اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران:

انقلابی گری اصلی ترین شعار هفته بسیج /پیاده روی اربعین به یک ظرفیت ملی تبدیل شده است

انقلابی گری اصلی ترین شعار هفته بسیج /پیاده روی اربعین به یک ظرفیت ملی تبدیل شده است
فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران در نشست خبری با بیان اینکه پیاده روی اربعین به یک ظرفیت ملی تبدیل شده است گفت: امسال اولین روز از هفته بسیج با روز اربعین مصادف شده است که پژواک حضرت زینب در نماد انقلابی گری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، سردارعلی نصیری فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: حرکت نمادین پیاده روی زائران اربعین از شهر تهران و شهرستانهای استان تهران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری در روز اربعین حسینی انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نصیری با بیان اینکه پیاده روی اربعین با حضور پر شور و ارزشمند مردم به یک ظرفیت ملی تبدیل شده است، افزود: جهت ارائه خدمات و پذیرایی زائران اقدامات و تمهیدات لازم طی جلسات مشترک با سپاه محمد رسول الله و سایر مسؤولان خدمات رسان پیش بینی شده است.

,

وی با اشاره به اهمیت بهداشت و درمان در این روز اذعان داشت: بیمارستان ها با افزایش ظرفیت و تخت به صورت رایگان آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زائران را دارند و آمبولانس ها نیز در طول مسیر و اطراف حرم برای انتقال مصدومان احتمالی مستقر می شوند.

,

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) گفت: انتقال و هماهنگی جابجایی زائران ازجمله اقدامات شهرداری تهران و شهرداری منطقه 20 و خدمات استقرار زائران نیز بر عهده آستان مقدس است و نیروی انتظامی و سپاه نیز با تمام ظرفیت برقراری امنیت را برعهده دارند. 

,

نصیری در ادامه بیان کرد: سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران به تعداد 9 عدد موکب و 565 خادم در سامرا و نجف برای پذیرایی روزانه 120هزار زائر مستقر کرده است. 

,

dsc_0198

, dsc_0198,

نصیری در تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: یکشنبه 30آبان ماه مصادف با اربعین حسینی اولین روز از هفته بسیج به نام " بسیج، پژواک ندای زینب(س) نامگذاری شده است که خطبه خوانی حضرت زینب (س) و شرکت در راهپیمایی اربعین برنامه های این روز است.

,

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) عناوین دیگر روزهای هفته بسیج را که تا شنبه 6 آذر ماه ادامه دارد، بسیج ، انقلابی گری و ظلم ستیزی؛ بسیج ، انقلابی گری و پیشرفت؛ بسیج ، انقلابی گری و کارآفرینی؛ بسیج ، انقلابی گری و ایثار؛ بسیج ، انقلابی گری و اقتدار جهانی؛ بسیج ، انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافی گری ذکر کرد. 

,

وی ادامه داد: حضور نخبگان بسیجی در مدارس برای تبیین "گفتمان انقلابی گری" ، برگزاری جشنواره های علمی در دانشگاهها و مدارس علمیه، برگزاری نمایشگاه قطب های صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله و غبارروبی گلزار شهدا را از مهمترین برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

,

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) تصریح کرد: تجمع سازمان یافته بسیجیان و شرکت پرشور در میعادگاههای نماز جمعه در روز 5آذر ماه مصادف با روز بسیج مستضعفین و برگزاری نمایشگاه و همایش مبارزه با فساد و اشرافی گری در روز 6آذرماه آخرین روز هفته بسیج، از دیگر برنامه های مهم در سی و هفتمین سالگرد هفته بسیج است.

,

نصیری در ادامه بیان کرد: از ابتدای سال حرکت ملی محرومیت زدایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی آغاز شده و در شهرستان های محروم شتاب بیشتری گرفته است.

,

وی با بیان اینکه ضریب بالای 5 محروم تلقی می شود، اضافه کرد: 3دهستان در شهرستان های ملارد، فیروزکوه و پیشوا با ضریب محرومیت 6 وجود دارد که با هماهنگی های صورت گرفته با استانداری، فرمانداری و بخشداری بر روی زیرساخت آنها تمرکز کرده ایم.

,

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) تصریح کرد: در منطقه سیمون(شهید جعفری) ساخت 49 باب خانه را آغاز کرده ایم که در روز نهم دی ماه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

,

وی اقدامات گروههای جهاد پزشکی در مناطق محروم، راه اندازی کلینیک های صنعت در شهرهای صنعتی و تجهیز و آموزش های بسیج مهندسین کشاورزی در شهرستان های حاصلخیز را در بحث محرومیت زدایی مثمر ثمر دانست که 90تن افزایش برداشت در صیفی جات، 3ونیم تن در گندم و جو و 40 تن در بخش ذرت و علوفه از جمله نتایج این اقدامات در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

,

نصیری با بیان اینکه 15 میلیارد تومان در اقتصاد مقاومتی تزریق کرده ایم، افزود: 1008کارگاه، 108 پروژه، 360 مرمت منازل محرومین، 4200سبد کالا، 17 هزار خدمات پزشکی، آموزش 9500نفر در صنایع تبدیلی، آبرسانی در روستاها و ... از جمله اقدامات سپاه حضرت سید الشهدا(ع) در بخش محرومیت زدایی و بسیج سازندگی این استان است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه