمی کیا نقد و بررسی شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه