اخبار داغ

بدافزارهای مخرب و جاسوسی در ادارات

بدافزارهای مخرب و جاسوسی در ادارات
سیستم‌های اداری به‌شدت در تهدید بدافزارهای مخرب و جاسوسی هستند و این تهدیدات در پی دانلود بی‌حدوحصر کارمندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی نیک‌نفس افزود: مدیران فنی در این ادارات باید همواره آنتی‌ویروس‌های سیستم‌های تحت نظارت را به‌روز و فعال کنند، ضمن آن‌که استفاده از دیواره آتش برای این مراکز بسیار مهم و حیاتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

وی به مدیران فنی ادارات پیشنهاد کرد: برای جلوگیری از ورود بدافزارهای مخرب و جاسوسی به سیستم‌های اداری یکی از راهکارها محدودسازی دانلود کاربران است، این امر می‌تواند ورود بدافزارهای مخرب و جاسوسی را به سیستم‌های اداری محدودتر کند.

, .,

حتی محدودیت دسترسی به اینترنت می‌تواند برای کاربران اداری که نیازی به اینترنت ندارند سیستم‌های اداری را از حملات بدافزاری و جاسوسی ایمن کند.

, .,

سرهنگ نیک‌نفس با اشاره به حافظه‌های جانبی مورداستفاده کارکنان ادارات گفت: برخی از کارکنان اداری حافظه‌های جانبی مثل فلش مموری دارند که برای انتقال اطلاعات از آن‌ها استفاده می‌کنند و این جابجایی اطلاعات که بخشی از آن از طریق سیستم‌های اداری صورت می‌گیرد می‌تواند با توجه به آلوده بودن فلش مموری آلوده شود.

, .,

بستن پورت‌های حافظه‌های جانبی نیز در سیستم‌های اداری می‌تواند مفید باشد یا حافظه‌های جانبی مشخص برای این پورت‌ها تعریف شود تا سیستم‌های اداری از طریق حافظه‌های جانبی آلوده نشود

,

 

,

 

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه