اخبار داغ

در راستای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی صورت گرفت؛

برگزاری اولین همایش صنعت و کشاورزی در خلیل آباد

برگزاری اولین همایش صنعت و کشاورزی در خلیل آباد
اولین همایش صنعت و کشاورزی ظهر امروز با حضور کشاورزان شهرستان های خلیل آباد، کاشمر، بردسکن، بجستان و مه ولات به همت جهاد کشاورزی خلیل آباد و با همکاری نمایندگی تراکتور سازی ایران در خلیل آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید طاهرپور، مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد در حاشیه برگزاری اولین همایش صنعت و کشاورزی در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی اظهار داشت: همایش صنعت و کشاورزی در راستای طرح نظام نوین ترویج کشاورزی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، خاطر نشان کرد: برگزاری همایش صنعت و کشاورزی با هدف افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی منطقه و در نهایت افزایش بهره وری بود که با استقبال کشاورزان روبرو شد.

,

طاهرپور کمبود بهره وری را از عمدترین مشکلات کشاورزی دانست و تصریح کرد: قیمت تولید محصولات کشاورزی در شهرستان خلیل آباد به دلیل سنتی بودن آن گران است و برگزاری این قبیل همایش ها و استفاده از فناوری های نوین در کشاورزی میتواند به کاهش قیمت تولید و افزایش بهره وری کمک کند.

,

وی استفاده از فناوری های نوین کشاورزی و مکانیزه کردن کشاورزی را از اهداف جهاد کشاورزی دانست و اذعان کرد: همایش صنعت و کشاورزی در دو پنل آموزش کاربردی سرویس و نگهداری تراکتور و بررسی مشکلات مکانیزاسیون و رفع آن برگزار گردید.

,

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد در پایان با بیان اینکه در این همایش بر نگاه کشاورزان به استفاده از سیستم های ماشین آلات جدید تاکید شد، خاطر نشان کرد: اولین همایش کشت و صنعت با حضور شهرستان های کاشمر، بردسکن، بجستان و مه ولات به محوریت خلیل آباد برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه