اخبار داغ

مدیرکل راه آهن لرستان:

حقوق کارگران راه آهن سپیددشت پرداخت شده است

حقوق کارگران راه آهن سپیددشت پرداخت شده است
مدیرکل راه آهن لرستان گفت: 50درصد حقوق کارگران راه آهن سپیددشت(تنگ هفت) پرداخت شده است و مابقی هم به زودی توسط شرکت تروارس پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از خبرافلاک،سید حسین مرتضوی؛مدیرکل راه آهن لرستان در خصوص عدم پرداخت حقوق کارگران شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی(تراورس) راه آهن سپیددشت (تنگ هفت) گفت: هر گونه تجمع مبنی بر اعتراض کارگران به علت عدم پرداخت حقوق را تکذیب می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی با بیان این که کارگران بدون هیچ مشکلی مشغول کار هستند و هیچ گونه بدهی نیز وجود ندارد،گفت: 50درصد حقوق کارگران پرداخت شده است و مابقی هم به زودی توسط شرکت تروارس پرداخت می شود.

,

مرتضوی بااشاره به این که 80درصد حفاظت، ایمنی  و نگه داری خطوط راه آهن برعهده شرکت تراورس است، اظهار داشت: شرکت تراورس پیمانکار راه آهن است که پرداخت حقوق کارگران نیز برعهده این شرکت است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد این درحالی است که خیلی جاهای دیگر تا چندین ماه حقوق پرداخت نمی کنند.

,

به گزارش خبرافلاک،محدوده راه‌آهن لرستان از ایستگاه مومن‌آباد آغاز و به ایستگاه تنگ‌هفت ختم می‌شود و در مجموع خطوط راه‌آهن لرستان حدود 155 کیلومتر است  که با هزینه ماهانه یک میلیارد و 100 میلیون تومان توسط 400 پرسنل مدیریت می‌شود.

,

گفتنی است تراورس یکی از شرکت های اقماری راه آهن جمهوری اسلامی ایران است که امور نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن را برعهده دارد. این شرکت  از سال 1371 به موجب ماده واحده قانون تشکیل شرکت راه آهن، به عنوان یکی از شرکت های اقماری راه آهن جمهوری اسلامی ایران تأسیس و  در راستای اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی کشور، از سال 1389به بخش خصوصی واگذار شد.

,

در سال ۸۸ تعدادی از کارگران راه آهن جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف از جمله ماشین آلات، ریل گذاری و... در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی (خصوصی سازی) به شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی (تراورس) منتقل شدند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه